Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
NienSCHaap schreef:Gem, gaaf waarvoor heb je gevaren? haha ja als je veel plekjes van Nederland kent is het inderdaad snel klein.
Zo ken ik nog wel iemand die dat gevoel behoorlijk heeft en het liefste naar het buitenland wil vertrekken.
Gem schreef:NienSCHaap schreef:Gem, gaaf waarvoor heb je gevaren? haha ja als je veel plekjes van Nederland kent is het inderdaad snel klein.
Zo ken ik nog wel iemand die dat gevoel behoorlijk heeft en het liefste naar het buitenland wil vertrekken.
Manlief en ik hebben een binnenvaartschip, dus 95% van alle vaarwateren die geschikt zijn voor een schip groter dan 40 meter heb ik wel gezien. Wanneer het schip stillag, pakte ik fiets + hond (afkomstig uit Dalfsen) en ging ik mooie dorpjes kijken
![]()
Ollie: over autorijden, alles binnen 2 uur rijden heet hier "dichtbij". Soms moeten we "een stukje rijden" en dat is dan 4 uurtjes richting Neurenberg, Würzburg of zo. Maar ook ik heb mijn grenzen hoor... wanneer ik een plaspauze nodig heb, wordt het ineens een lange rit
.