[AR] Indoor marathon 2012-2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Indoor marathon 2012-2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 15:47

Hier een eerste manche die niet verkeerd ging. Een 12e plaats.
Tweede manche was wat minder, de rijder had toch iets teveel zenuwen. Dus uiteindelijk 15e in een sterk deelnemersveld. Mijn streven was in elk geval bij de beste helft en dat is ruimschoots gelukt.
Wel weer een gave wedstrijd. Straks weer richting Nijkerk om te gaan kijken.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 11:12

Balen van 2e ronde, maar ach toch lekkker een fijne 1ste manch gereden!
Super BD! Heb je nog finale zien rijden, wat een krachtpatser is je pony, kon helaas maar klein stukje zien, kwam net aan en was zo druk haha. _/-\o_

Netjes Dyonne!

Citaat:
Melanie, ik heb je gisteren de 1e manche zien rijden en ik vond je top!!!
Nu de hindernissen nog even wat strakker en dan laat Ewoud, Cor en Wout maar komen... :D

Dankje! Dat hoop ik ooit, zou gaaf zijn :))
Zit genoeg in de pony's, nu ik nog :') Maar dat komt vanzelf wel goed, we trainen lekker door!

Gisteravond finale gezien, wauw, wat een stuurmanskunsten van sommige zeg, respect. _/-\o_
Erg leuk en leerzaam om te zien, was een mooi avondje.
Nog even gezellig bij bekenden achterop de kar gezeten, (oude) bekenden gezien en gezellig wat mee gedronken nog en clubgenoot had goed gedaan met zijn eigenwijze groom die perse wou groomen maar eigs op krukken liep hihi.
En natuurlijk de titanenstrijd in tweespan pony's en vierspan pony's! En Enkelspan pony was ook erg spannend!

Kijk nu alweer uit naar volgend jaar :))
De volgende die ik meerijd is 1 dec in Leusden, Nimmerdor met tweespan

En woensdag ga ik nijkerk oefen rijden met enkelspan met Bonny voor't eerst, lekker even rustig alles laten zien, zal mooie oefening zijnn
En met Sylvester eens in Enkelspan, ben benieuwd hoe dat gaat.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 12:33

Ik ben vrijdagmiddag/avond geweest en gisteren natuurlijk naar de finale geweest.

Melanie, je hebt een prachtig span!!! Als je inderdaad de controle kunt houden dan komt het allemaal goed!!

Dyonne, mooie 15e plek toch! Zag dat een hoop bekende achter jullie waren geëindigd.

André, keurig gereden!! :D

Wij hebben in elk geval genoten van mooie sport en gaan ons nu richten op indoor Marienheem, op 17 november, ik zal daar de hele dag zijn als vrijwilliger :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 11:36

mriekie schreef:
Melanie, je hebt een prachtig span!!! Als je inderdaad de controle kunt houden dan komt het allemaal goed!!

Dankje! :D
Jaa we trainen lekker door en wie weet volgend jaar haha.

Heb erg leuke complimenten gehad over de pony's, oude eigenaar was er ook en was helemaal blij dat ie ff met ze kon uitstappen haha, die was ook blij, is wel leuk!

MenclubLangeBoom schreef:
Wij zijn op zoek naar de gouden tip:

Fa Blom Zaagsel en houtvezelbedrijf uit Ter Aar had voor iedere deelnemer een baal houtvezel gesponsord. Helaas waren er voor de laatste deelnemers van onze eigen vereniging geen balen meer omdat er iemand de laatste 15 balen heeft meegenomen.

Wij zijn op zoek naar de tip die ons kan aangeven wie mogelijk iets gezien heeft dat er iemand ong 15 balen houtvezel meegenomen heeft

Lekker aso dit :n Hopelijk vinden ze degene die dat heeft gedaan, hoe kinderachtig.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:08

Zo, dat waren weer drie mooie dagen in Nijkerk! Heb genoten.

Eerst bij MelanieB achterop gestaan en daarna bij ons eigen span. Eerste rondje ging helaas wat minder.
We knalden tegen de kist op en de menner werd gelanceerd. Toen hij weer op de bok zat was hij zijn leidsel kwijt waardoor we door de C gingen. Midden in het parcours ging de bel, omdat er een streng los bleek te zitten. Snelle tijd, veel strafpunten.

Tweede rondje ging als een speer! Pony's liepen goed, menner reed wat meer met de rem erop, een balletje en dat resulteerde in een twee plaats. Beide tijden bij elkaar was niet voldoende voor de finale.

Zaterdagavond BD aangemoedigd samen met vak Friesland ( :)) ) en genoten van de mooie sport die we beoefenen met z'n allen!

Eerst volgende marathon die op de planning staat is Marienheem. Dan ga ik het zelf weer proberen.

BlackDevils

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:24

Poeltje schreef:
Zaterdagavond BD aangemoedigd samen met vak Friesland ( :)) ) en genoten van de mooie sport die we beoefenen met z'n allen!
Vak F die had al vroeg de stemming er in. Wij kwamen aan toen de 4spannen nog bezig waren met de voorronde en het galmde al de tribune af... :D

Geweldige sport inderdaad! Afgezien van het balletje dat we er af reden was ook de tijd niet voldoende. Het gaat wel hard en de hele rubriek enkelspan pony ligt toch wel dicht bij elkaar. Fantastisch om te rijden!!!

En dan wil ik ook nog wel een compliment aan de organisatie geven. Het is toch niet niks om daar 3 dagen zo'n evenement neer te zetten.
Het is wel wat meer dan een bak afhuren en daar een parcoursje in te ploffen.
Triest dat iemand zomaar die balen zaagsel oplaad. De mijne ligt al half in de stal en de zak brokken in de voerkist.

Hier het filmpje van de finale:

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:35

BlackDevils schreef:
En dan wil ik ook nog wel een compliment aan de organisatie geven. Het is toch niet niks om daar 3 dagen zo'n evenement neer te zetten.
Triest dat iemand zomaar die balen zaagsel oplaad. De mijne ligt al half in de stal en de zak brokken in de voerkist.

Dat zeker. Goed georganiseerd en een super mooi parcours, mooie hindernissen, goede grond! +:)+
Die van mij staat nog in de trailer achterop de menwagen haha, mooi pakkie voor straks in de vrachtwagen op de bodem.

Mooi filmpje BD! Leuk ook met dat filmpje van headcam in de hoek haha.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:58

Hele topic gemist hier!!
Nijkerk was zooooo gaaf!
Wij moesten onverwacht afmelden voor deelname maar zijn zaterdag avond komen kijken en hell wat ging dat hard!

Dus nu besloten dat mijn race-kikker Mitch komend voorjaar voor de wagen gaat! :)) :)) :))
Me zusje wil wel achterop zei ze. :P

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 14:58

BlackDevils schreef:
Vak F die had al vroeg de stemming er in. Wij kwamen aan toen de 4spannen nog bezig waren met de voorronde en het galmde al de tribune af... :D

Die huren altijd een bus af en gaan dan met z'n allen die kant op. Heerlijk sfeertje hing daar.
Gelukkig was ik voor het bier gooien van de tribune af. := :))

BlackDevils schreef:

Helemaal mee eens! Top wat die organisatie daar doet. +:)+ Dat iemand zaagsel mee jat, snap ik ook niet. Misselijk hoor.. :n

Nogmaals gefeliciteerd BD. Je reed weer goed!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:00

Chaos schreef:
Hele topic gemist hier!!
Nijkerk was zooooo gaaf!
Wij moesten onverwacht afmelden voor deelname maar zijn zaterdag avond komen kijken en hell wat ging dat hard!

Dus nu besloten dat mijn race-kikker Mitch komend voorjaar voor de wagen gaat! :)) :)) :))
Me zusje wil wel achterop zei ze. :P

Balen dat jullie niet mee konden doen, maar finale was gaaf ja :D

Aaah stoer! Wanneer zie ik jou weer op wedstrijd? :D

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:09

Nimmerdor!! :P :D

En net de filmpjes gekeken, gaaf hoor allemaal!!! :D

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:10

Nimmerdor valt tegelijk met Tolbert dit jaar. Snik! Volgend jaar maar weer heen.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:18

Chaos schreef:
Nimmerdor!! :P :D

Gezellig! *\o/*

Balen Pam, maar zet 'm op in Tolbert, wie weet scheuren jullie dan in A'dam! :D

Ook nog video van onze 1ste rondje :))

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 23:18

En een filmpje van ons tweede rondje

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-12 22:00

Gaan er nog mensen naar Kapel-Avezaath de 23e en 24e?

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 09:55

De indoorwedstrijden in Geldrop zijn:
26 december 2012
12-13 januari 2013
23-24 februari 2013 (finale)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 11:50

Ik kom misschien kijken bij Kapel Avezaath, betuwe cup is die toch?
Zou meedoen maar ouders zijn op vakantie dus geen vervoer maar clubgenootje bouwt en doen meer clubleden mee.

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 19:23

Ja voor zover ik weet hoort die idd bij de betuwe cup.
Ik ga ook alleen kijken, voorlopig ben ben ik nog wel info aan het verzamelen voor ik kan starten.
Ben pas sinds vorige maand besmet met het marathon virus hahaha

Zonde dat je niet mee kan doen.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-12 20:12

Wij zouden morgen naar Marienheem, maar die is afgelast.

Zondag starten we nog wel in Benningbroek.

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:51

Gem schreef:
Ik heb het aangedurfd, heb me ingeschreven voor de minimarathon-met-brug (2 data) in Merselo := . We gaan het gewoon doen; try before you die (op mijn leeftijd) %) . *schijt nu al peulen*

Weet je al hoelaat je moet starten...ik kan helaas niet groomen moet werken..maar kom wel kijken als ik klaar ben met werken...su6

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 21:57

Zijn er nog mensen zondag in Zwartewaal?

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 15:21

Wij hebben volgend weekend weer indoor in Tolbert. Meer mensen die daarheen gaan?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 18:17

Startlijst voor dit weekend Leusden-nimmerdor staat online. Is een kleine lijst maar heb er zin in :D
10.06 en 10.21 mag Bonny starten

12.15 en 12.33 mag tweespan.

Met een beetje geluk heb ik dan al nieuwe wagen voor Bon, en anders word het snel ombouwen :))

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 00:26

Ik ben vandaag nog even in kapel-avezaath wezen kijken.
Was echt niet goed voor mn geduld, wat zou ik graag willen starten zeg hahaha.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 00:30

kiepejanie schreef:
Gem schreef:
Ik heb het aangedurfd, heb me ingeschreven voor de minimarathon-met-brug (2 data) in Merselo := . We gaan het gewoon doen; try before you die (op mijn leeftijd) %) . *schijt nu al peulen*

Weet je al hoelaat je moet starten...ik kan helaas niet groomen moet werken..maar kom wel kijken als ik klaar ben met werken...su6

Ik heb me afgemeld :o . Ben toe aan een rustig weekend zonder trailer-gereis. Veel met de trailer op pad geweest o.a. vorige week last-minute Paard en Koets gereden.
Misschien, als ik hubby meekrijg, ga ik morgen in Merselo wel even kijken.