Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sumic schreef:Ik rijd een span bruine d ponys klasse 2. Vanmorgen dressuur en vaardigheid gereden. Super tevreden vooral over de vaardigheid. Het is de 1ste x dat ze mee zijn en ze zijn overdondert door alle indrukken.in de dressuur kwamen ze wat terug, waardoor het allemaal wat slordig werd, maar in de vaardigheid pakte ze fijn aan en kon ik zelfs wat schakelen. Uiteindelijk 6 strafpunten voor tijd en geen ballen!!![]()
![]()
Hoe ging het bij jou?!
Liango schreef:Als clubgenote van Fenny kom ik hier ook binnenvallen. Mijn wederhelft ment met een New Forest pony en dit jaar voor het eerst SGMW. Drie wedstrijden gestart in klasse 3. Eentje met pech afgesloten (over de kop) en tweemaal tweede geworden in handicap met klasse 1 en 2 met 115 en 117 strafpunten. Vandaag heb ik als groom mijn debuut gemaakt in Delfzijl. Bloednerveus maar dat bleek gelukkig niet nodig.
We hebben een vraag waar we eigenlijk nergens het antwoord op kunnen vinden:
Hoe gaat de selectie voor het NK in zijn werk? Ik heb ergens gelezen dat je je niet alleen kunt selecteren door districtskampioen te worden, maar dat dat ook kan door een aantal goede wedstrijden te rijden in de periode juli 2013 tot en met juli 2014. Klopt dat en zo ja, wat is dan een goede wedstrijd en waar kun je die informatie vinden?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Tineke
Liango schreef:Als clubgenote van Fenny kom ik hier ook binnenvallen. Mijn wederhelft ment met een New Forest pony en dit jaar voor het eerst SGMW. Drie wedstrijden gestart in klasse 3. Eentje met pech afgesloten (over de kop) en tweemaal tweede geworden in handicap met klasse 1 en 2 met 115 en 117 strafpunten. Vandaag heb ik als groom mijn debuut gemaakt in Delfzijl. Bloednerveus maar dat bleek gelukkig niet nodig.
We hebben een vraag waar we eigenlijk nergens het antwoord op kunnen vinden:
Hoe gaat de selectie voor het NK in zijn werk? Ik heb ergens gelezen dat je je niet alleen kunt selecteren door districtskampioen te worden, maar dat dat ook kan door een aantal goede wedstrijden te rijden in de periode juli 2013 tot en met juli 2014. Klopt dat en zo ja, wat is dan een goede wedstrijd en waar kun je die informatie vinden?
Alvast bedankt voor de reacties!
Groet,
Tineke