Gem hij is tussentijds naar huis geweest om te eten. Dus zou kunnen. Hij was er vroeg in de middag tot een uur of 12 en vanaf een uur of half 2 weer geloof ik.
Wij gaan volgende week naar zuidwolde
Gem
Geplaatst: 17-05-13 08:30
Tall, ik heb geen idee hoe laat mijn clubgenootje moest rijden. Ik zoek altijd van elke wedstrijd een mooie foto om de verenigingssite op te leuken, maar het lukt in Ugchelen nog niet erg. Was vorig jaar ook lastig, dus ik vrees dat ik voortaan zelf met camera zal moeten gaan kijken .
Ik rijdt ook weer mee in Haaksbergen, enkelspan paard klasse 2.
Na Gorssel en Uden is dat alweer de derde wedstrijd van het jaar, ik heb er weer zin in! Vorige wedstrijden gingen lekker, dus ik hoop dat Haaksbergen ook weer fijn gaat.
Rhosyr37
Geplaatst: 19-05-13 19:05
Hallo iedereen,
Kan iemand mij vertellen wat de website is voor de wedstrijd in Beesd?
Rhosyr37
Geplaatst: 19-05-13 19:26
Sorry, website is gevonden. Weet er iemand nog leuke wedstrijden in Zuid-Holland?
Vraagje over de afkorting van Samengestelde menwedstrijden. Dat was voorheen SGMW. Nu werd ik getipt dat de nieuwe naam SGWM (of SGW - M?) is. Als ik dan kijk op de KNHS - site, zie ik SWM staan. Wat is nu de officiële afkorting ?
Officieel is het nu SWM dat is de enige juiste benaming op het moment... Samengestelde Wedstrijd Mennen, staat ook op de uitslagen die je ziet hangen...
Ik hoor net van vader van een vriend die dagelijks bij KNHS werkt dat het SGMW is.. maar ik weet het zelf niet. Is maar wat ik hoor. Zou prima ook SWM kunnen zijn. Ach, iedereen weet wat men bedoeld.
Dat is de oude benaming die nog bij de Bond wegkomt, tegenwoordig zetten we dit boven de uitslagen op verzoek KNHS dus ik denk dat dat dan de juiste benaming is
Samblabla
Geplaatst: 20-05-13 22:41
Oeh in mijn nieuwe woonplaats. Ik ga niet medoen want het is niet echt mijn tak van sport. Waar precies wordt het gehouden in schinveld?