[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:48

Zo Ava...dat ziet er licht en snel uit !
Lijkt me een hele sport om daar handig mee te worden ! fijn dat opvangwieltje aan de achterkant.. :+ anders lig je dus zo achterover....

Succes voor je zoon morgen Tine..druk dagje dus.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 17:50

Hier hadden we het een tijdje geleden ook nog over, zie nu opeens een afbeelding :P

Afbeelding

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 18:06

Ja, ik moet idd daar nog achteraan, montage gaat bij de mijne alleen aan de krukkenhouder. Hier zit hond 3 aan de andere kant
Afbeelding

Moeten we qua wandelen echt nog gaan oefenen.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:21

avaluna schreef:
Ja, maar als ik nu te veel kracht zet gaan meteen de voorwielen omhoog; ik beheers hem nog niet. De echte gevorderden rijden ja ook een trap bv, puur op achterwielen. Gaat nog eventjes duren ben ik bang, hahaha.

Dan kan ik ook nog steeds niet -O-

En een anti-kiep wiel heb ik niet meer, laat me liever oprapen door knappe jongens :Y) }:0 :')

avaluna

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:38

Hahaha; ik ga me ook echt niet aan trappen wagen; is nu echt genoeg geweest. Jou rapen ze nog op; jong bloempje en lichtgewichtje.

Overigens een hele ervaring hoe geweldig lief en behulpzaam mensen zijn, al heb ik het daar vaak ook wel moeilijk mee.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:39

ava: wat een gave rolstoel, is nu je volgende project een koets waar je met de rolstoel zo op kunt rijden?
biancacoo weer blij met sneeuw....hier alleen natte sneeuw geweest vanmiddag,ik heb een mooie lange slee gekregen(ipv mijn oude help-waar-laat-ik-mijn-benen-sleetje) maar helaas.....staat nog in de schuur :(
tine ;succes met je zoon

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 20:53

Oeh, gaaf een fijne slee!

Met hulp en een opstap, denk ik de komende tijd nog wel op de koets te komen, dan zie je ook niet dat er iets mis is ;-)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:01

*\o/* *\o/* *\o/* Ava wordt dan toch eindelijk menner :D . Eindelijk concurrentie voor jou, Rhine :P !

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:09

Gem schreef:
*\o/* *\o/* *\o/* Ava wordt dan toch eindelijk menner :D . Eindelijk concurrentie voor jou, Rhine :P !

Ik denk dat we toch in een andere klasse zitten :P

vind het moeilijk om met leuk te reageren omdat ze er niet zelf voor gekozen heeft

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:10

Nou, dat denk ik niet, hahaha, hoop dat dochterlief weer wilt beginnen met mennen in het voorjaar en ik ben blij als ik dan een paar minuutjes kan uitstappen om te beginnen

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:28

Daar kiest niemand voor, toch?
Als ik mocht kiezen zou ik het liefst ohz willen rijden.
Zou leuk zijn als het lukt om nog wat met de paardjes te kunnen doen, al zal het ook moeilijk zijn, omdat het compleet anders zal zijn als daarvoor.

Weet dan ook niet of ik zo ver als Rhine zal komen.

Even afwachten hoe ik het vind en of ik we genoeg uit kan halen of het alleen maar als pijnlijk zal ervaren.

Heb eerlijk gezegd de afgelopen maanden ook mentaal bewust afstand van de paarden genomen; we zullen zien.

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:36

Ava moeilijk lijkt me dat. Niemand kiest hier bewust voor ook jij niet Rhine. Maar als je op deze manier toch met je grote liefde bezig kan zijn is dat mooi. Hier ook bewust afstand aan het nemen van de paardjes. Ik merk nu al dat mijn bekken opspeelt dus rustig aan. Volgende week de 1e echo

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 21:42

Idd rustig aan, Sonjim en wat leuk en spannend; de eerste echo <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-16 23:29

Ff bijgelezen compleet gesloopt hier dus sorry Y;( ik sla gegarandeerd mensen over in deze post.

@Ava wat fijn dat je een customized rolstoel krijgt +:)+
@Tine even in de hersteltijd na de osteo en succes morgen met zoonlief!
@Biancacoo jaaaa eindelijk echte sneeuw! Hier geen sneeuw alleen regen, regen, regen.

Puppy training voor Gretha morgen gaan niet door want het veld staat onder water -O- Heb hele dag gelukkig training gegeven, gevlucht voor bouwvakkers. Vanavond nog twee leuke rotan stoeltjes opgehaald via marktplaats :$ voor in mijn eigen kamer plus ik denk dat ze leuk zijn op het terras van de zomer (zomer, wanneer komt die?). Morgen geef ik weer les :)
En... mag meelopen met NT2 groep (Nederlandse taal les voor niet Nederlanders) bij organisatie waar ik dat gesprek heb gehad. Soort stage zodat wederzijds kan worden ervaren hoe het gaat.

Oja Piet ziet er nu niet echt mooi uit hoor. Is grote haarbal en bij voorkeur enorm modderig :+

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 04:28

Hahaha, modder blijft nu niet uit, al hopen wij dat er hier op het terrein straks geen spatje meer te vinden zal zijn ;-). Hoor van velen dat dat lesgeven aan anderstaligen goed bevalt; ben benieuwd Vhu.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 08:29

:O morguhh..
vhu druk met lesgeven geweest, blijft knap vinden.
rhine doet geen trappen met rolstoel,..vind ik niet zo heel vreemd.
ava krijgt overal hulp,...erg lief, maar wennen.
De sneeuw is hier weggesmolten....jammerrrr. ...

Tine succes voor zoon, en alle anderen ook succes vandaag...

:evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 08:48

Goedemorgen.

Hier ligt paar cm sneeuw, dus perfect weer voor Bianca
Rembrand is ook een enorme haarbal met heeeeeeel veel modder. Zal vanmiddag eens een foto van hem maken.

VHU heeft bouwvakkers ontvlucht en leuk zo'n dag meelopen.
Sonja en Ava nemen bewust afstand. Tja, je moet wel om jezelf een beetje te beschermen

Nou, ik ga eens een pad schuiven naar stal toe zodat ik kan voeren.

Fijne dag allemaal

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 13:47

Er ligt hier nog wel wat sneeuw van gisteren, maar er is veel weggedooid, er is ietsje bijgevallen, maar nog lang niet genoeg naar mijn zin !
stuur maar naar hier die sneeuw... :+

vanmorgen zelf hardgelopen, manlief heeft een hardloopwedstrijd, dus ik ben met zoon naar t bos gegaan om zelf te rennen, zou hem eerst gaan aanmoedigen...maar Btje koud om daar 3 uur te moeten wachten...

Tine, bij jullie is veeel meer sneeuw bijgevallen,..Hier afgelopen nacht niets helaas.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 22:59

Manlief is net met Mowgli, onze 9-jarige Leonberger vertrokken richting dierenarts. Hij heeft al een paar dagen niet gegeten. Nu komt dat wel vaker voor, Mowgli is al zijn hele leven een matige eter. Doorgaans trok dat na een paar dagen wel weer bij. Maar hij wilde ook steeds minder lopen, werd onrustig en we zagen hem eigenlijk steeds slechter worden. Dus net maar dierenarts gebeld en manlief is er nu heen. Ik had er graag bij geweest, maar ja, iemand moet bij zoonlief blijven. Mijn auto staat nog volgepakt met wedstrijdspullen en ik durf met dit weer (sneeuw/glad) niet in auto van manlief te rijden (automaat, rij ik maar heel zelden in), dus manlief is nu naar de da.

Echt doogeng, ben zo bang dat ik hem kwijtraak. Het is zo'n ongelooflijke goedzak. Lika lijkt ook van slag, snapt er niets van dat haar vriendje weg is.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:11

duim voor een goede afloop tine :(:)

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:26

Onsteking aan de bal en 40 graden koorts. Nu pijnstillers, koortsremmers en ontstekingsremmers. Hopelijk komt manlief zo weer veilig thuis

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:30

OK pfff lijkt dus iets 'beheersbaars' hoop dat Mowgli snel opknapt! Goed dat jullie nog heen zijn gegaan!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-16 23:32

Ja, gelukkig wel. Veel kwaaltjes herken ik inmiddels wel en weet ik ook wel oplossing voor, maar hier had ik nooit op gekomen. Is ook mijn eerste reu die nog echt reu is, alle andere reuen waren gecastreerd, dus tja, dan krijg je ook niet dit soort problemen.
Afgelopen nacht had ik nog zitten bedenken of hij niet gebitsproblemen zou hebben. Mijn eerste Akita had eens een gebroken kies, dan wil je ook niet meer eten, maar toen ik dat vanmorgen controleerde kon ik niets vinden.
Ze zouden moeten kunnen praten, of ik zou beter honden moeten leren lezen.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 09:56

Maar gelukkig naar DA gegaan ook al was het zaterdag +:)+

Zo het is stil in huis .... bouwvakkers slapen uit zoon- en manlief zijn naar hockey ... wat een rust :9k even genieten...

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-16 12:31

Tine..ik hoop dat Mowgli helemaal goed en snel opknapt !! zielig hoor....
Vhu, geniet van je rust..zolang het duurd..haha... _/-\o_ maar t'word vast heul erg mooi in huis !! :j

Vanmorgen met de kar getraind met de honden in de verse sneeuw !! <3 <3 heerlijk -4 graden, net niet genoeg om met de slee te gaan..maar de kar is nu voor mijn lijf ook veel veiliger....dan kan ik niet omvallen..
Er stak een vos over zo'n 50 meter voor de honden zo het open veld in,...schitterend om te zien..op fb heb ik 2 foto's staan...filmpje van de terugkomst bij de auto...volgt nog....