Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is voorjaar wij aan het klussen op het terras (mosvrij met hoge drukspuit) zij ook, op haar manier.
hier ook lekker in het zonnetje gezeten in mijn tuintje. En met zoonlief even langs de poown gegaan, om terugweg langs de MacDrive. Was daar helemaal file
denk dat iedereen zo iets had van je moet toch wat. Met Mc spullen naar rustig plekje gereden en daar opgegeten aan een bankje. Toch beetje het gevoel van gezellig en ff er uit.
maar hij doet op zijn manier zijn best
assie schreef:Geniet ervan Chamion. Ben benieuwd of de app bevalt. Welke ga je nu proberen? Endomondo?

tine10 schreef:Wat een prachtige omgeving. Waar is dat? En fijn dat je niet verdwaald bent.
Zeer fijn!
chamion schreef:tine10 schreef:Wat een prachtige omgeving. Waar is dat? En fijn dat je niet verdwaald bent.
Ermelosche heide. Vertrokken vanaf de manege waar ik de pony lease.
Nu niet op de foto gezet. Maar de schaapskooi ligt hier vlakbij. Nu lopen de schapen daar rond, soms lopen ze ook los. Er is daar (uit mijn hoofd) ook plek om je paard uit te spannen en in een paddockje te zetten en zelf dan wat te eten en te drinken. Meerdere plekken rondom de veluwe hebben dit hoorZeer fijn!
.
. Ik hoorde al meer mensen over lange rijen bij de mac enz haha.
.
.
!
. Ik vind Janouk zo'n leuke haf!
.
.
. En om een beetje stelling / buiging te oefenen tien rondjes over de rotonde en zo ...
. Dit maken we never-nooit meer mee, dus halen we maar even ons voordeel uit het Corona-gebeuren.