Tallechie : superfijn dat je de beeb weer gevoeld hebt !!
Tine : SUPERGAVE wagen zeg !!! Geweldig mooi model !!
Buckje : KL...@#* dat je lijf zo tegenwerkt ! Gave foto's van Buckje gezien !! erg leuk.
Foto's van Diddle en Deedee zijn gaaaaaf !!
En verder..........niet alles gelezen, maar ik hoop dat iedereen een fijn weekeinde gehad heeft !! Vanmorgen in de binnenbak gemend, Melody was wat hyper, naar de rust toe rijden vind ik erg moeilijk. Maar we waren met de nieuwe trailer en onze eigen wagen daar voor het eerst op pad, dus tja.......was allemaal ook een beetje spannend, maar wel even heerlijk gemend !!
Ollie1
Geplaatst: 30-01-11 21:06
@Marrianne en hoe is het nu met je ? @Schaduw, ik vind het écht super knap je resultaat in Houten... en ook onze Bernadette heeft het super gedaan en heeft gewoon gewonnen bij de pony's en was de High lekker ?
Lekker pluizig beestje die Diddle. Ik houd van die dichte vachten. Bolletjes wol. Lot, ik men altijd alleen en soms denk ik dat zo'n sulky toch handiger is. Ik vind die van Cavaletti (die zwarte ijzeren bouw pakketen)echt vreselijk. Vriendin had er 1 en het zit voor geen meter.
Ollie,det ging echt als een speer. Hightea was lekker,veel te veel zoetigheid gegeten. Morgen maar weer op rantsoen.
Diddle is echt een bolletje wol.
Sulky lijkt me helemaal niets,maar ben gewend aan marathonwagen.
crosswagen waar eerder over gesproken is(de scharnierende van paard en koets) reed mee in Houten. Deze is omgeslagen,menster ligt nog in het ZH. Ik vond het al niets,en nu weet ik het zeker,ik wil nooit zo'n wagen.
VanHuisUit
Geplaatst: 30-01-11 21:18
Misschien is die wij hebben ook iets voor jouw Melanie. We hebben een Cavelier, zelfde prijsklasse als de HCA sulky (695,- uit mijn hoofd), maar dan wel een tweezitter. Die van mij heb ik gekocht van een particulier, 2e hands van marktplaats , maar van Schie verkoopt ze. Hier met Snuit ervoor... Het is echt een super degelijke tweewieler, niet te vergelijken met een Cavaletti. Door het bos/over hobbels niet comfortabel, want hij heeft gewoon van die harde veren zeg maar, maar voor over de weg / over redelijk vlak grasland ideaal. Ik voel me behoorlijk veilig als ik er met de pony mee men, kan er makkelijker op en af dan met een wagen. Je kunt er ook goed met z'n tweeen op zitten, hij is goed uit te balanceren. En ook groot voordeel, het is een gegalvaniseerde, dus roest niet.
@Schaduw, weer knap gedaan! @Ollie, toch ook lekker bezig geweest!
knappe snuit! @ naaltje, dids ziet er heerlijk uit. @ jelle, kay is zooo leuk
@ ollie1 helaas gaat et nog niet erg lekker met me, moest vandaag leren voor de herkansing voor morgen maar et lukt gewoon niet, echt een slechte timing, ik ben nooit ziek maar uitgerekend zaterdag
@ schaduw kan je mij pben wie het was ik krijg ineens een vermoeden...
VanHuisUit
Geplaatst: 30-01-11 21:47
Nou Marianne dat is niet fijn zeg @Marjo2009 wat fijn dat je toch even hebt kunnen mennen, 't is wel een hittepetitje die van jou geloof ik, hoor je vaker dat ze nogal pittig is vind je dat lastig of vind je het wel goed zo?
Nou dat is dan ook geen reclame voor die wagen. Heb wel plaatjes gezien vond het er heel raar uitziet. Maarja, als het wel zou werken...wat de boer niet kent dat eet-ie-niet he
VHU: ik blijf je sulky gewoon gaaf vinden, alleen ik als kleuren liefhebber haha mis toch wat kleur, zou je het ook kunnen schilderen of blijft het dan niet goed zitten? of alleen de wielen lijkt me al leuk.. zou fijn zijn als ik er eens een 2de hands tegen kwam zodat ik makkelijker op wedstrijd kan, menendurance kan starten(zodat we niet met 2 auto's moeten).
Naaltje: wat een heerlijke foto's heb je wel genoten ?
Marrianne: beterschap en heel veel succes met je herkansing.
VHU: gelukkig was je man daar niet.
Mel: Hey dat is de binnebak van de stal waar me zus staat Wat is dit een leuke combi om te zien
Vandaag een heerlijk rondje met rivaldo gemend in het park. Hij liep veel beter als de vorige keer. Ook op het grasveld nog wat gedressuurd en ook lekker met een lang halsje. Toen we terug kwamen was ik zo verkleumd dat ik even geen zin had om weer op de bok te stappen en met tum in de bak te mennen. Die had dus een dagje vrij
Vrolijkerd dat het is
Ollie1
Geplaatst: 30-01-11 22:19
@Marrianne, dat is inderdaad een waardeloze timing, echter wordt daar niet naar gevraagd! Van harte beterschap
Ik heb die wagen niet gezien maar ga ffies kijken of ik ook een plaatje kan bekijken en gevonden... ziet er inderdaad een beetje vreemd uit
Een aantal die ziek zijn. Marianne jammer dat je niet achterop kon staan. Beterscahp voor iedereen.
Ik zal niet weten welke wagen jullie bedoelen. Ben niet op p en k geweest.
Ik heb een lekker bank hang avondje achter de rug. Beeb is weer aan het schoppen. dus rust doet kindje goed. Moet maar even met het werk overleggen dinsdag. Dan wordt ik door de leidinggevende gebeld. Ik hoef nog maar 4 a 5 dagen heen, maar wil dat niet in een week doen. Ik zit er aan te denken om deze week nog thuis te zijn en dan 2 dagen te werken, de di en do en de rest in de ziektewet. Dan is de maand februari om en ehb ik de opdracht klaar.
Ga nog even tv kijken en dan slapen
tine10
Geplaatst: 30-01-11 22:28
@ Marianne: beterschap en veel succes morgen bij je herkansing. Hoop dat het toch lukt. @ Rivaldo: lekker ding hoor.
Da's inderdaad geen goede reclame voor zo'n nieuwe wagen, maar wil natuurlijk niet zeggen dat het daardoor kwam.
@VHU: wat lijkt Snuit toch een super meewerkende pony.
Even een vraagje: hebben jullie ervaring met luchtvering op de menwagen. Die optie kan ik nemen bij die nieuwe menwagen bij Van Schie. Mijn instructeur kent het niet, maar mijn man lijkt het ideaal (je kunt het dan afstellen op hoeveelheid gewicht dat je meeneemt. Dus als we buitenrit met zijn drieen gaan maken, kun je het anders afstellen dan als ik er alleen op zit) Is in principe zelfde systeem als bij vrachtwagens. Zou volgens Van Schie heel prettig zijn, hij heeft het ook op zijn eigen wagen.
Nou, ben uitgeblust. We hebben vandaag mestplaats leeggehaald (nou ja, mijn man) en daarna hele erf (800 m2) aangeveegd en weer netjes gemaakt. Oef.
Welterusten en tot morgen.
ps: Als het goed is gaan zoontje en ik morgen op de fiets naar school. Nu maar hopen dat hij onderweg niet bang wordt en we alsnog verder kunnen gaan lopen, zoals laatst. We hebben afgelopen week wel steeds geoefend, vandaag ook weer, en het ging goed, maar ja, nauwelijks verkeer.
Tine, een vraag die ik niet weet te beantwoorden volgens mij heb ik dat niet ?
Hoeveel dekens hebben jullie voor de ponys dan ?
Bianca, super dat de trailer bevalt. Melodie twijvelt nog een beetje maar komt wel goed!
Nouvel
Geplaatst: 30-01-11 22:49
ik kom ook maar weer eens even zwaaien jullie kletsen echt veel te snel...
zag wel leuke foto's voorbij komen!
Wij hebben wel 't hele weekend aangespannen gereden, maar wat was het koud zeg! Vandaag voor 't eerst sinds tijden weer eens in de bak wat gestuurd, Fifi begon aardig ontspannen, maar daarna ging ze zich jammer genoeg toch weer vastzetten en opspannen en steeds aangalopperen...
Tine-ik heb luchtvering en vindt het idd handig. Met man achterop in de marathon gaat er lucht bij(man is geen lichtgewichtje). Na de marathon gaat er weer lucht uit,dan rij ik alleen met de wagen.
L_Rivaldo
Geplaatst: 30-01-11 23:01
Masie: Iemand op mijn oude stal deed er afwasmiddel met water eroverheen (heel lichtjes met een gieter) zo gingen ze het niet opeten.
Nouvel: Ziet er fijn uit zeg
Laatst bijgewerkt door L_Rivaldo op 30-01-11 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt