Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
marieke67 schreef:In mijn eentje mennen doe ik alleen als er geen groom is.
Echwel schreef:Ach Manie eigenwijs is ook een vorm van wijs hier op bokt
. Overigens wel met helm, waar ik ook maar weinig over hoor...
manie schreef:Dan kan iedereen wel-weten-dat-het-verstandiger-is-met-groom, na zo'n ervaring is het heel simpel!
Nooit meer zonder groom, dan maar niet meer mennen.
Een ongeluk zit in een klein hoekje, maar blijkbaar denken veel mensen dat dat alleen een ander overkomt.
avaluna schreef:@Manie: dat is je goed recht! Jij gaat altijd met en wij wel eens zonder.
Het is afhankelijk van ieders situatie en mijn enige andere optie is, om er nagenoeg niets mee te doen en dan kies ik dus voor alleen mennen op z'n tijd. Overigens wel met helm, waar ik ook maar weinig over hoor...
manie schreef:Ik zeg maar zo: voor stijldansen heb je een danspartner nodig, anders kun je niet stijldansen.
Voor mennen heb je een groom nodig, ander kun je niet mennen
manie schreef:Ik zeg maar zo: voor stijldansen heb je een danspartner nodig, anders kun je niet stijldansen.
. avaluna schreef:manie schreef:Ik zeg maar zo: voor stijldansen heb je een danspartner nodig, anders kun je niet stijldansen.
Nee hoor, wel een paard, pony of desnoods een ezel, misschien twee; eentje ervoor en eentje op de bok