Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lordino schreef:Hallo Allemaal!
Ik zit hier misschien niet helemaal goed, maar ik ga samen met 3 stalgenootjes naar week 4. Voor mij is het de 4e keer dat ik naar de instructieweken ga. Alleen toen ik hoorde dat de paarden ook in een tent moesten verblijven had ik mijn twijfels. Ik heb een mail gestuurd naar de KNHS dat ik het eigenlijk belachelijk vond dat we op het laatste moment te horen krijgen dat onze paarden in een tent verblijven in plaats van nieuwe stallen met alle gemakken. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding nu niet eerlijk. Maar ze waren niet van plan korting te geven en zeiden dat het een leuke week ging worden en dat de tentstallen prima waren omdat er ook toppaarden in verbleven.(beetje raar argument vond ik, maargoed) Ik wilde wel eens met eigen ogen zien waar mijn paard zou moeten verblijven dus ben ik afgelopen maandag met twee stalgenootjes naar ermelo gereden. Ik heb wat foto's gemaakt en misschien zijn jullie ook wel nieuwschierig dus vandaar:
De tent met stapelbedjes. Op zich vond ik de tenten wel gezellig, vraag me alleen af of er ook nog electriciteit komt. We moeten wel onze mobieltjes kunnen opladen en een fohn kunnen gebruiken enzo toch?
Ik denk dat je een beetje voorbarig bent. Familie van mij werkt bij de Knhs, we wonen er vlakbij, en volgens haar zijn ze deze week nog volop bezig met opbouwen. Het beeld wat jij weergeeft is dus niet "af". Ze ziet het dagelijks veranderen. Ook zullen er heus geen paarden in stallen van 2x3 komen, maar er zijn ook mensen met kleine ponies
Dit is een kleine paardentent, enkele stallen links en rechts, doordat hij zo klein is was het ook erg benauwd en stonk het daar al best wel. Deze tent staat achter de douches en wc op het veld van onze tentjes
[ Afbeelding ]
Een van de grotere stallen in de grote paardentent, deze tent staat naast het bouwterrein en heeft zowel grote als kleine stallen. Dit is dus een grote stal, 3 x 3 meter ongeveer. Er zijn een paar stallen waarbij er een luik aan de voorkant is, de rest is dicht aan alle kanten.
[ Afbeelding ]
Dit is zo'n kleine stal. Ik denk dat hij ongeveer 2 x 3 meter was. Best klein dus
[ Afbeelding ]
Dit zijn de douches.. Er stonden er maandag maar 3 van. En 3 losse WC's. Ik neem aan en hoop dat er daar meer van komen..
[ Afbeelding ]
Nog een sfeerplaatje.. Rechts de tenten en links het bouwterrein met daarachter de paardentent. Je hebt dus niet zo'n mooi uitzicht
[ Afbeelding ]
De crossbaan, grote binnenbak, foyer, buitenbanen en hoofdterrein zijn nog gewoon in tact, de rest van het terrein ligt in puin. Ik vraag me ook af of de bouw gewoon doorgaat tijdens de weken, en of we daar geluidshinder van zullen ondervinden. Ik heb ook geen drinkbakken in de paardenstallen gezien, vraag me af hoe ze dat gaan doen. Als we mooi weer hebben denk ik dat het een prima week zal worden, maar als het met bakken uit de lucht komt wordt het een grote modderpoel rond de tenten en vraag ik me af of wij en onze paardjes het droog zullen houden. Ik weet nog niet zo goed wat ik er allemaal van moet vinden. Wat denken jullie?