en AR blijf maar gezellig meeposten hier ook als rijd je (nog ) niet aangespannen
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
) Slecht voor de lijn
maar daar doen we hier niet aan. NienSCHaap schreef:Gem, gaaf waarvoor heb je gevaren? haha ja als je veel plekjes van Nederland kent is het inderdaad snel klein.
Zo ken ik nog wel iemand die dat gevoel behoorlijk heeft en het liefste naar het buitenland wil vertrekken.
) en ging ik mooie dorpjes kijken
. Maar ook ik heb mijn grenzen hoor... wanneer ik een plaspauze nodig heb, wordt het ineens een lange rit
. Gem schreef:NienSCHaap schreef:Gem, gaaf waarvoor heb je gevaren? haha ja als je veel plekjes van Nederland kent is het inderdaad snel klein.
Zo ken ik nog wel iemand die dat gevoel behoorlijk heeft en het liefste naar het buitenland wil vertrekken.
Manlief en ik hebben een binnenvaartschip, dus 95% van alle vaarwateren die geschikt zijn voor een schip groter dan 40 meter heb ik wel gezien. Wanneer het schip stillag, pakte ik fiets + hond (afkomstig uit Dalfsen) en ging ik mooie dorpjes kijken
![]()
Ollie: over autorijden, alles binnen 2 uur rijden heet hier "dichtbij". Soms moeten we "een stukje rijden" en dat is dan 4 uurtjes richting Neurenberg, Würzburg of zo. Maar ook ik heb mijn grenzen hoor... wanneer ik een plaspauze nodig heb, wordt het ineens een lange rit
.
maar inderdaad dan heb je alles wel zo'n beetje gezien.
zit heel veel in de auto dus....met familie en vrienden door heel Nederland (behalve trouwens Limburg bedenk ik me nu
) tja.... maar ik hou echt niet van de Tomtom eerlijk gezegd...ben meer van route zien via ANWB en dan gewoon maar rijden, komt vrijwel altijd direct goed
.
. Als ze boos is, zegt ze niks meer. "Saskia" is nog Stommer.... zo gauw als dat je de grens over bent met DL, kan ze geen Duitse plaatsen of straatnamen meer uitspreken, dan wauwelt ze met een dronken, dubbele tong en heb je echt geen flauw idee meer waar ze het over heeft.
. Simpel, degelijk, brengt me zonder veel poespas van A naar B en ... en ... en... hubby deed toen nog niet zo moeilijk als ik met een paar bagger-stalschoenen in de auto stapte
. 
Na het zwemmen eet ik nog wel een boterhammetje anders hou ik het niet vol vandaag.
, honden natuurlijk alweer uitgelaten, en straks zo met groom naar stal. Wil buitenritje gaan doen met Bente. Het is lekker weer, woensdag even met Snuit de paden gecheckt in het bos, paar zijn mooi rechtgetrokken dus dat is wel prettig mennen. En als we echt 'durven' pak ik een groter rondje mee inclusief kans op tractoren
maar dat zien wel along the way
.
Zelfs de claxon is 1 van die honderden knopjes geworden, je moet al aardig zoeken om die te vinden bij sommige auto's
gelukkig maar dan hahaha.
)....
.
. Das gewoon intuïtie
.
Mijn schoonbroer heeft pas een nieuwe auto gekocht, je moet dus echt zoeken waar die claxon staat tussen al die knopjes
leuk he.
.
en vaak doen we hem achter bij ons op zo'n kruispunt van 2 zandpaden los wat dacht je.
oh wat was die kwaad. (ik ook wel behoorlijk, ben nog steeds zo ziek en als ik langer als 10 minuten op me benen sta ik bijna omval) 
Als ik met haar ga wandelen en ik passeer langs een huis waar een blaffende hond in de tuin loopt, rent ze met de staart tussen haar benen weg. Op de hondenschool lachen ze met mijn hond, zo een stoer uiterlijk maar werkelijk een watje van een hond! Gisteren had ik iets te hard aan de riem getrokken, ging ze op de grond liggen met het gezicht van "sla me aub niet!!" Ik schaamde me rot, net alsof ze hier dagelijks meppen krijgt! Terwijl ik haar nog nooit een tik gegeven heb... Het heeft een kwartier geduurd voordat ze weer gewoon deed, en dat gewoon door een stom rukje aan de riem...