[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 20:25

Iedereen met wedstrijd succes en veel plezier morgen!

Aks leuke foto's van dids :)

Vele druk met Sint en piet.. Wij doen daar gelukkig niet aan (ben ook bang voor ze :P Hou niet van kostuums... erg vervelend ook dat iedereen nu foto's ervan op fb zet haha)

VHU succes met de tentamens in elkaar zetten :) Je hebt wel lekker paardenmiddagje gehad.

Tine, thanks for asking, nog niets gehoord van mn sollicitatie, maar klasgenootje houd t wel in de gaten daar. Ze hebben iig mn mail ontvangen dus hoop maandag wat te horen.

Ik wou dat ik wat langer kon wachten met Sil van stal verplaatsen, maar als ik deze baan niet krijg dan moet ik hem echt wel per 1 december verhuizen, kan het niet betalen om toch nog 1 maand daar te staan.
Dus heb niet veel tijd meer om een baan te vinden haha :P

Dit is overigens een google maps plaatje van de weidegang waar ik dan heen zou gaan, het is wel een verouderd plaatje.
Al die troep links boven is weg, daarnaast zie je dus een witte rechthoek dat is de schuilcontainer.
Aangesloten aan de schuilcontainer is een vierkant wat nu zand/modder is, moet eigenlijk nieuw zand gestort worden, maar dat gebeurt pas van de zomer. Hij zei dat het wel elke weer word gesleept. ( het stuk loopt gelijk met de witte rechthoek beneden)
Die grote witte rechthoek beneden is dan een verhard stuk, waarop ze ook te eten krijgen. Spreekt voor zich dat het groene weiland is hihi.
Afbeelding

Wou morgen mennen met Sil, maar vanavond kregen ze nieuw stro binnen... wou alleen dat ze mij even hadden gevraagd mn kar weg te halen -O- (kar staat opgesloten tussen hooi en kasten..)
Afbeelding

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 21:28

Ik kom ook even :wave: (door Tine ;) )

Ik heb het momenteel erg druk met van alles en nog wat...ik probeer bij te lezen maar zelfs dat lukt me niet :o

Vorige week zaterdag tweedehandsbeurs georganiseerd, zondag gereden op Paard & Koets, en afgelopen week gewerkt en ook nog vergaderingen in de avond,ziekenhuisbezoeken, schoolbezoeken ivm middelbare schoolkeuze van zoonlief en vandaag paardjes, voetbal en net wezen verkennen voor de minimarathon van morgen....Ik weet ook even niet zo goed wat ik hier kan bijdragen :o vandaar dus maar even in de meeleesstand ;) . Nu komende week nog suprise maken voor <:) :){ , werken, ziekenhuisbezoeken en hopelijk wat Bokt-tijd :P. Ook heb ik veel Bokkers op Facebook waardoor ze toch op de hoogte worden gehouden van mijn drukke bestaan 8-)

En Tine hier staat weer een appeltaartje in de oven :Y)

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:22

Hello :D

*\%/* Heb vandaag twee winstpunten gereden in de dressuur, geen prijzen, maar die winstpunten zijn al een grote prijs op zich *\%/*
Lekker uitbuiken nu op de bank, lekker bij de chinees liflafjes wezen eten :Y)

@ Ollie zo"n warm gebakje zou er toch al wel in gaan :9
@ VHU Hoe gaat het met de migraine? :(:)
@ Aks heeft lekker gesjopt bij de EJ en goed geslaagd, Aks is goed voor de economie :$ moet rollen :D
@ Jenkins, het is niet echt jou week zeg, eerst je baan, wil je gaan ontspannen hebben ze je wagen ook nog ingebouwd _-:( |o -:(-

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:47

@Jenkins nou zeg dat is l*llig van je wagen _-:( kan je hem er nu niet uithalen? Ik duim echt voor je dat ze je maandag bellen voor ander werk!
@Dingetje *\%/* (zo'n grappige emoticon hahaha) superrrr gedaan!
@Ollie hi there dear :evaw: wat heerlijk warme appeltaart :9
@Aks wow jij bent even uitgepakt en dat nog wel in deze <:) tijd (mooi kleurtje :P )

Nou tentamens, antwoordmodellen en nog wat administratieve shi t klaar hehe. Moet nu alleen nog een hele ingewikkelde opdracht maken voor een projectteam. Zo ingewikkeld dat ik het al drie weken heb uitgesteld maar dinsdag is de deadline :o dus nu moet ik wel :=

Maar dat doen we morgen of maandag wel :)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:54

hihi, zweetdeken was afgeprijsd :D Aks blijft aks he! :D
Dids is uit z'n oude gegroeid, en met de huidige activiteiten wil ik wel graag dat z'n billen onder zweetdeken bedekt zijn! :D

En leem en harde borstel, tja.. pure noodzaak :P

:(:) voor VHU en de deadline ;)

Ik ga nog wat lezen over hoefbevangenheid en dan gauw slapen. Morgen vroeg naar stal :)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-12 22:55

@Dingetje, toppertje! Super gedaan van harte +:)+
@VHU, druk aan het werk en dat in het weekend :(:)
@Aks, lekker geshopt +:)+
@Jenkins, waardeloos dat ze je zo behandeld hebben op je werk, hopelijk heb je snel weer wat anders :(:) en waardeloos dat ze je menwagen zo ingebouwd hebben :+

Heb écht zin in morgen, lekker een rondje crossen :)) , morgen ook nog paard van mijn vriendin scheren en hopelijk valt de opgegeven wind (storm aan de kust) nog een beetje mee.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 00:25

Gefeliciteerd Dingetje! Mijn motto: liever laatste mét wp's dan eerste zónder wp's :P .

Niet veel bijleestijd vandaag. Vanmorgen stal, vanmiddag hubby thuisgekomen, vanavond vergadering gehad en daarna nog concert van de harmonie bezocht. Nu moe :O .

Succes voor de wedstrijdgangers morgen!

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 09:10

Zo... Het stormt hier echt vreselijk... Wij zouden gaan rijden vandaag.. Moed zakt me in de schoenen! ;)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 09:30

Goedemorgen

Ben benieuwd hoe de wind gaat doen. Niet leuk om met storm met trailer op pad te gaan....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 09:57

Goedemorgen..
wat een woei....maar veel te warm..wij konden niet trainen vanmorgen..dus lekker uitgelaten..
nu... :9k warme choco maken.. :9

Balen dat je kar zo vast staat jenkins..niet handig..
verder wel bijgelezen maar even geen puf om te reageren..

Ollie hoi hoi, leuk weer hier van je te lezen ! +:)+

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 10:17

hoi allemaal,

hier druk druk druk, met de sint en thuis natuurlijk, hoop snel weer te kunnen kletsen, inmiddels heb ik wel een fotopagina op facebook gemaakt, nu zijn ook de sintfoto's van gisteren online
nou tot snel allemaal :wave:
http://www.facebook.com/#!/Nouwsfotografie

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 10:31

Hier windkracht 7/8 op Rotterdam Airport vanochtend, zou er niet met de trailer door heen gaan :7
Leuke foto's Biancailona!
Iedereen succes met de <:) :){ surprises maken! Net hondjes uitgelaten zeg maar uitgewaaid :+ , zo naar paard/poown en dan naar Meppel, schoonpa & familie bezoek.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 10:47

hey vhu vandaag dichtbij...een aardige heen en weer rit met de auto voor de boeg....pas op dat je niet van de weg waait....
Biancailona mooie foto's op facebook !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 11:29

Oefff, ben blij dat ik begin deze week Merselo (de indoormarathon mét brug) al afgemeld heb. Met deze wind durf ik niet met die enorme windvang-trailer op pad.
Als ik hubby meekrijg, ga ik straks wel even kijken in Merselo.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 11:31

<3 <3 :):) <3 <3

Afbeelding

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 13:31

tjeetje wat een woei zeg....
maar wel een klein zonnetje en...het is droog! +:)+
bicci gaaf met sinter klaas op pad,hoop vanavond minder wind(anders waait hij van het dak af) :=
biancailona ook met sinterklaas leuk
iedereen veel plezier vandaag,ik ga weer ff uitwaaien :evaw:

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:05

@ Gem, was gelukkig ook is een keer geen laatste, was 3e van de 5 met 186 en 190 punten, dus ben erg blij :D
@ Iedereen die het druk heeft met <:) en :){ leuke foto's en succes met suprises maken!
@ Biancacoo. je zat al lekker vroeg aan de warme choco :9 Het is er echt weer voor.

Vind het maar :brr: met die enorme wind.
Pown heeft vandaag lekker een vrije dag gehad en verdient, hij is lekker op de wei aan het spelen geweest *\o/*

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:17

Bicci..mooi sinterklaasplaatje ! ziet er erg gezellig uit ! leuke foto.
dingetje, paardje op de wei, altijd fijn.
HT even uitwaaien !

hier lekker in het bos geweest om even met Aiya uit te waaien.......echt heerlijk ! _/-\o_
Aiya is een hondje waar we moeilijk contact mee krijgen, doordat ze als jonge pup van 8 tot 11 weken oud al bij andere mensen is geweest,....maar zo in het bos..af en toe kijkt ze dan achterom...en bij de auto is ze echt tevreden, legt in de auto de kop op je schoot, dus...we beginnen meer contact te krijgen, erg fijn ! :j

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:38

Mel en ik zijn heerlijk wezen rijden in de storm vanochtend.

Diddle daarna helaas wat off.. Net pas thuis.. Zou om 1u thuis zijn. Moeten zo weg..
Bah.. :\

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 17:40

Ik heb me vanmorgen tot bakwerk beperkt. Wij zitten midden in het bos, dus het gevaar van afbrekende boomtakken met die wind was te groot om er op uit te gaan. Ik heb Ster dus voor de sleep gezet en 45 minuten lang de bak getrokken :O . Helaas nu weer kale plekken op de spronggewrichten, dus morgen maar eens 2 singelbontjes halen ^) .

Bicci: kijk, das de échte Sint-spirit! OP het paard *\o/* !

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 18:40

Aks..dat is balen dat Didd's niet lekker is..ik duim voor je dat hij helemaal snel weer topfit is..
Gem...bedoel je van de strengen...?? dat is balen..

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:21

Aks wat heeft Dids dat hij niet helemaal lekker is?
Biancacoo Beer is bij ons met 13 weken gekomen omdat hij ook eerst bij andere mensen zat. Ik merk dat hij, vooral in het begin, gewoon met iedereen meegaat. Kan hem nog altijd lastig los laten lopen in het bos.
Bicci toffe foto! Was jij een blonde piet? :o?
Hier oven aan en zo een pizzaatje eten :9 :j

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:24

dankjewel voor de leuke reacties :D

:)) frensie, zoiets, hahaha

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:32

Frensie..heel herkenbaar...ik vind dat wel lastig..vooral omdat husky's toch al zo'n eigen willetje hebben..
Ik geef haar wat extra 1 op 1 tijd..en daardoor zie ik het wel verbeteren, maar zal nooit zo goed worden als met de anderen denk ik..
Wij hebben pizza bij de pizzeria gehaald..heel fout...maar was wel erg lekker !! :9

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 19:32

Ik heb ook een fijne wedstrijd gehad.
Robijn mocht nog wat losser in de dressuur maar heb toch 2 aardige proeven neer kunnen zetten.
Had 189 en 191 en 2x 1e.

Vaardigheid ging ook goed mocht als 1e met robijn starten. Zaten een paar rottige draaitjes in
maar toch foutloos kunnen blijven. En barrage ook foutloos. Ferro dacht dat we marathon
hadden en had het gas er flink op. Heb maar op goed geluk gestuurd en af en toe een beetje
geremd maar wonder boven wonder was ik met hem ook foutloos. Wel 1 bal in de barrage
waardoor robijn er vandoor ging met de 1e plek. Remko had ook 2x winst in de dressuur en
1wp in de vaardigheid.

Daarna had ik vriendinnen avond met gourmet, wijntjes en veel geklets was erg gezellig maar
maar 4 uurtjes geslapen.

Vandaag dan nog even Robin gewassen zn voetjes en staart voor de keuring waar ik volgende
week aan mee gaan doen. Hij was best braaf met wassen.

Daarna nog verjaardag van de man van mn zusje en nu thuis wat eten en dan op tijd naar
bed.

@ Aks beterschap voor dids !!
Ik hou ook niet van <:) :){ van mij mag het snel voorbij zijn !!!