Dennis schreef:Het word toch een vroegertje. Ik moet om 11.50 en 12.20 starten, mooie tijden dus. Maar de vaardigheid kan je tot 10 uur, of tussen 11.30 en 11.50. En dat ga ik niet redden, hoef niet veel los te rijden, maar wil wel rustig kunnen inspannen. Dus moet er voor 10 uur zijn.
Geldt hier helemaal hetzelfde haha. Wij rijden dressuur na jou. Geen tijd om parcours te lopen, dus dat wordt vroeg aanwezig zijn om parcours te lopen.
Wij hebben een heel zwaar veld om tegen te strijden
maar je weet maar nooit.
) en dan met een aanloopje door de start heen en gaan met die banaan. Je groom is alleen voor de sier, die mag onderweg geen aanwijzingen geven (bij de enkelspan pony is een groom niet verplicht, ik rij de vaardigheid altijd zonder, scheelt weer gewicht voor mijn kleintjes).
.
. Ben nu nog opzoek naar een groom voor vandaag.... Zal dus wel weer een stukje fietsen, aan de lange teugel ofzo worden.
. Heb ook eens mijn keertwendingen achter elkaar verkeerd om gereden. De linker rechts en de rechter links. Jury was toen wel erg wakker, kreeg -2 voor een vergissing en meteen daar overheen -4 voor een 2e vergissing
(helemaal terecht hoor, daar zal je me niet over horen).
. Voel me behoorlijk schuldig t.o.v. stalgenootje.
. Ik had bij m'n eerste vaardigheid iets van 8 ballen ofzo
.
)