Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ann_Pam schreef:Welke tuigen heb je al geprobeerd Ojajoh?
Ojajoh schreef:weliswaar geen sulky vraag ,maar een tuig vraag, mag dat hier ook of is daar ook een centraal topic voor?
Ik ben een beetje aan het oriënteren op goede tuigjes. Onze pony heeft met haar 1.01m een lastige maat, ze past shet net niet, en pony is weer net te groot ,maar goed met leer valt daar veel aan aan te passen
Ik zoek een goed kwalitatief tuig, leer, zwart, liefst met anatomisch borsttuig, maar is geen pre. Goed passen en zitten wel.
En als het kan onder de 500,- of net er boven mag ook nog, maar geen duizenden euro's want dat kan ik echt niet betalen.
Welk merk is dan aan te raden? En welke shop hebben jullie daarin goede ervaringen?
Ojajoh schreef:weliswaar geen sulky vraag ,maar een tuig vraag, mag dat hier ook of is daar ook een centraal topic voor?
Ik ben een beetje aan het oriënteren op goede tuigjes. Onze pony heeft met haar 1.01m een lastige maat, ze past shet net niet, en pony is weer net te groot ,maar goed met leer valt daar veel aan aan te passen
Ik zoek een goed kwalitatief tuig, leer, zwart, liefst met anatomisch borsttuig, maar is geen pre. Goed passen en zitten wel.
En als het kan onder de 500,- of net er boven mag ook nog, maar geen duizenden euro's want dat kan ik echt niet betalen.
Welk merk is dan aan te raden? En welke shop hebben jullie daarin goede ervaringen?
Maaik schreef:Ik heb voor mijn shet van 1.09m dit tuig van de lemerij, maat shet. Ben er erg over te spreken. Tuig is van goede kwaliteit en totaal niet duur. Hij heeft geen anatomisch borsttuig, maar wel voorgevormd.
[ Afbeelding ]
Vanwege zijn grote hoofd heb ik een grotere maat hoofdstel gekregen, was allemaal geen enkel probleem. Mijn wagen heb ik daar destijds ook besteld, ben erg te spreken over hun service!
cinniz123 schreef:Ik heb alleen ervaring met de oxer(grote broer) zonder zeil maar wel overdekt en deze roesten helaas letterlijk onder mn kont vandaan.
Met hoes geen ervaring
BianCatjee schreef:cinniz123 schreef:Ik heb alleen ervaring met de oxer(grote broer) zonder zeil maar wel overdekt en deze roesten helaas letterlijk onder mn kont vandaan.
Met hoes geen ervaring
Wat zonde dat die zo snel roest!
Ik twijfel heel erg, want het vocht kan ook in de hoes blijven hangen denk ik dan.. of is dat een domme gedachte?