Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, een papierloze ruin, super lui ohz en bang voor de kar (tikkie waardeloos, behalve voor mij).tallechie schreef:Ben net bij veale geweest, hij was niet in zo'n goed humeur, hij heeft wel beter gelopen.
Even een vraag: als jullie te horen krijgen dat iemand je paard wil kopen zou je dat doen of valt er niet over te praten?
) 

.. ze houden me heerlijk van de straat en bezig
Citaat:In jou geval, Tallechie, zou ik er wel serieus over nadenken. Je hebt meerdere keren aangegeven dat jullie toch best wat problemen hebben samen en zelf ook je twijfels uitgesproken of jullie samen verder moeten. Als je weet dat hij een goed plekje krijgt en die persoon ook echt goed voor je paard zorgt....Blijft natuurlijk moeilijk, emoties spelen ook mee.
Heb je nog niet overwogen om haar te lease aan te bieden?
En nu 4,5 jaar later had ik hem al verschillende keren kunnen verkopen aan mensen met kinderen maar Buck die is echt niet te koop die blijft hier eeuwig al moet ik op water en brood! Als ik hem al kwijt zal willen hoef ik hem niet eens te koop te zetten op internet want mensen hebben mij gezegt als die gaat zeg het mij, neem ik hem over.