Nelleke, das een pijnlijke ervaring, gelukkig heeft je pony niks.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ilegra schreef:Nelleke H:wat hebben jullie geluk gehad.
Hoe zijn jullie er weer uit gekomen?
welsh_lover schreef:Ik lig er even uit met rijden, Ben gisteren heel knullig gevallen op een rand van de bestrating. Ik struikelde over een draadje bij de stal en ging languit op het randje. Gisteren ging het nog wel. Het deed wel zeer, maar ben gewoon verder gegaan. Vanacht al wat paracetamols op omdat ik niet kon slapen van de pijn. En vanmorgen kon ik mijn arm niet meer omhoog krijgen en mijn pols was dik. Vanmorgen dus toch maar even naar de dokter geweest. Mijn spieren en pezen (waren dik) hebben gewoon een enorme klap gehad en het kan 2 weken duren voor het weer goed gaat. Ik kan nu dus niet werken, geen auto rijden en ook even geen rijden met de paardjes voor mij
!!
confetti schreef:xElienx , nee komt niet van de Lemerij, maar uit Belgie. Zal vast van dezelfde fabriekant afkomen![]()
Nelleke, das een pijnlijke ervaring, gelukkig heeft je pony niks.
confetti schreef:silfie35, wat voor ras hengst zoek je?
Gisteren heb ik nog een selectiewedstrijd meegereden, 1 proef in de Z dressuur en we zijn 1e geworden met 225 punten. Weer 2 winstpunten erbij, nu nog 1 selectiewedstrijd in augustus, dan kan ik wss wat meer oefenen, ik had sinds 22 april niet meer gement, pony werd getraind door manlief, dus conditie heeft ze genoeg.