Ik ga niet hard hoor. M'n groene angsthaas mag mee dus we gaan vooral voor de ervaring en lol .
tine10
Geplaatst: 19-01-11 16:00
12 februari 't Zand D/V met Rembrand 19 februari Indoor Districtskampioenschappen D/V met allebei, Amerigo niet met de dressuur
Daarna weet ik het nog niet. Hangt er ook vanaf hoeveel wp ik blijf scoren. We gaan nl wel heel erg hard, anders kom ik met outdoorkampioenschappen in de "problemen". Daar wil ik nog wel in Z meedoen.
Ik meld me ook weer even.. Ben er zaterdag ook bij met enkelspan pony. Ben erg benieuwd, kleine startlijst.. Wij gaan net als schaduw B&B, anders moeten we wel erg vroeg weg.. Heb er zin in.. Enne gelukkig dit jaar wel op tijd met Houten opgeven, lijkt me n leuke wedstrijd.. @ marrianne zag indd Thijs op de wachtlijst staan voor Houten.
Wat is trouwens voor jullie ver? Hoelang zouden jullie moeten rijden naar Barsingerhorn?
Caadhola
Geplaatst: 19-01-11 21:12
Twee en half uur,hangt ervan af hoe druk het is. Dat is voor 2x 2 minuten best ver,Chantal moet nog verder. Houten is een stuk dichterbij. 30 Januari is er ook 1 bij ons op stal,dat is toch wel het makkelijkste.
Dan kan ik beter helemaal thuis blijven . Enkelspan groentje gaat niet hard . Ach, als we maar lol hebben, moet ergens beginnen!
Voor mij is het een kleine 20 minuutjes rijden.
chan_fritsje
Geplaatst: 19-01-11 21:26
voor ons is het 3 uur rijden met de trailer, mits al het verkeer meezit.. Vandaar dat we (dankzij schaduw) nu ook vrijdag al vertrekken.. @ Poeltje, zou zo niet durven zeggen wie je bent?? @ Dennis, ach t gaat om t meedoen toch Als je maar lol hebt