Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Echwel schreef:Jep en de hoofdprijs in onze sport is toch al gauw zo een 10.000euro
Divine schreef:@Jouke_h: jullie waren vorig jaar dan ook in Gorssel, toch? Heb jullie tandem nog even op de gevoelige plaat vastgelegd (rij zelf met enkelspan Dartmoor)
@Ardo: laatst even een 'onderzoekje' gedaan: als ik tot 50km rondom mijn woonplaats kijk, kun je hier al meer dan 20 wedstrijden rijden. Hoezo verwend?
@Tallechie: Ken dat gevoel ook wel hoor, vooral als je 'nieuw' bent. Maar aangezien je allemaal voor hetzelfde spelletje komt, raak je heel snel in contact met mensen hoor. Maar, je komt sowieso toch niet alleen naar een wedstrijd?
lienepien610 schreef:Mijn moeder (is ook mijn groom) en ik groomen ook bij een ander, hij wil graag dit jaar naar het NK. Als hij zijn planning klaar heeft, weet ik waar ik kan rijden. Hij gaat dus voor.
Nu ga ik niet alleen voor de echte wedstrijden, maar ook oefenwedstrijdjes. En ik rij er maar een paar, het word mijn eerste jaar. Wij gaan lekker rustig aan doen en genieten.
- Gorssel
- Heeten (oefen) ?
- Varsseveld (ook nog nooit geweest, dus geen ervaring)
- Voorst (dag na Shetlandmendag, oefendag voor vrijwilligers)
- Bussloo (oefen)
- Heeten, Hengelo of Schalkhaar (1 van de 3)
BlackDevils schreef:lienepien610 schreef:Zelf rijden en groomen mag niet op de zelfde officiële wedstrijd helaas...De planning is toch flink veranderd... Kreeg nog een onverwacht leuk telefoontje![]()
Ikzelf enkelspan pony klasse 1:
10-11 april Gorssel
Groomen vierspan pony's klasse 2:
10 april Gorssel
Echwel schreef:Als je als rijder dan groomt moet je idd eerst zelf gereden hebben, darna mag je achterop stappen.