Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tallechie schreef:SL Ik doe thuisstudie via de LOI, als je je aan de studieplanner houdt ben je met 2,5 jaar klaar. Op deze algemene planning loop ik dus voor

) de afwas gedaan, en ik ga zo pizzadeeg maken, en dan zelf pizza bakken
Dat is helemaal niets voor mij! Met zulke cijfers kan ik me wel voorstellen dat je gemotiveerd bent en blijft!
Dan ben ik aan het begin van de opdracht super gemotiveerd, maar als de deadline over een aantal maanden is, wacht ik tot de week ervoor, en dan kom ik (uiteraard) in tijdnood

Dan ben ik aan het begin van de opdracht super gemotiveerd, maar als de deadline over een aantal maanden is, wacht ik tot de week ervoor, en dan kom ik (uiteraard) in tijdnood
[/quote]
Ik wacht altijd nog iets langer, dag van te voren of nog erger, echt mijn aller slechtste eigenschap

En zo vliegen de weken voorbij
En dan staan plots de examens voor de deur
En doe HBO, mijn stage was eerder afgelopen dan de rest
Maar was ook wel eerder begonnen 

tussen kegeltjes door enz
)

.
Op het middelbaar was mijn gemiddelde van biologie 30%, niet te veel dus
Gelukkig moest ik op het middelbaar niet op alle vakken geslaagd zijn (zoals nu op de hogeschool wel het geval is), dan zat ik met een probleem
Het lijkt me ook heel leuk een keer met Zarah te starten, wie weet mag dat wel ooit als we nog wat meer op elkaar zijn ingespeeld en ik wat meer ervaring heb opgedaan. Mijn ambities zijn eerlijk gezegd met de komst van onze zoon Han, nu 8 jaar geleden echt helemaal 'down the drain', want altijd als ik een planning maakte kwam er wel weer wat tussen. Dus nu geniet ik maar van het moment en zie ik wel wat er gebeurt.