Ik denk dat die trainingssulky toch vrij gammel is / instabiel of zoiets. Maar goed, hou nogal van degelijk
Citaat:
Deze heeft dichte wielen he? Hebben ze deze ook met spaak wielen? Vind dat wel mooier.
Geen idee. Volgens mij is Van Schie zo'n type van u vraagt, wij draaien, zou hem gewoon vragen. Dan zet hij er vast wel spaakwielen onder
Ik heb hem puur voor training, hoeft niet mooi, wel betrouwbaar en sterk. En dat is hij echt.
@Nouvel, het lijkt zo mooi, 't plaatje, maar er zit wel veel spanning in, denk dat ik wel begrijp wat je bedoelt. Als je het niet erg vindt dat ik het zeg
. Ik zie bijv weinig souplesse in haar rug / staart als ze loopt. En ze loopt steeds in een houding. Weet niet of je dat bewust doet of dat het de momentopnamen zijn. Maar bijv meer overgangen stap - draf -halthouden - halsstrekken - voorwaarts - terug - grote volte - kleine volte etc. daardoor wordt ze wat elastischer met meer swung denk ik dan hoor. Dus dat mis ik er wat in. Dat harmonica effect zeg maar incl ontspanning. Wil totaal niet zeggen dat ik dat zou kunnen of dat ik het er niet mooi uit vind zien maar daar zou ik als ik het zo zie naar op zoek gaan als ik me verplaats in jou op de bok zeg maar. Het ziet er nu uit of ze steeds voorwaarts wil en zich steeds in moet houden. Ik zie in het een na laatste filmpje bijv steeds de ogen van je lamoen helemaal naar voren, dan trekt ze de wagen op je hand. Die neus eruit, paard lang en kort maken.
Maar hoe dat nu precies allemaal zou moeten, ik weet het niet hoor, maar dat is wat ik zie zeg maar
Citaat:
@VHU: wat lijkt Snuit toch een super meewerkende pony.
Snuit zal je nooit laten staan en altijd zijn best doen (op zijn manier maar hij doet zijn best). Hij is wel mijn pony, dus dan is het misschien raar om te zeggen, maar het is echt een super pony. Ik herken in Snuit wel wat Nouvel heeft met Fif. Ze zijn zo aan het werk, willen zo hun best doen dat die ontspanning, die overgave eigenlijk die je wel wilt, die krijg je dus heel moeilijk. Dat is een kwestie van hele sterke fine tuning. En er hoeft maar dit te gebeuren en je bent het dressuurmatig kwijt.
Hoeveel dekens heb je voor je pony? Snuit en ALwyn hebben gezamenlijk ..... 4 of 5 dekens denk ik? Freddy heeft er 1
En Rizanta, die heeft er een berg