@HT_leuk koetsenbeurs jammer dat het even rijden is anders had ik even komen buurten
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
met Bente grote rit gedaan, denk bij elkaar zo'n 36, 37 km. Incuslief pitsstop 4 uur onderweg geweest. Ging heel goed zowel met haar als met mij. Ben daar toch zo ontzettend blij om. Langer dan dit hoeft ook niet voor mij, dit is perfect als we leuk klasse I endurance willen doen op termijn (nu is het meedoen echt voor het meedoen, de snelheid hebben we nog niet). Ik vind het zo'n mooie sport en het is geweldig als we er toch weer wat mee kunnen
OK dan
Dus voor het eerst met een vierspan gemend. Vond het wel mega-stoer, gestapt en gedraafd, wat links/rechts gedraaid (lussen gelegd hahaha, da's knap lastig!). En de jongens redelijk onder controle kunnen houden. Wat nog hele opgave is want dit was dus wel het race-span (Snuit en Rattan voorop
). Ik wist niet dat ik dat ooit zou doen / kunnen

Goed dat jullie kalm bleven!!
? (Frensie, te gelijk gepost zie nu dat je nog niet gegeten hebt
)
gelukkig is alles goed afgelopen en hebben jullie het zelf op kunnen lossen.
weet uit ervaring dat zulke dingen niet in je koude kleren gaan zitten....
. Gelukkig heb ik ze met wat voorwaartse drang toch goed weten te passeren...
... ze passen niet geheel in dit mentopic maar wil jullie niet onthouden hoe je een menpony moet omscholen naar een springpony...
) en met grote dank aan ARythymical

's avonds wel telefoontjes en opdrachten, maar tijdens de nachtelijke uurtjes gewoon rust gehad, lekker hoor 

Dat is gewoon dierenmishandeling in de ogen van een labrador
En morgenochtend geen ontbijt. Arm beesje...
Egbert Emmink die man was echt een instituut in de tuigpaardenwereld. Maar zie je de toekomst van het Nederlandse Tuigpaard dan somber in NienSCHaap omdat je zegt 'weer een stal weg?', ik denk dat dat best meevalt. Er zijn volgens mij de laatste tijd toch steeds meer mensen die de kwaliteiten van het tuigpaard waarderen. Zeker die met wat minder hackney bloed als fijne recreatie menpaarden. En in de mensport zie je ze ook steeds meer (dan die met wat meer hackneybloed, of kruisingen met rijpaardlijnen). De showpaarden is altijd al specifiek (klein) wereldje geweest.
al wel honden uitgelaten. Met Wiske op de hondenspeelplaats hier vlakbij geweest, kan ze lekker los rennen. Ze luistert al zo goed naar haar naam, ook al mooi zitten voor elke stoep en als ze riempje weer vastkrijgt
Oortjes staan nu bijna recht overeind, tippen alleen nog maar bij de puntjes beetje over. Grappig gezicht als ze loopt