Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
het is vooral die neurologische vorm die voor zoveel onrust zorgt. De abortusvariant is natuurlijk erg vreselijk voor merries die hun veulen verwerpen maar je paard is ziek, maar overlijdt er niet per definitie aan.
), dus bij deze nog een hartelijk welkom!!!
Met vragen hoor ik je wel weer!
Is erg wennen zonder m'n 'lifeline' met de rest van de wereld continue aan mijn zijde
ik kom net beneden en hij had alles al redelijk keurig opgeruimd
ik hoefde alleen de vaatwasser te vullen en de pizzadozen op te ruimen. (tsja je kan niet alles hebben)
. Een stalgenootje rijdt aangespannen met een Andalusiër wil ook gaan starten, maar kampt met dezelfde vervoersproblemen als ik. Oplossing ziet er simpel uit: Ster en Amarosso samen op een tweepaardstrailer en we rijden de proeven met dezelfde koets
. Amarosso is ook niet zo heel groot (ca 1.57 m) , dus past wrs prima voor mijn koets. We zullen alleen moeten zorgen dat de starttijden ver uit elkaar liggen ivm het omspannen
.
dat vindt ze minder. haha wij waren net begonnen met opvoeren richting de districtskampioenschappen. Wij gaan nu voorlopig niet op pad en van teveel haver wordt ze zo VROLIJK
gecombineerd met haar lente gevoel, wordt ze daar erg stuiterig en kijkerig van. Dat vindt Paul fijn voor de wagen
meer impuls bij de verzameling, maar onder het zadel vind ik zoveel enthousiasme toch minder
Ik verjaar donderdag pas, maar mijn vader en zus konden niet wachten (mijn moeder vond het als enige geen goed idee), dus heb ik het gisteren al gekregen
In de meeste gevallen kan de jarige niet wachten om de cadeautjes te krijgen, maar hier is het dus andersom

's Avonds gaan die dan op mijn externe harde schijf zodat het fototoestel weer leeg is. Ik denk zo: de kans is groot dat ik er maar 1 keer ga komen, dus kan ik beter véél te veel foto's hebben, dan is de kans op veel mooie foto's groter
. Gelukkig heb ik de komende 2 weken geen wedstrijden gepland staan alleen het districtskampioenschap de 18e... mocht deze afgelast worden dan heb ik daar alle begrip voor... nu kunnen we nog goed 2 weken aankijken hoe het zich ontwikkeld en dan de beslissing maken. Voor mijn part maken ze er geen advies van maar een verplichting om wedstrijden af te gelasten