Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Melanie, ik heb je gisteren de 1e manche zien rijden en ik vond je top!!!
Nu de hindernissen nog even wat strakker en dan laat Ewoud, Cor en Wout maar komen...
mriekie schreef:Melanie, je hebt een prachtig span!!! Als je inderdaad de controle kunt houden dan komt het allemaal goed!!
MenclubLangeBoom schreef:Wij zijn op zoek naar de gouden tip:
Fa Blom Zaagsel en houtvezelbedrijf uit Ter Aar had voor iedere deelnemer een baal houtvezel gesponsord. Helaas waren er voor de laatste deelnemers van onze eigen vereniging geen balen meer omdat er iemand de laatste 15 balen heeft meegenomen.
Wij zijn op zoek naar de tip die ons kan aangeven wie mogelijk iets gezien heeft dat er iemand ong 15 balen houtvezel meegenomen heeft
Poeltje schreef:Vak F die had al vroeg de stemming er in. Wij kwamen aan toen de 4spannen nog bezig waren met de voorronde en het galmde al de tribune af...Zaterdagavond BD aangemoedigd samen met vak Friesland () en genoten van de mooie sport die we beoefenen met z'n allen!
BlackDevils schreef:En dan wil ik ook nog wel een compliment aan de organisatie geven. Het is toch niet niks om daar 3 dagen zo'n evenement neer te zetten.
Het is wel wat meer dan een bak afhuren en daar een parcoursje in te ploffen.
Triest dat iemand zomaar die balen zaagsel oplaad. De mijne ligt al half in de stal en de zak brokken in de voerkist.
BlackDevils schreef:Vak F die had al vroeg de stemming er in. Wij kwamen aan toen de 4spannen nog bezig waren met de voorronde en het galmde al de tribune af...
BlackDevils schreef:En dan wil ik ook nog wel een compliment aan de organisatie geven. Het is toch niet niks om daar 3 dagen zo'n evenement neer te zetten.
Het is wel wat meer dan een bak afhuren en daar een parcoursje in te ploffen.
Triest dat iemand zomaar die balen zaagsel oplaad. De mijne ligt al half in de stal en de zak brokken in de voerkist.
Chaos schreef:Hele topic gemist hier!!
Nijkerk was zooooo gaaf!
Wij moesten onverwacht afmelden voor deelname maar zijn zaterdag avond komen kijken en hell wat ging dat hard!
Dus nu besloten dat mijn race-kikker Mitch komend voorjaar voor de wagen gaat!![]()
![]()
![]()
Me zusje wil wel achterop zei ze.
Gem schreef:Ik heb het aangedurfd, heb me ingeschreven voor de minimarathon-met-brug (2 data) in Merselo. We gaan het gewoon doen; try before you die (op mijn leeftijd)
. *schijt nu al peulen*
kiepejanie schreef:Gem schreef:Ik heb het aangedurfd, heb me ingeschreven voor de minimarathon-met-brug (2 data) in Merselo. We gaan het gewoon doen; try before you die (op mijn leeftijd)
. *schijt nu al peulen*
Weet je al hoelaat je moet starten...ik kan helaas niet groomen moet werken..maar kom wel kijken als ik klaar ben met werken...su6