_Marjola schreef:. Dan snap ik wel dat de situatie die bv. Anke hierboven omschreef ontstaat (meer ervaren menners belanden dan sneller boven in de ranking).
Ik kon thuis geen vaardigheid oefenen wegens gebrek aan materiaal en plek.
Deed dus wel eens mee voor de leukigheid. Winnen kwam vooral doordat ze dressuurmatig
goed voor elkaar waren en dus netjes en foutloos door zo'n parcoursje heen konden gaan.
Echter toen de nieuwe tijden kwamen....(outdoor) kon ik niet meer binnen de tijd rijden
jeej ben helemaal happy! Ze waren echt heel braaf! Ze liepen prima voor de eerste keer, dik tevreden. Tuurlijk het was geen super proef en we hadden wat kleine foutjes, zoals een piepklein bokje
Van joey middenin de proef (waar dat nou ineens vandaan kwam?) En een paar kleine botsinkjes tussen de ponys maar over het algemeen echt heel tevreden. Paardjes staan lekker in de stal te knabbelen en mijn dochtertje ligt als een roosje te slapen. Als ze zo weer wakker wordt gaan we weer terug om naar de vaardigheid te kijken en de prijsuitreiking.
nee joh! haha ach bij mij zien ze het ook als saai een beetje rondtouren met een karretje