Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Napie schreef:De KNHS zou toch beter moeten weten dat die pony's niet zielig zijn. Wat is dat voor een penny-cultuur?
b485 schreef:Ik heb niet alles gelezen, en ben ook niet op de hoogte van alle regeltjes.
Maar kan er bijvoorbeeld nergens een regels worden ingevoerd als zijnde het totale gewicht van koets, menner en groom mag maximum, gelijk zijn aan het gewicht van de ponys?
Echwel schreef:b485 schreef:Ik heb niet alles gelezen, en ben ook niet op de hoogte van alle regeltjes.
Maar kan er bijvoorbeeld nergens een regels worden ingevoerd als zijnde het totale gewicht van koets, menner en groom mag maximum, gelijk zijn aan het gewicht van de ponys?
En wie gaat dat controleren??????
Dus zou je op een wedstrijd alles op de weegschaal moeten zetten, niet te doen
En om de minimaat weer andere regels te geven is ook weer niet eerlijk tegenover de mensen die net 2cm boven die minimaat zitten
Manie zelfs in mijn ogen vind ik dat het zo dus niet kan..moet je je als menner dus goed achter je oren krabben .
Zeker gezien die nieuwe nota welzijn moet knhs maatregelen nemen.(met dank aan alle geitenwollensokkenfiguren die gewoon afschaffing paardensport willen)
megaspan schreef:ik weet wel degelijk hoe het is om de wedstrijden te organiseren.en ik weet ook wel dat het niet te doen is om meer vet keuringen neer te zetten en wagens te gaan wegen.
maar dan nog vind ik het erg overdreven om de shet menners er op deze manier uit te werken.
kan me voorstellen dat ze de kleine pony's uit de klasse 3 en 4 willen halen maar laat ze dan wel gewoon in de klasse 1 en 2 doorrijden.want als jij je pony's goed traint dan is dat goed te doen.(spreek uit eigen ervaring)