Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Maar vind het ook super interessant om te zien hoeveel professionalisering er in deze hobby/sport zit).
En Eagle die blij is met haar massage, mooi dat ze ook zelf zo duidelijk aangeeft dat ze er profijt van heeft.
). 

Met een hand rijden is inderdaad een handigheidje.
Hij stampte er lekker doorheen zonder te twijfelen (en sprong ook niet richting het droge). Zo'n wind stille dag met een zonnetje is echt heerlijk om in te rijden. Van mij mogen er wel meer van dat soort dagen komen.
en wat een getob zo met de hoefsmid. Maar zo te lezen heb je wel een super smid. Die meting en de lezing in maart is via mijn marathoninstructeur. De lezen over ruim een week is via Tallechie. Is bij haar vereniging en ze was zo lief om mij uit te nodigen.. En ik doe dit allemaal uit interesse en om te proberen nog beter te trainen. Die klinische keuring ga ik doen op advies van de dierenarts die gisteren de meting heeft gedaan, omdat ze toch wel iets zag aan zijn been. Hoeft niets te zijn, maar het is wel een punt om in de gaten te houden. Vandaar.Citaat:De les was heel leerzaam. Nog heel wat verbeterpuntjes in de afwerking. Goed om vanuit jury kant de zaken te bekijken en te horen.
Maar ze zei wel, dat Janouk haar hele bouw tegen heeft en op de toppen van haar kunnen loopt.
(Dus niet geschikt haha) meer zit er niet in.
De top zal ze niet halen, maar dat wisten we natuurlijk.
Paul wil gewoon lekker rijden en zo veel mogelijk leren. En samen met Janouk.
welke top bedoel je dan? Moet zeggen dat ik ZZ dressuur en Z vaardigheid al top vind, maar wie ben ik

voor de hoefsmid
en SCC prednison, dat is helemaal niet fijn
Nu nog even boodschappen doen en naar de schoenmaker, heb alle schoenen verzamelt die we nog regelmatig aan willen en die nieuwe hakken moeten, 7 stuks
in combi met Ollie1 natuurlijk

Ben echt dol op dr.
Tis me een figuur, ik ben heel benieuwd wat ze later aangespannen gaat laten zien. 

Ze stond ze ff flink de kop gek te maken met haar looks 
Morgen op wedstrijd met Bakira.
knappe poown
echt zo'n heerlijk brutaal onbevangen welshje 
ook wel erg