Aks leuke foto's van dids

Vele druk met Sint en piet.. Wij doen daar gelukkig niet aan (ben ook bang voor ze

VHU succes met de tentamens in elkaar zetten

Tine, thanks for asking, nog niets gehoord van mn sollicitatie, maar klasgenootje houd t wel in de gaten daar. Ze hebben iig mn mail ontvangen dus hoop maandag wat te horen.
Ik wou dat ik wat langer kon wachten met Sil van stal verplaatsen, maar als ik deze baan niet krijg dan moet ik hem echt wel per 1 december verhuizen, kan het niet betalen om toch nog 1 maand daar te staan.
Dus heb niet veel tijd meer om een baan te vinden haha

Dit is overigens een google maps plaatje van de weidegang waar ik dan heen zou gaan, het is wel een verouderd plaatje.
Al die troep links boven is weg, daarnaast zie je dus een witte rechthoek dat is de schuilcontainer.
Aangesloten aan de schuilcontainer is een vierkant wat nu zand/modder is, moet eigenlijk nieuw zand gestort worden, maar dat gebeurt pas van de zomer. Hij zei dat het wel elke weer word gesleept. ( het stuk loopt gelijk met de witte rechthoek beneden)
Die grote witte rechthoek beneden is dan een verhard stuk, waarop ze ook te eten krijgen. Spreekt voor zich dat het groene weiland is hihi.

Wou morgen mennen met Sil, maar vanavond kregen ze nieuw stro binnen... wou alleen dat ze mij even hadden gevraagd mn kar weg te halen