Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Dierenarts ziet er geen problemen in zolang ze haar plan trekt, dus dan laten we het zo maar
Het wordt nog zwaar, maar ik moet nog maar even doorbijten!
als we op wedstrijd gaan neem ik eigenlijk altijd de tom mee maar kijk ook nog wel even op de kaart waar het ongeveer ligt en welke wegen we afrijden.
vorige week ook uitgevonden hoe ik de achterruit schoon krijg ben er niet zo bang voor om het verkeerde knopje in te drukken als het goed is kun je het ook weer uitzetten

..... ik hoopte dat ze door het vele buitenrijden onder het zadel ze langzamerhand ook wat minder ritselig zou worden voor de wagen. En dat is gelukkig nu echt zo. Ik heb ook erg veel steun aan mijn groom Tamara. We zijn helemaal op elkaar ingespeeld. En omdat zij nu weer regelmatig met me mee kan, het weer weer beter wordt e.d. kunnen we weer kilometers maken en dan gaat het steeds beter
kunnen we weer gaan genieten
ben helemaal sloompjes geworden
En tot nu toe gaat het voor haar doen heel goed.
, maar goed dat Gwin bij jou terecht is gekomen en ook de moeite doet om hoe lastig het soms ook is deze goed te lezen
sander_lotte schreef:AR: knappe pony's en dochters heb je! Jeetje zeg, 7 kinderen, ik vraag me af hoe je het doet!![]()
Wel leuk dat ze zo goed kunnen rijden!
@ gem: dat ligt niet aan jullie generatie hoor, heel die knopjes op het dashboard vind ik ook maar niets! Geef mij maar de knopjes van de radio, voor/achterruitverwarming, en gedaan! Bij de nieuwe auto's staat zelfs het stuur vol met knopjes, ik heb al bijna bang om het stuur vast te nemenZelfs de claxon is 1 van die honderden knopjes geworden, je moet al aardig zoeken om die te vinden bij sommige auto's
)
... Thom en ik waren ook écht ontroerd
. En Thom zou vandaag met een vriendje gaan zwemmen bij Port Zélande (Centerparcs) echter vriendje was vannacht erg ziek geworden dus hebben we maar als alternatief een filmpje gepakt 
. Uiteraard zorgvuldigheid voor alles is mijn motto
)