We hebben inderdaad ons best gedaan... Het maakte gewoon niet uit wat we zeiden, hij had gewoon die € 650 in gedachten en hij zou echt niet meer geven. Ik was voordien echter bang dat hij zelfs die € 650 niet zou geven zoals afgesproken aan de telefoon, maar hij heeft zich toch aan de afspraak gehouden. Zoals ik al zei, zonder Bokt had ik zelfs die € 650 niet gehad, dus ik ben al bij al nog tevreden
Ik heb inderdaad al een nieuwe wagen aangekocht. De wagen was hier te koop in het dorp waar ik woon, het was een wagen van Voskamp, die mensen hebben er maar 6 x mee gereden en moesten weer verkopen wegens te veel rugproblemen.
Zelf heb ik nog geen foto's gemaakt van de wagen, maar deze foto's hebben de eigenaars op het internet gezet:

Helaas kan ik vandaag nog niet gaan rijden denk ik, het lamoen is gesloten van voor en mijn lichtogen ook... Bij mijn Dutch was het lamoen ook gesloten, maar toen heeft mijn vader er een stukje uit gehaald zodat het geen gesloten lamoen meer was. Ik zou het wel jammer vinden als dit ook moest gebeuren met het nieuwe lamoen, maar volgens mij is er geen keuze. Ik denk niet dat er een andere oplossing is met mijn tuig (Zilco)...
Maar goed, dat ga ik zo dadelijk eens even bekijken.
De angst voor het mennen valt volgens mij best wel mee. Ik vertrouw enkel die Dutch wagen écht niet meer, ik had al 2 keren door de vingers gezien toen het lamoen afbrak, maar nu de draaikrans er gewoon onderuit viel, ging het mij toch te ver. Geen Dutch meer voor mij dus!
Ik denk dat ik nu met deze Voskamp wagen wel weer vertrouwen kan hebben, voor zover ik het nu voel is de angst enkel ontwikkeld voor Dutch
Ik ga zo dadelijk eens kijken of er geen oplossing te bedenken is voor dat lamoen, anders moet mijn vader een klein stukje eruit halen...