[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:48

Ik ga lesmees binnenkort maar eens vragen hoeveel stoeptegels ik op de sleepband moet leggen. :)* .
Tine, hier geen gras in het bos om te maaien :P :')

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:52

Nee, in het bos zal er niet veel staan. In de zomerwei staat hier nog genoeg, maar is nu wel zwaar trekken denk ik :D Maar goed, heb je wel de training van de achterhandspieren. Heb nog wel een stal en logeerkamer voor je vrij :+

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:58

Lief :D , maar Groningen is zo verrrr.....! Of zou Limbabwe nou zo ver weg zijn :P ?

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 22:59

Ik denk dat Limburg verder weg is :D

tallechie

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:25

Ik heb net even snel bijgelezen. Vanavond weer voorbereidingen voor de wedstrijd gedaan. Definitieve lijsten gemaakt, morgen alles nog printen.

Morgen werken. Vrijdag examen in leiderdorp. Zaterdag voorbereiden wedstrijd. Zondag wedstrijd. Maandag kapot :-)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:27

tine10 schreef:
Ik denk dat Limburg verder weg is :D

:n , ik denk toch écht Groningen _O- !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 00:00

Morgen mijn eerste les van Gerard Leijten... zal mij benieuwen!

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 08:17

Godemorgen Allemaal :D

@ Gem....benieuwd hoe je eerste les is, maar je brengt ons vast op de hoogte :j
@ Tallechie is druk bezig geweest met de wedstrijdplanning.
@ Tine en Gem, zijn jullie er al uit wat verder weg is?

Gister Pownie lekker aan het longeren geweest, hij is zo gek als een deur. Beetje rondjes bokken. Gelukkig doet hij dit alleen aan de longeerlijn en niet voor de wagen ~~}> Maar als het dan tijd is om echt aan het werk te gaan doet hij dan wel weer zijn uiterste best :j
Ben nu flink met de Pown aan het trainen in de bak geslagen, heb hem eigenlijk een beetje verwend het afgelopen jaar, veel kilometers gemaakt over de weg, maar nu hij lekker rond en gezond is moet ook hij er echt aan geloven.
8 December hebben we marathon en anders is hij na de eerste hindernis al moe, omdat hij niet goed weet wat trekken is :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 08:33

Goedemorgen

Dingetje: 8 december. Dat is al kort dag dan :D
Tallechie: druk met voorbereidingen voor zondag

Ik mag straks naar garage voor winterbanden (ze hebben ze eindelijk na 2 weken zoeken gevonden) Paarden (behalve Thabor vanavond menles) krijgen vrij.
Hoefsmid komt straks ook nog langs voor de geiten. Zag dat een geit (de nieuwe) ineens heel lange hoef heeft.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:04

Nog even over het stappen, bij Bente, die een jaar geleden werkelijk totaal niet stapte voor de wagen, hebben we gewoon maar consequent volgehouden om toch te proberen elke keer 10 minuten in en 10 minuten uit te stappen, zowel voor de wagen als onder het zadel. Saai maar het heeft wel gewerkt. Nu laatste 2, 3 maanden hebben we geoefend om haar op 6 km/uur te krijgen door buiten, in het bos over de zandpaden echt te trainen op die 6 km/uur en dan ook gewoon lang stappen. Dus Gem ik denk dat het een kwestie is van kilometers maken. Een paard wat veel kan trekken is niet per definitie een paard dat vlot en actief stapt, lijkt me, maar goed ik ben ook maar een goedwillende amateur :7 .

Dingetje gaat voor korte fanatieke voorbereiding en knallen op 8 december :)

Nou hier zo naar school, net nog huis opgeruimd, honden uitgelaten, was erin eruit en helaas vandaag geen paardengedoe want wat is het heerlijk weer **niet aan denken**

Fijne dag allemaal :D

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:16

@ VHU Pown hoeft niet de knallen hoor, maar moet wel een beetje leren trekken ook op wat zwaardere bodem :D 8 december ben ik ook gewoon blij met de laatste plaats. Als het maar leuk en gezellig is en de Pown er ook van genoten heeft dan ben ik allang blij *\o/*

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 11:28

Joehoee :wave:

Ben het topic een tijdje terug verloren! Maar vind het wel weer leuk om mee te lezen / schrijven :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:30

Verdrietig berichtje van mij.. Ben vandaag ontslagen, enorm afgezeken en voel me ontzettend k*t :(
Waarschijnlijk leest me ex-baas dit ook mee, kan me ff geen reet schelen.

Nu dus werkloos en ontzettend bang dat ik Sil moet verkopen :( dat zou ik echt niet overleven.. sowieso maar opzoek naar een goedkoop plekje om hem neer te zetten, voor zover die er zijn. Ontzettend rot want heb het erg naar me zin op de stal waar ik nu sta.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:38

zomaar opeens jenkins?
Ik kan me herinneren dat je als het over werk ging vaak heel positief en enthousiast postte? (of laat mijn geheugen me in de steek? Kan ook..)

Wbt paard verkopen. Maak geen overhaaste beslissingen. Desnoods zet je 'm ergens goedkoop wat verder weg. Dat je wat minder heen kunt. Maar weg = weg, en dat lijkt me als je emotioneel bent niet slim! :)

*zwaait naar exbaas van Jenkins. :evaw: *

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:47

Jenkins wat rot! Hopelijk kan je snel weer ander werk vinden en wat Aks zegt, maak geen overhaaste beslissingen!

Tine gaat weer eens naar de garage :)
Ronnie heeft ons weer gevonden.
VHU geen paardendag vandaag.
Tallechie druk met wedstrijdsecretariaten.
Gem veel plezier met je les!
Bicci kwam ook weer voorbij en is weer :o?
Dingetje gaat voor de laatste plaats 8 december ;) :D

Hier gaat alles z'n gangetje.
:evaw:

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 13:51

Jenkins schreef:
Verdrietig berichtje van mij.. Ben vandaag ontslagen, enorm afgezeken en voel me ontzettend k*t :(
Waarschijnlijk leest me ex-baas dit ook mee, kan me ff geen reet schelen.

Nu dus werkloos en ontzettend bang dat ik Sil moet verkopen :( dat zou ik echt niet overleven.. sowieso maar opzoek naar een goedkoop plekje om hem neer te zetten, voor zover die er zijn. Ontzettend rot want heb het erg naar me zin op de stal waar ik nu sta.

Wat rot voor je :(.

Zou je niet al teveel zorgen maken, je kan altijd nog goedkope stalling vinden voor zo een ponytje. Maar ik zou zeggen zo snel mogenlijk een nieuwe baan zien te vinden (ook al is dat niet zo makkelijk) maar al is het maar tijdelijk. Komt er toch wat binnen.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:03

@ Ronnie :wave: welkom terug
@ Jenkins, wat ontzettend erg dat je, je baan kwijt bent en maak inderdaad geen overhaaste beslissingen :(:) Wie weet is er snel een passende oplossing voor jou en Sil.
@ Frensie, z'n gangetje is altijd goed :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:22

Jenkins...dat is vreselijk balen zeg...je was zo enthousiast over je werk....niet te begrijpen voor ons..
Hopelijk vind je snel een andere baan !
Succes..en maak idd geen overhaaste beslissingen.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:26

Bedankt voor jullie steun! Voel me behoorlijk rot en heb echt een deuk opgelopen in mijn zelfvertrouwen die al niet erg groot was... Zijn echt banketstaaf dingen gezegd, nog nooit is iemand zo onterecht banketstaaf tegen mij geweest BAH.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:27

Jenkins: even dikke knuffel voor jou. Wat waardeloos zeg, en zeker als mensen onterechte dingen gaan roepen. Heel veel sterkte.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:32

@ Jenkins: tjee wat rot! Heel veel sterkte en veel succes voor wat de toekomst brengt! :(:)

@ Gem: veel succes met je les van Gerard Leijten! Ken hem niet persoonlijk, maar hij heeft de Welsh Cob van een kennis bij zijn thuis staan voor in het vierspan. (kennis had zijn paard niet nodig in de winter en Gerard Leijten had gevraagd of hij het paard kon lenen om mee te rijden)

@ Tallechie: ik blijf duimen voor Veale dat alles snel in orde komt!

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:51

:wave: ook weer eens langs :)

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:01

Jenkins: Als jij zo de grond in ben gestampt door een bedrijf dan zijn hun zelf niet helemaal goed bezig. Dat is geen normale manier.

Zie nu pas dat je bij mij in de buurt woont! Wat leuk hihi die foto's in je profiel allemaal herkenbare plekken hihi :D Maar het komt vast allemaal goed.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:16

jeetje jenkins....wat vreselijk naar zeg....

maar laat de moed niet zakken, ondanks de tijd van nu,
vind je vast iets leuks ervoor terug.
:(:)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 15:20

:(:) Jenkins...

Verder ff geen tijd ... moet huis aan kant brengen voor ik weg kan.