[AR] KNHS zomer instuctie weken Ermelo, wie gaat?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 19:51

ik heb er wel echt zin in, maar ik vind het toch maar gek dat er zo weinig bokkers zijn!

Denk eraan dat als je wil dat je nog voor 10 april je t-shirt besteld. Ik vind het toch wel leuk en ga er ook eentje bestellen.

Hopen dat het mooi weer wordt maar niet te heet:D

Verder zit ik te denken hoe en of ik mn pony wat meer energie kan geven. Daar heb je natuurlijk suplementen voor maar ja, wil dr ook niet volstoppen met zooi. Aan de andere kant moet ze wel 2 uur per dag volhouden. Op het moment is ze na een uur flink trainen nog steeds wel op... Doen jullie daar wat mee? Of is het echt een kwestie van nog even door trainen. Ze krijgt nu ook geen krachtvoer of iets dergelijks. Moet ik dat als ik dat in die week wil doen langere tijd opbouwen? Of kan het geen kwaad om haar gewoon die week wat (meer) te geven?

Ipsilonka

Re: KNHS zomer instuctie weken Ermelo, wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 08:39

Als je pony het qua conditie nog niet aan kan. Dan moet je op ermelo heel secuur en slim rijden. Blijf aan het werk, maar minder intensief. Ga aan de slag als je aandacht krijgt van de instructeur en ga stappen als je even geen aandacht hebt. Of ga na 3 kwartier uitstappen. Zelfs mijn Pablo was doodmoe aan het einde van de week (en die had best een bere conditie!)

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 07:58

Qua voer zou je power plus mix van Havens kunnen geven, hebben ze niet veel van nodig en geeft net dat beetje extra energie.

Verder idd slim rijden zoals Roos al zegt, zeker als je paard niet echt gewend is om van huis te zijn dan is zo'n kamp best vermoeiend qua indrukken (terrein, drukte, andere voertijden enz enz).

Tietshirt laat ik even gaan.

Yvie_Juudje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 10:35

Hallo allemaal,

Het is al weer even geleden dat ik het bericht heb geplaatst over het bestellen van polo's en sweaters.
Er zijn nu aan aantal bestellingen binnen gekomen, erg leuk dat jullie zo enthousiast zijn!

Ter controle voor de gene die besteld hebben, iedereen heeft een bevestiging gehad.
Heb je geen bevestiging gehad? Stuur dan even een pb, dan heb ik je bestelling misschien gemist?

Hierbij plaats ik nogmaals het bericht, ik kan me voorstellen dat het bij sommige in de doofpot is beland.
Het is ten slotte al weer 3 maanden geleden dat ik het bericht geplaatst heb.

Bij deze:

Prijzen
(incl. bedrukken van de rug)
Polo’s 22,50
Sweaters 32,50

Polo’s
(S t/m XL)
Afbeelding

Sweaters (XS t/m XXL)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Je kunt je bestelling doorgeven via pb.
Boktnaam:
Je naam:
Naam paard:
Maat polo:
Kleur(en) polo:
Maat Sweater:
Kleur(en) sweater:
Weeknummer:

Ik denk dat het handig is, dat één iemand uit de betreffende week de bestelling bij mij komt ophalen.
Dan kan die persoon de bestelling meenemen naar Ermelo en vervolgens uitdelen.
Je kan er ook voor kiezen om je polo/sweater naar huis te laten sturen, dan komen er wel nog extra verzendkosten bij.

Je kunt nu gelijk je bestelling doorgeven!
Bestellen kan tot uiterlijk 10 april (verlengd tot 17 april!), zodat ook week 1 op tijd hun bestelling binnen heeft.

Heb je vragen?
Stuur dan even een pb, dan hoef ik niet alle topics bij te houden :D

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 12:29

Slim rijden was ik zowiezo al van plan. Ik wil proberen van te voren nog af en toe op ander terrein te trainen, zodat de trailer en ergens anders rijden niet zo nieuw meer is. Maar goed het blijven een hoop indrukken. Als het echt niet gaat sla ik gewoon een les over, of maak ik er halve uurtjes van, dat is dan niet anders. Qua voer wil ik haar voor de energie toch wel ondersteunen. Ik ga nog even uitzoeken hoe ik dat ga doen.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 15:43

Ze krijgt nu helemaal geen krachtvoer,dus ik denk dat het misschien voldoende is als je daar mee begint.
Slim rijden heb ik mijn vraagtekens bij,ik zou dan liever de les inkorten.
Je hebt nog een aantal weken voor het zo ver is,gewoon veel rijden zodat de conditie verbeterd.

Gelukkig heb ik dat probleem niet,maar we zijn dan ook heel de winter door blijven trainen,Wij rijden altijd nog een rondje buiten na de lessen,wel laat ik hem die week wat meer krachtvoer geven.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 23:12

Ja precies. Over een paar weekjes na t rijden alvast wat en dan in die week ook gewoon na t rijden maar dan wat meer. Dat lijkt me ook een goede oplossing.

Ik had door willen trainen maar eef was heel heftig spierbevangen. Heeft twee maanden geduurd voor ik weer wat kon gaan doen, en dan nog maar langzaam opbouwen natuurlijk. Vandaag een 3 kwartier stevig getraind, en daarna nog een half uurtje buiten gereden. Was een lekkere training en dan heb ik er ook wel vertrouwen in dat ze het wel red. Misschien inderdaad gewoon alle lessen naar 3 kwartier inkorten. Dat scheelt ook al een hoop. En inderdaad, ik heb nog ruim 2 maanden om te trainen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 13:51

Ik ga vanaf nu met mijn paard ook flink aan het werk. En hopelijk hebben we tijdens menkamp ook al 4 vaste marathonhindernissen (hout wordt gesponsord door Boomrooierij Van De Wal )

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-11 22:15

De marathon training vind ik ook wel erg gaaf! Heb ik nog nooit kunnen doen, dus lijkt me een ervaring voor zowel Eefje als mezelf! Ik train lekker verder zodat we er echt klaar voor zijn! heb dr zin in..:P

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 10:12

Ik ben ook heel benieuwd wat Kdies met die marathonhindernissen gaat doen en met de vaardigheid. Bij deze is in week 1 alvast de waterbak de hele week gereserveerd hahaha :D

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:21

Dan weet ik wat je daarna te doen heb :j ,je krijgt die bagger haast niet van je wagen.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 20:46

uhm ik zit op zo'n 70 cm van de grond af. Hoe diep is dat water? :=

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 20:54

Dat gaat wel lukken,anders doe je ze toch zwembandje om.

sandra86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-11 21:28

schaduw schreef:
Dan weet ik wat je daarna te doen heb :j ,je krijgt die bagger haast niet van je wagen.

Dan wordt het voor mij de vuurdoop voor mn nieuwe wagen :D

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:12

uhm nou eef zwemt wel, alleen als ik nu al weet dat ik met mn kont door het baggerwater moet, dan neem ik een broek mee die ik daarna gewoon weg kan gooien..;) haha

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-11 11:26

Zo diep is het water niet hoor. En alleen de voorste waterbak is goor. De achterste is schoon, weet je nog Viv met Pablo, die ging daar niet doorheen. En als je de waterbak als laatste doet. Dan meteen paard en dan gelijk de kar afspuiten :D Dan gaat t wel haha.

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-11 21:15

hahaha, ok neem ik alleen mn zwembandjes voor mij en eef mee. Dan zal het wel meevallen..:P

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:28

schaduw schreef:

Dan weet jij niet hoe onze wagen er nu uitziet _O-
Wij rijden mendurance, zegt dat genoeg??

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 11:45

Wij sgmw dus onze wagen zit ook regelmatig stijf onder de bagger.
op de 1 of andere manier is de bagger van de knhs waterbak gewoon troep,en er lastig af te krijgen.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 14:02

Deelnemerslijst kwam net binnen,weer een drukke week met 41 deelnemers.
Veel bekende,heb er al hemaal zin in.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 17:07

Yup ik heb je al zien staan op de lijst, heb er ook helemaal zin in. Nu poownie nog even heel zien te houden tot die tijd. Die gaat 1 mei het land op 24/7 dus ben benieuwd.
Is idd een volle bak als ik het zo zie met 41 man (en aanhangsels die niet op de lijst staan), gezellie!.

Laatste keer dat ik onze menwagen schoon heb gezien as toen we hem kochten _O-, manlief is niet zo van de poets :')

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 21:50

Wat leuk, dat jullie de lijst al hebben. Ik moet nog een tijdje wachten dan waarschijnlijk, jammer! Mijn kar is ook niet echt schoon. In oktober mee in het bos gereden en zo rijd ik nog steeds haha.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-11 23:26

Hoezo moet je tijdje wachten?
Wij rijden elke maand dressuur,dus elke maand schone wagen

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:08

Week 3 is een maand later als week 1 :D Dus de lijst komt ook later !
Nog een leuk aspect van menkamp. Morgen ga ik naar Drenthe bij een menkampmaatje in het boscrossen :D

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 08:20

schaduw schreef:
Wij rijden elke maand dressuur,dus elke maand schone wagen

Tsja kijk en wij rijden nooit dressuur maar alleen in het bos dus die van ons wordt nooit schoongemaakt :D
Ja 1x per jaar alssie weer eens ingevet moet worden dan gaat de hogedruk erover _O-