Toch spannend denk ik Gem
Niet helemaal bijgelezen sorry
Succes met de echo vrijdag Sonjim
Citaat:
Iemand hier nog een idee wat ik nog zou kunnen proberen?
Verwacht van de 'normale instanties' maar helemaal niets, die zijn total niet ingesteld op 'ons soort. mensen'
Misschien als je zegt dat je stage wilt lopen bijv op een school of iets dergelijks? Dan doe je wat recentere werkervaring op, kun je kijken wat je leuk vindt (bijv welke groepen) en heel gericht solliciteren. Dus niet alles maar heel gericht en heel gemotiveerd
Je bent toch docente / lerares / juf zeg maar van beroep? Dan is het kwestie van even weer bijkomen met de huidige methodieken / 'ideeen' over opvoeding / e.d. (dat varieert nogal, heb ik ook met NT2 bijvoorbeeld, was in 'mijn tijd' toch anders dan nu) en als je weer wat bij bent en goed idee hebt hoe /wat je wilt denk ik dat er wel wat op je pad komt. Onderwijs is toch een sector waar je vaak wel een paar uurtjes in kunt 'bijscharrelen'
Verder hier gewoon giga druk / onrustig / gedoe met verbouwing en daarbij om het extra spannend te maken heeeft mijn auto het vanmiddag begeven
dus moest ik met het OV naar mijn werk in Den Haag vanavond. Wat overigens wonderbaarlijk goed ging. Maar geen / vrijwel geen paardennieuws. Heb vanmiddag doorgebracht heerlijk tutten met Ollie en Piet, Ollie netjes in de vlechtjes gezet en met Ollie en Piet een half uurtje in de bak gewandeld, want alles was bevroren maar dan hebben ze toch wat beweging gehad.
Nu proberen te slapen ondanks alle stress. Een advies: verbouw nooit maar dan ook NOOOOIT terwijl je in je huis bent, werkelijk