Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
assie schreef:Vandaag een hele leuke wedstrijd georganiseerd bij 't Zandt. Het was mijn eerste keer, dus er waren nog wat beginnersfoutjes. Maar over het algemeen ging het soepel en vlotjes. Dus heel tevreden.
Persoonlijk nog wel een klein 'drama' met mijn hele brave merrie die even heel erg stout was. Ze schrok en kwam met haar been over het lamoen. Die is dus niet gestart, maar kreeg als cadeautje wat hechtingen van de dierenarts.
Beetje een domper op de verder hele leuke dag.
happytime schreef:hebben jullie ook een brief gehad van de knhs over de laatste brief waar de licentiepas in zat?
het was een foutieve brief en pas die ik weg mag doen,mijn oude pas blijft gewoon geldig
assie schreef:happytime schreef:hebben jullie ook een brief gehad van de knhs over de laatste brief waar de licentiepas in zat?
het was een foutieve brief en pas die ik weg mag doen,mijn oude pas blijft gewoon geldig
Ja klopt. Heb ik ook gehad.
@xxpetra
Ja klopt, ze was vanochtend wel wat stijf, maar volgens de dierenarts komt alles goed.
Wat het nu geweest is? Geen idee. Stom paard. Ze is altijd zo relaxed en cool in het hoofd.
Voelde me nog helemaal banketstaaf tegenover iedereen die even volledig uit zijn concentratie werd gehaald, maar ik geloof dat dat wel goed is gekomen uiteindelijk.
Enne, ik zou ook gevlucht zijn hoor. 1 idioot paard is genoeg. Ik werd wel vrolijk van jou trouwens, mijn vriend zei 's avonds tegen me: "die Petra, die heb ik echt geen seconde zonder glimlach gezien vandaag"
yarrah schreef:xxpetraxx schreef:Kan gebeuren hoor, beetje banketstaaf altijd maar het blijven dieren. Ik heb inderdaad de hele dag gelachen, was ook super trots op mijn jongens ze liepen heerlijk en gelukkig was de jury het daar mee eens.... Assen weer proberen?? Of is dat te snel?
Gewoon gaan, ik ben er ook.
assie schreef:Nee, ik heb me gisteren afgemeld voor Assen en Onstwedde. Paard loopt sowieso nog 3 weken met hechtingen, dus zolang wil ik liever niet starten. Ik denk dat ik even een stapje terug ga doen en eerst eens fanatiek trainen met andere combinaties in de bak. Als dat weer vertrouwd voelt... dan ga ik weer op wedstrijd.
assie schreef:Nee, ik heb me gisteren afgemeld voor Assen en Onstwedde. Paard loopt sowieso nog 3 weken met hechtingen, dus zolang wil ik liever niet starten. Ik denk dat ik even een stapje terug ga doen en eerst eens fanatiek trainen met andere combinaties in de bak. Als dat weer vertrouwd voelt... dan ga ik weer op wedstrijd.
MelanieB schreef:Reglementswijzigingen, 2 belangrijkste so far;![]()
https://www.knhs.nl/wedstrijden/discipl ... endurance/
Sulky's per 1 April in aparte rubrieken eindelijk erdoor.
Dennis schreef:Ik ben benieuwd hoe ze het in de praktijk gaan doen. Zeker op kampioenschappen.
Ik zat ook te kijken naar de regel dat een paard 4x mag starten. Maar een combinatie maar 2x.
Zou dat betekenen dat je dan alleen 2x dressuur, 2x vaardigheid of 1x dressuur en 1x vaardigheid zou mogen starten. Niet meer 2x dressuur en 2x vaardigheid?
Citaat:Tijdens een dressuurwedstrijd-dag en tijdens een vaardigheidswedstrijddag mag een
paard, al dan niet met dezelfde deelnemer maximaal 4 keer worden gestart met de
volgende beperkingen; een combinatie mag maximaal 2 keer starten (exclusief finale
of Kür op muziek of barrage)