Ook gewoon zo tof van mijn instructeur en zijn vrouw (Peter en Riette dus). Met wegrijden moet ik Bente echt goed stil zetten voordat ze weg mag. Want het liefst vertrekt ze direct in een soort passage, koppie erop en hoppa gaan. Maar dat mag ze dus niet. Dus het is steeds een soort 'gedoe' voor we vertrekken. Dan stap ik rondje op parkeerplaats zodat ze wat stoom eraf heeft geblazen en stappen we de bak in. Waren Peter en Riette allebei langs de bak gaan zitten, zo fijn dan dat je toch weet dat je in de gaten wordt gehouden. Geeft gewoon een zekerder gevoel. Toen ze zagen dat het goed ging zijn ze 'hun' dingen weer gaan doen hoor, maar ze hielden me wel in de gaten.
Het is hun idee dat ik met de oefenwedstrijd mee doe en dan met hun meega. Ze zeiden wij zijn erbij, helpen je dan wel en daar leert Bente superveel van (ik denk: en ik ook

Weet nu dat ik zeker ga schrijven

Voor de rest ga ik mee met jouw samenvatting Tine & Nouvel (had je langere post nog niet gezien in mijn haast mijn bericht te typen haha). En ga natuurlijk topicje van Fief bekijken!