_Marjola schreef:Gefeliciteerd met de tickets!
Ik heb zelf geen ticket binnengehaald, maar wel tevreden met mijn dressuurresultaat. Het was mijn 3e M wedstrijd en in het dressuurgeweld op een kampioenschap (tjah dan komen alle toppers opduiken) hoopte ik op 55%, omdat de boel gewoon nog niet bevestigd genoeg is. Uiteindelijk ben ik gemiddeld tussen 56-57% beland (ik heb geen foto gemaakt en kan de uitslagen nog niet vinden, dus weet niet het precieze getalletje). Blij mee, want dat betekent dat er potentie is en daar gaan we lekker op doorwerken het komende jaar.
In de vaardigheid (ook M) had ik een balletje op de zigzag (tweede poort, die heel vaak om ging) en tijdfouten. Dat balletje heeft mij waarschijnlijk de kop gekost. Helaas. Geen idee waar ik in de einduitslag rondhang daar.
Aan de ene kant niets mis met technische onderdelen in een vaardigheid parcours, maar als er geen één paard zich hoeft te melden bij de barrage dan zou ik daar wel een vraagteken bij zetten. Dat kan qua type parcours zijn, maar ook qua tijd. Ik heb namelijk gehoord dat na de eerste combinatie de tijd met 5 seconden naar beneden is gezet. Aan alle tijdfouten te zien, hadden ze dat beter niet kunnen doen.
Ik ga trouwens wel als groom naar de Hippiade. Mijn vader heeft zich met zijn tuiger geplaatst voor de L vaardigheid (ook 1 bal en een lading tijdfouten - maar blijkbaar was hij niet de enige in die rubriek). In de dressuur (klasse M) liet het paard hem finaal zitten in de eerste proef, dus daar zat hij uiteindelijk gemiddeld op 56%. Volgende jaar een nieuwe poging wagen met de jonge benjamin!
Ik las net de uitslag want ook ik was weg gegaan.
Wat denk je?
Jij 1 e reserve voor vaardigheid en ik 2 de reserve.