Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Terwijl ie ze staart aan de onderkant kapot had. En dus niet zo strak stond zonder opzet en Cees zei ook dat ie helemaal niet zo lekker had gereden maar iedereen zei dat ie super liep ik vond hem ook super gaan alleen cees d8 er anders over
maar ja.. Misschien vrijdag Naar Garijp.. Want Cees moet eigenlijk werken dus weet niet of ie kan :S maar goed...!! We zien het wel... evelienlucky schreef:het licht eraan.
Je heb evenementen met echt alleen maar tuigpaarden.
En evenementen van shetlander tot belgishtrekpaard.
Dus het licht er helemaal aan.
Maar ja het ziet er wel mooi uit ja van die tuigers voor een kar.
Maar ik vindt het zelf helemaal mooi als het met tuigers is als ze voor zo een grote ouderwetse zulky staan.
Maar opzicht ben ik zelf meer weg van shetlanders , arabieren , welshen , en hackneys
Groetjes
Misschien even verder lezen???
xjessix schreef:Ben gisteren en vandaag naar Nunspeet geweest.. Pff wat was het heet zeg!!!
Plain's Windfall is kampioen bij de grote maat Hackney's!
Forwood Sir John van Lambertus 2e.
Vrijdag ben ik ook in Garijp. Urban moet geloof ik om 16.00 uur lopen. Het begint zo achterlijk laat om 15.00 :S maar ja..
tis niet anders...
Hij ging ook wel erg goed!
Als je om een uur of 12 de ring uit komt en dan alles nog in moet pakken in het donker wordt het wel zo laat.
Hoewel Jan Kennis daar jureert, is ook niet alles.......niet omdat het geen goed jurylid is (want ik vind het een van de betere) maar hij is goed bevriend dus heb je kans dat er commentaar komt. Terwijl hij me vaak juist een plaatsje naar achter zet, als hij twijfelt tussen mij en een ander zal hij altijd mij naar achteren zetten.
?
dan blijf ik wel slapen en moeten mijn ouders mij de volgende dag komen halen bij jou