Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
toen had ik nog wat tijd over voor Blondie. Dus met haar wat grondwerk gedaan, ze deed het erg goed en vindt het ook vreselijk leuk oortjes gingen alle kanten op grappig toch zo'n jong ding
Zondag ga ik in ieder geval ook die kant op. Het is ook allemaal logistiek erg lastig omdat schoonpa in Meppel zit en wij dus in Rotterdam....
de 4 personen die voor mij waren op de wachtlijst voor de wei wilden het toch niet en nu heb ik in ieder geval voor een paard weidegang volgend jaar (dat wordt dan Blondie). Ik sta nu bovenaan de lijst voor als er weer een plek beschikbaar komt dus heb goede hoop dat ook Bente volgend seizoen (loopt bij ons van april t/m oktober) lekker op de wei kan
. 

Heb 10 kilometer gedaan. Voornamelijk gestapt, maar ook wat zitten klieren in draf, en heel serieus met de galop zitten werken, dat was wel heel erg fijn!!
Voelde me zo geweldig op m'n plek toen 

pfff zit nog bij te komen
moet hier vrijwel alles nog doen voor
en
maar goed...komt wel, ben toch thuis..Maisie schreef:Ik moet vanavond in het donker wassen en vlechten. Moet nog even een lichtje fixen bij de wasplaats want daar is geen licht. dus met haspels in de weer. Ach je moet er wat voor over hebben.
Hoop dat het met iedereen goed gaat
dus alles rustig aan kunnen doen, paardjes lekker in de bak. Gingen weer goed tekeer
. Toen ze weer wat gekalmeerd waren zowel met Bente als met Blondie grondwerk gedaan. Heerlijk is dat toch. Ik word er zelf ook altijd helemaal relaxed van
Met uitstappen echt zo grappig, had Blondie aan de leadrope, Bente los. Blondie probeerde me een paar keer te passeren, krijgt ze toch een knauw van Bente in haar kont zo van hallo, baasje loopt voorop, jij niet
het werkte goed
ben nog steeds misselijk maar goed, alles blijft er nu wel in en hoofdpijn is weg