[AR] Wie rijdt mee in D/V districtkampioenschappen mennen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anke

Re: Wie rijdt mee in D/V districtkampioenschappen mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 11:25

Ik ga op vakantie...en ben heel benieuwd hoe het gegaan is!
Heel veel succes allemaal...enne meer dan je best, kun je niet doen!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 12:31

Iedereen succes morgen! Het lijkt erop dat we in ieder geval goed weer hebben.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:08

Het weer zit in iedergeval mee, dus we gaan er gewoon een gezellige zonnige dag van maken :):) .
Zo nog even naar de fysio en dan ga ik aan de poets en de boel vast klaarzetten/inpakken ;)

MyGuy94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:23

Zo de koets is glimmend, tuig staat in t vet, vanavond My Guy nog even een Barbie maken :D En dan zijn we er klaar voor! ;)

Iedereen succes morgen, en genieten van de wedstrijd en het (waarschijnlijk :o ) lekkere weer!

Enne thanx voor de aanmoedigingen/support ;)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 13:30

Je concurrent is ook klaar :D auto is volgeladen, tuig is in het vet, koets is schoon. Hooinetten gevuld, jerrycan met water gevuld. Startkaart en paspoort ligt in de auto. Koffiekan staat klaar om gevuld te worden.
Nu alleen die zwarte/groene zand pony veranderen in een goudkleurige pony met witte manen en staart :o :o Dat is het meeste werk; en dan maar hopen dat ze morgenochtend nog steeds wit zijn.

Zie je morgen. May the best pony win *D

En bedankt allemaal voor de aanmoedigingen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 13:40

hier moet ook nog gesopt worden... :D

ga vanavond even een buitenritje maken onder het zadel en dan kan ze daarna gelijk in de was!
tuig is schoon, maar moet nog even een vetje, wagen is schoon...

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 13:49

@nouvel
jouw leenbitten liggen in een tas ook al in de auto. Vraag er aub morgen even om, want ik vergeet het vast. En heeeeeeeeeeeeel erg bedankt voor het lenen. Het was fijn de verschillende bitten uit te proberen. Uiteindelijk is het toch haar eigen liverpoolstang gebleven, maar net als Bram Chardon aanraadde toch met zeemleer erom. Hier loopt ze het fijnst op.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:04

Hier staat de kar al op de trailer, tuig ga ik zo schoonmaken en invetten en dan vanavond nog dat vieze monster wit zijn te krijgen en in de vlechten. En dan hopen dat hij vannacht schoon blijft. Het lijkt droog te blijven, dus ik gok het er maar op en zet hem na het wassen en vlechten (uiteraard met deken }> ) maar weer terug in de wei.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:15

janouk, oke super, probeer er ook aan te denken!

ik vlecht morgenvroeg pas, blijft een nacht over niet zitten helaas, dus het wordt heel vroeg op staan...
en dan hopen dat ze nog wit is... :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:50

Mijn tuig is ook schoon en mijn wagen ook. Vanavond veale nog.

Als je in de vaardigheid de barrage haalt mag je pas de barrage aan de einde van de middag rijden. Scheelt dat ik de barrage toch niet haal :-)

Ik wilde veale ook al weg brengen, maar er is na afloop nog een parade voor de winnaars. Dus toch maar even laten staan

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:04

hier is de barage ook apart aan het eind volgens mij, maar datzelfde geldt ook voor mij, ik rijd toch geen barage... :+
en als het teveel stress wordt om te lopen en uit- en weer in te spannen tussen dressuur en vaardigheid rijd ik misschien wel helemaal geen vaardigheid... 8-)

tuig is hier inmiddels ook ingevet (handig, vol flesje viel om op de vloer op zolder... :+ )

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:06

Vaardigheid begint om half 10 bij ons, dus ik kan voor mijn proeven lopen. Ik ben er ruim op tijd. Kan ik na mijn dressuur (920) gelijk aanmelden en de vaardigheid rijden.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:12

ik kan voor mijn proeven niet lopen, dus ik moet uitspannen na de dressuur, paard op de trailer zetten, lopen en dan snel weer inspannen...
niet zo heel handig...

wisanda2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:23

Bij ons is er toch geen parade? ik wil namelijk heel graag Agila naar huis brengen na mijn vaardigheid om 13 uur.
Een barage zit er voor ons ook niet in aangezien ik ook nog nooit onder de 10 strafpunten ben gekomen

Ik heb nog les vanavond, dus ik moet morgen vroeg opstaan om alles schoon te maken

Iedereen succes morgen!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:39

wat ik begreep is de prijsuitreiking wel in kleding, maar zonder paard...
ik hoop het eigenlijk ook, want als alles goed op tijd loopt willen wij ook proberen om 'r nog naar huis te brengen tussen door...
we moeten al om half 8 zo ong op pad en dan wordt het wel een hele lange dag voor 'r...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:49

Nouvel maar is de vaardigheid niet op aanmelding dan?
Dat is bij ons wel en ik neem aan dat er tussentijds ook nog verkennen is

Bij ons staat er bij op de startlijsten dat er parade is. Dus ik neem aan met paard. Dus dan durf ik veale nog niet weg te brengen.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:50

ja er is tussentijds verkennen, daarom moet ik na de dressuur gelijk uitspannen, anders red ik dat niet in de tijd die daarvoor staat... 8-)
ik heb 'm al opgegeven en ga er ook vanuit dat ik het wel ga redden, maar ik ga mezelf en mijn paard er niet voor in de knoop werken, als ik het niet red allemaal tussendoor is het pech...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 15:52

Ja precies. Maar kun je dan niet aan het einde van de middag, er zullen vast wel meer verkenmomenten komen neem ik aan?

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:00

ja precies tussen mijn dressuur- en vaardigheid tijd...

dus ik moet snel uitspannen, lopen, inspannen en vaardigheid starten...

starttijd 2e dressuurproef 11.10, en vaardigheid lopen kan geloof ik tussen half 12 en 12 uur, en half 1 moet ik vaardigheid starten...
racen dus, zeker als de dressuur uit zou lopen...

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:12

Ow zo, dan gaat het bij ons denk ik iets anders. Er staat geen looptijd bij, maar er staat vaardigheid begint om half 10 op aanmelding. Ik ben als 3e in de dressuur dus rond 9,20. Dus als ik voor half 9 loop zit ik goed.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:24

Ik vrees alleen dat bij ons vaardigheid vreselijk gaat uitlopen. Zes dressuurringen die bijna allemaal ook vaardigheid gaan rijden. Vorige jaren liep het ook vreselijk uit, was meer dan een uur aan het wachten. Als je dan later nog weer een keer moet inspannen voor barrage wordt het allemaal wel heel laat. Hoop dat we voor donker weer thuis zijn. Aan de andere kant, als er geen barrage gelijk achteraan wordt gedaan, loopt het misschien iets beter door.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:26

Tine10, daarom wil ik eigenlijk ook direct door. Er zijn max 10 a 15 voor mij, dus meld me gewoon direct aan. Zal inderdaad wel uitlopen. Baal er wel van dat ik veale niet terug kan brengen.

Heb jij er ook behoefte aan dat mijn zus foto's maakt en/of filmt?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:32

tallechie schreef:
Tine10, daarom wil ik eigenlijk ook direct door. Er zijn max 10 a 15 voor mij, dus meld me gewoon direct aan. Zal inderdaad wel uitlopen. Baal er wel van dat ik veale niet terug kan brengen.

Heb jij er ook behoefte aan dat mijn zus foto's maakt en/of filmt?

Absoluut, kun je veel van leren!! Dus als ze nog tijd en zin heeft......

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:33

Als ik klaar ben met de vaardigheid heeft ze haar handen vrij en kan ze dus anderen op de foto zetten. Ik houd dan wel in de gaten wanneer je moet. Dan kan P ook wel weer bij ons zitten.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:43

Ze hebben helemaal geen pauzes ingepland voor de jurys, maar ik neem aan dat ze die wel nemen (lijkt me voor de jurys ook wel werg prettig ;) ), dus ik denk dat ik (afh van 6 of 7 per uur) tussen 13.15 en 14.00 uur moet starten. Ik vind het slechte lijsten op deze manier. Je hebt geen idee wanneer je aan de beurt ben. Ik ben nr 27 in de ring, maar ja hoeveel pauzes komen erbij.