Die waar niet groot A op staat is dus parcours B? Klopt wel met de ingang aan de zijkant, handig!
Kar staat op wagen, kost me normaal 10 minuten nu half uur. Paard is gewassen. Ik heb mezelf gedrogeerd, kom maar op met die hippiade! En dat IJS!!!!
lobkew
Geplaatst: 21-08-15 20:43
Pony gewassen, tuig gepoetst, wagentje schoon, trailer schoon. Ik zeg kom maar op met die hippiade! Nog even proefjes printen en doorlezen en dan knallen.
Ik heb me helaas af moeten melden voor morgen. Caya heeft in haar poging de hoefsmid te vermoorden haar schouder verdraaid en loopt nu niet helemaal lekker...
Iedereen succes morgen ik hoop er volgend jaar bij te zijn
jorika1986
Geplaatst: 22-08-15 06:46
Nu zit ik net te kijken naar het parcours voor ring B en de barage hindernissen. Moesten die niet op nummer-o-logische volgorde? Hij gaat van 19 naar 11 en dan weer poort 20. Of ben ik nu abuis?
Verenigingsgenootje is klaar, heeft in de 1PA-B een 9e en een 3e plaats behaald van de 19 deelnemers. Erg knap! "Mijn menner" haar score staat er in de eerste proef nog steeds niet op, tweede proef staat ze nu 4e met nog 3 deelnemers te gaan van de 21. Meestal rijdt ze de eerste proef het best...... ben benieuwd, erg spannend met die live-scoring.
edit: balen....... blijkbaar hadden ze een fout gemaakt in de uitslagen. Haar scores stonden op de verkeerde lijst. Nu staat ze een stuk lager, 7e en 12e .