Ik heb foto's van 2 van de dressuur banen gekregen. Is ietsje beter, maar ik denk dat het geen 5 combinaties duurt.
Hier dus sulky mee ipv marathonwagen. Ik twijfelde, maar nu niet meer.
janouk
Geplaatst: 22-09-17 20:11
Paul is parcours aan het lopen, maar de dressuurbanen en de vaardigheidsbanen zijn dramatisch slecht. Op de A -C lijn lijn liggen diepe plassen. De ringen zijn verzopen en sompig. Zelfs de agterbergbodem staat 10cm water op. Om bij de ringen te komen hebben ze met wegendoek een pad gemaakt, maar hoe dt gaat als er paarden over geen met scherpe kalkoenen. Zo sneu voor de organisatie die zo hard gewerkt heeft om alles begaanbaar te houden.
Pppppffftt zo jammer, het zit niet mee. ANTON is mooi schoon, maar we moeten eerst vaardigheid starte, dan ziet hij er echt niet meer uit voor de dressuur daarna. Hij zal behoorlijk hard aan moeten trekken. Jammer.
Vergeet je kaplaarzen niet morgen.
Laatst bijgewerkt door janouk op 22-09-17 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Susanne
Geplaatst: 22-09-17 20:19
Pfoe dat ziet er 'veelbelovend' uit Succes morgen iedereen! Vergeet je snorkel niet
Ik was er al bang voor, Nijkerkerveen ligt in een gat. Ik denk dat de 1e 10 leuk kunnen rijden in de dressuur en daarna word het een ploegwedstrijd. Aldus de grap die hippiade 2017 moet heten.
Succes iedereen morgen, ik ga helpen en vriendinlief moet voorlezen bij 2span dus ben er ook half dagje.
Patricia_86
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-17 22:00
Maar als de ringen helemaal kapot en glad zijn wat doen ze dan deel laatste deelnemers? Je kan dan toch niet glijdend Door de proef heen?
KarinvdM
Geplaatst: 22-09-17 22:02
Jeetje wat een water! Je zal maar laat moeten starten, dan kan je beter thuis blijven. Maar ik wens iedereen heel veel succes!!
MelanieB
Geplaatst: 22-09-17 22:05
Patricia_86 schreef:
Maar als de ringen helemaal kapot en glad zijn wat doen ze dan deel laatste deelnemers? Je kan dan toch niet glijdend Door de proef heen?
Dan gaat het vaak 'verantwoording van de deelnemer'... Dus als het doorgaat gaat gewoon de hele rubriek door en heb je pech als laatste..
happytime
Geplaatst: 22-09-17 22:08
Sharani:wat zie je eruit,mudmasters 2017 geweest? Sneu voor de organisatie maar iedereen onwijs veel succes,rij voorzichtig en hou de viervoeters heel!
Lukasje
Geplaatst: 22-09-17 22:11
Patricia_86 schreef:
Wanneer ik merk in de proef dat mijn pony glijdt, groet ik af. Ik wil niet met een peesblessure thuis komen. Dat verdient hij niet. Best zuur maar pony is me echt te dierbaar.
tine10
Geplaatst: 22-09-17 22:23
Tjee wat een veld. Ik geloof dat ik toch thuis zou blijven. Je rijdt pony of paard toch helemaal stuk zo?
Syllke_x
Geplaatst: 22-09-17 22:24
Behalve dat ring B van de vaardigheid supernat is, is het terrein ook nog eens piepklein en liggen er kiezels. En dit is dan de Hippiade? Had me er zoveel van voorgesteld. Nu kan ik niet anders dan me afmelden.
janouk
Geplaatst: 22-09-17 22:25
Dressuurring 5 bij K
Vanochtend waren de banen goed te doen. Maar s middags brak de hemel open hoorde ik en bleef het stortregenen. Echt hele lokale bui.
Terrein van ring B is echt niet goed nee, veel modder en plassen, op sommige stukken spekglad en ben benieuwd hoe de dieren op die zwarte kiezels reageren. DIt lijkt echt niet op een Hippiade
Pfff, wat een natte bende. Gelukkig moet ik vaardigheid rijden in ring A, maar helaas pas in de middag als 1 na laatste in de Z dressuur. Ben benieuwd hoe de ribg er dan uitziet