Citaat:
De les was heel leerzaam. Nog heel wat verbeterpuntjes in de afwerking. Goed om vanuit jury kant de zaken te bekijken en te horen.
Maar ze zei wel, dat Janouk haar hele bouw tegen heeft en op de toppen van haar kunnen loopt.
(Dus niet geschikt haha) meer zit er niet in.
De top zal ze niet halen, maar dat wisten we natuurlijk.
Paul wil gewoon lekker rijden en zo veel mogelijk leren. En samen met Janouk.
welke top bedoel je dan? Moet zeggen dat ik ZZ dressuur en Z vaardigheid al top vind, maar wie ben ik
Mooi gebouwd paard zegt lang niet alles, of ze willen werken en hoe ze hun lijf gebruiken plus of ze gezond genoeg zijn om de training te kunnen verzetten (zowel in hoofd als lijf) zegt veel meer, is mijn bescheiden mening 
Goedemiddag allemaal
Tine wat een heerlijke pup, wat een mooi hoofd heeft ze
Jeetje Marjola wat een gedoe met het beslaan van Sam
voor de hoefsmid
Biancocoo ook wedstrijd met de honden? Dit weekend of volgend weekend? Ben 't ff kwijt.
Maisie op wedstrijd in nieuwe hal met Robin, spannend!
HT gaat voor de L dressuur
en SCC prednison, dat is helemaal niet fijn
Auto staat bij de garage dus vandaag niet naar stal. Verder dus paardtechnisch gezien niets te vertellen. Vandaag heel de dag bezig met mijn onderzoek, heerlijk vind ik dat, soort ontspanning, erg ben ik
Wel balen want morgen wordt het rotweer zeggen ze, en morgen kan groom mee. Dus ben me psychisch aan het voorbereiden op
Nu nog even boodschappen doen en naar de schoenmaker, heb alle schoenen verzamelt die we nog regelmatig aan willen en die nieuwe hakken moeten, 7 stuks