A.s. Zondag start ik bij Dubbeldam in Dort. En op de verder planning is de Wintercompetitie van de Rhoonse ruiters in Dordrecht bij HCD. Mooie nieuwe manege!
Zaterdag heb ik de shetlandindoor in Maren Kessel. Benno L dressuur, zal nog wat worden omdat we weinig hebben kunnen trainen ivm behandeling om zn lijf beter te krijgen. Roos rondje hobby-ZZ vaardigheid voor de leuk, kan me niet heugen wanneer ik Roos zelf voor t laatst enkelspan gereden heb, dus die heeft ook een fijne voorbereiding gehad :p. En met Caya mijn eerste en laatste keer ZZ vaardigheid, heb haar sinds de hippiade niet meer gereden omdat ze daarna naar haar nieuwe baasje verhuist is.
Kortom, 3x een super voorbereiding , maar we gaan een hoop lol hebben.
9 November heb ik Benno voor de L dressuur ingeschreven, dan is de bedoeling om wel fijner getraind te hebben.
cleej
Geplaatst: 22-10-14 19:18
Gezellig @schaduw tot zondag!!! Voor welke Vereninging rij jij? Ik zie bij woonplaats Rhoon staan. Ik rij bij de Rhoonse ruiters.
Ohz is ook leuk met Janouk! Mooie afwisseling, ook niet verkeerd toch?
Ik heb aankomende woensdag vaardigheid, en 15 nov weer dressuur. Heb nog niet zoveel ingepland eigenlijk. Weet ook niet of ik het red met selecties voor DK dus zien we wel.
vandaag in Dordrecht gestart. Leuke gezellige menvereniging, maar wat een zware bak... ze hadden net nieuwe zand. Dat was enkelspan shet met een maratonwagentje echt niet goed te rijden. Toch nog 1 keer eerste en 172 en 179 punten. Romy was alleen maar bezig met trekken , ipv mooi kunnen lopen en verzamelen. Was wel super gezellig. Ik had ook nog een lekke band en iedereen kwam gelijk helpen.
Was idd flink sjouwen. Ik had 1wp ,1e proef was ook geen winst waard, hij was kijkerig en niet voorwaards genoeg, 2e ging een stuk beter.
Met shet idd erg zwaar, balen van je lekke band.
Dennis
Geplaatst: 26-10-14 20:34
Ik heb gisteren in Maren Kessel gereden. Het was een geslaagde dag. Roos liep hobbyklasse met een vriendin die nooit ment, het was een fijne proef, goed voor 194 punten en een 1e prijs. Benno deed t super, moet nog veel beter, maar meer dan tevreden. Punten waren ook super, 191 punten en ook een 1e prijs.
Later op de dag nog 2 rondjes ZZ vaardigheid, eerst met Caya, was zowel in t basisparcours als in de barage poortje 7 kwijt :p. Ze pakte super aan, 4e prijs. Omdat het de enige officiële start van de dag was werd het vraagprogramma niet goed gekeurd.... Dus hebben onze wedstrijd carrière niet af kunnen sluiten met 2 mooie winstpunten in de ZZ (Caya is vorige maand verhuist en heb gisternog een keer met haar mogen rijden).
Met Roos was ik overmoedig in de barage, een balletje, maar wel de snelste tijd van de dag. Dat met Roos die echt niet snel is!
Met mn vriendin had ze ook een bal in de barage.
Ik heb Roos ook aan de lange teugel gestart, goed voor een 1e prijs! En ook een 1e prijs met haar verzorgmeisje onder het zadel!
Zo roos had drukke dag zeg! Super prestaties! Gefeliciteerd!
sumic
Geplaatst: 26-10-14 21:36
hier een topdag vandaag met 2x een eerste plaats en 4 winstpunten rijker 198 en 198,5 punten. Ze liepen super! Hoewel er best nog wat puntjes zijn om aan te werken maar ik ben lekker aan het nagenieten van deze dag. In de vaardigheid ging het ook erg fijn, maar helaas 1 bal op poortje 16. En onverwachts ook nog strafpunten voor tijd. Ik dacht flink doorgereden te hebben, maar het moet toch nog harder
Patricia geen wp maar toch een 1e prijs, werd er streng gejureerd of? Leuk dat iedereen kwam helpen, is echt top aan de mensport dat iedereen elkaar gewoon wilt helpen en zich inzet voor een ander
Wij doen voorlopig ff geen D&V wedstrijden meer. Als ze dichterbij waren (tot max. 50 km enkele reis) zou ik nog wel wat starten. Echter heeft Bendit zijn wp's om naar de volgende klasse over te mogen en dat zijn we het komende jaar toch nog niet van plan.
Dordrecht, daar ben ik ook een keertje geweest. Gelukkig reed ik met die kleintjes altijd met de tweewieler, dan kun je makkelijker dressuren.
Gefelicteerd met de winstpunten en de niet-winstpunten/toch prijzen!
Weet iemand hoe het zit als je even niet weet waar je pasje is, of je dan gewoon kan starten als je je NR wel weet ?
MelanieB
Geplaatst: 27-10-14 22:16
Is balen Anke dat alles zo ver is
Ik vraag denk pas volgend jaar startpas aan voor Jimmy, misschien in december keer hobby meenemen.
Als je pasje niet hebt moet je nieuwe aanvragen, of ff knhs bellen. Met strenge official is er kans dat je niet mag starten, omdat de spullen niet op orde zijn. Er word niet vaak gecontroleerd op d/v, maar de kans is er wel.