Naar mijn idee zijn er nog steeds 100 verbeter punten maar ze deed zo der best!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

gefeliciteerd.
). Wel foutloze omloop, maar concurrent was sneller. Dan mis ik het wedstrijdritme (m'n laatste barrage was 2 jaar geleden en dit was pas wedstrijd no. 3 dit jaar). Dus met het Reservekampioenschap Vaardigheid klasse Z naar huis. Heel blij mee!
Dat had ik van tevoren echt niet verwacht. 
_Margarita_ schreef:Als alle sulky klasses samengevoegd worden. L-ZZ. Dan is als M,Z of ZZ deelnemer toch onmogelijk om in de barrage sneller te zijn wanneer er 1 of 2 extra gele poorten gereden moeten worden? Dan in de klasse L waar die poorten niet gereden hoeven te worden? Dan mag je als Z combinatie wellicht sneller zijn dan iemand in de L. Maar door de extra meters is het onbegonnen werk..
durfde niet voluit te rijden, reed een volte extra en had een aantal extra poorten. Nee ik had onmogelijk kunnen winnen.Grainey schreef:Arme Deedee, heeft wel wat extra brokjes en een douche verdiend.
. Douche was wel verdient, net als ff lekker rollen in het zand en nog een uurtje het land op bij thuis komst.
nee het maakt me verder niet uit. Jouw ronde was het beste dus heb je gewonnen. Vorig jaar had ik een hele fijne ronde en won ik.
Op DK was ik er ruiiim binnen de tijd. Was dit mn beste ronde? Nee
maar toch. Vorig jaar waren er al wel versmallingen maar nog geen gele poorten?