Succes Dennis. Wij kijken hier ook VI, maar heb zelf ook altijd gevoetbald en vriendlief ook.
Tine mag wel pb-en. Komt ze aan huis? En kan ze op korte termijn. Anders haal ik er namelijk eerst een da bij, maar die kan waarschijnlijk niks doen
ollie gelukkig reageert alwyn wel op de hulpen van de wagen. Dat wil zeggen stap, halt en draf
Iedereen veel plezier met de wedstrijden. Ik heb morgen alleen maar een bbq staan en verder niks.
Daan slaapt ondertussen nog niet :-(
VanHuisUit
Geplaatst: 12-08-11 22:14
@Frensie zal allemaal nog wel komen maar (naast je eigen handhouding e.d.) met leidsel wat lager in de sleuf of kinketting wat strakker, bit wat hoger, neusriem strakker, sperriempje of wat dan ook kun je vaak aardig wat sleutelen aan dat 'sterk' zijn hoor. Maar dat komt nog wel, eerst lekker vertrouwen krijgen.
Kan ook maar zo zijn dat wij nooit aan mendurance toekomen hoor
Dennis heel veel succes met Roos & haar afvaardiging! Maisie veel succes met jouw poowns morgen (duim voor je dat de vlechtjes erin blijven!) Ik laat Bente nu het werk weer begint 1x a 2x per week goed longeren. Ik heb er gewoon geen geduld voor, ben er te onhandig in en vind er niets aan als ik dan een dag niet kan, krijgt ze toch goede, gerichte beweging. Ik slinger haar wel rond voordat ik erop stap, maar dat mag je eigenlijk geen longeren noemen
Bij Alwyn zitten de stemhulpen er goed op je hoeft maar te fluisteren en hij reageert al. Zo hoort het ook he
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 12-08-11 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt
@Tallechie: ik weet ook een goede osteopaat, maar die zit helaas niet bij je in de buurt, maar er zijn genoeg andere goede! Moet je ze alleen wel te pakken krijgen. Denk alleen niet dat ze weekenddiensten hebben als osteopaat? Ik heb geen baby ervaringen, maar lijkt me vrij irritant als je zelf wilt slapen en je kindje is nog wakker...
zohe, jullie maken het wel onmogelijk om t bij te houden hoor
Allereerst Frensie welkom!!
Nouvel, erg fijn dat het zo goed gaat met Fifi, jammer dat de dracht niet gelukt is!
Dennis, nogmaals succes en plezier morgen op de keuring! Vriendin van mij is er morgen ook! Ik helaas niet ivm werken!
Tallechie, balen dat Veale niet zo lekker gaat zeg, hopelijk kom je er achter wat het is!
Lees dat sommige mensen gaan meeten! Erg leuk Jullie zijn bij mij altijd welkom! Alleen is het hier niet zo leuk rijden haha.
Nou morgen komt er een meisje kijken of het klikt met Sil en zondag een ander hopelijk is het wat! Vandaag lekker gemend met Sil, niet naar menles gegaan, kon het me vriend niet aandoen om meteen vanuit zijn werk maar ff op de kar te springen.
Nouvel
Geplaatst: 12-08-11 22:17
thanx, ik heb een aantal lange teugek clinics/lessen van Piet Bakker gevolgd, en daar heb ik heel veel geleerd. Fifi ging op een gegeven moment makkelijker opzij dan rechtvooruit... dus toen ben ik alleen nog maar rechtuit gaan oefenen, dus de zijgangen zijn een beetje vergeten geraakt, wat ook de bedoeling was, kijken of ik het nu weer een beetje samen kan voegen... al wil ik nog wel voorzichtig zijn met de zijgangen, wil nog niks overbelasten...
dennis succes!
en iedereen die aan de schoonmaak en aan het wassen en poetsen is ook veel succes!
hier wordt gelukkig geen voetbal gekeken...
frensie, da's pas echt luxe, voor je gereden... maar wat moet je zelf dan nog doen? ik doe alles zelf, mesten, voeren klaar zetten, verzorging, en als de staleigenaar er niet is ook voeren/binnen- en buiten zetten... maar ze staat gelukkig vlak bij, dus dat is goed te doen en ik vind 't leuk...
tallechie, lastig dat je niemand te pakken kunt krijgen...
@VHU we sleutelen idd al wat met bit, sperriempje en kinketting. Komt vast in orde, ook als mijn polsen weer beter zijn er meer kracht hebben. Ik vind longeren leuk! Lekker werken aan de dubbele longe.
Bedankt dat ik lekker mee mag kletsen Ga nu stoppen want typen met overbelaste polsen is eigenlijk not done! Trusten allemaal!
Ik heb nu de 2 vasten gebeld die ik er normaal bij heb. De een is alleen fysio de ander is fysio en ostheopaat. Maar helaas.
Ik wil morgen op tijd naar stal, en wil veale zelf buiten zetten om te kijken wat hij precies doet.
VanHuisUit
Geplaatst: 12-08-11 22:23
Volgens mij is Fief echt superblij dat ze weer wat met je mag doen We kletsen hier vaak veel te veel Frensie Bij de stal kunnen de eigenaren heel goed longeren en ik vind het fijn als zij ook af en toe wat met mijn paard doen. Mocht ik dan een keer een drukke week hebben / het onmogelijk zijn dat ik langskom (mijn man zit heel veel in buitenland, als ik dan overdag werk kan ik 's avonds niet nog een keer naar peerd) wordt ze toch aan het werk gezet.
Over meeten: wie is van plan naar Breda Hippique te gaan? FEI wedstrijd mennen incl vierspannen = super gaaf om heen te gaan! Ik mag misschien schrijven bij de dressuur
ik ga voor één keertje even mee met Nouvel hierboven
O en VHU, is fokdag van de PFKB (friezen, haflingers en trekpaarden) met 's ochtends keuringen en 's middags spelprogramma, altijd leuk, maar hopen op medewerking van het weer want binnen is de ruimte uiteraard kleiner.
Sluit zo de pc af en nog even laatste post Net afscheid bij Har gaan nemen, die was net als ik vandaag echt razend enthousiast en stond al te hinniken toen wij het erf op kwamen rijden en met een pluk hooi werd de liefde alleen maar groter Lekker nog even gepoetst, de hoefjes mooi schoon gemaakt en ingevet, beetje vaseline op de wondjes gedaan en daarna gezellig koffie gedronken. Wij vertrekken morgen zonder moderne mobieltjes met internet en zonder laptop, dus hele week off
haha tallechie, dan kom je ook gezellig, mensen genoeg nodig denk ik, ik schrijf ook donderdag, vrijdag en misschien nog zondag ringmeester spelen
lanouska
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-11 22:29
@ tallechie @ frensie welkom veel succes met mennen @ nouvel fifi loopt weer goed @ jenkins niet naar les geweest @ vhu bente goed gelongeert vandaag @ ollie isalvast aan de schoonmaak voor zondag @ IT we vergeten je niet hoor ook al reageer je niet zoveel @ bicci krijgt een nieuwe wagen @ dennis veel succes op de keuring @ maisie heeft wedstrijd morgen @ tine heeft fijn gelest @ xSCWx heeft zelf onderleggers gemaakt @ rhine fietst ook even voorbij @ naaltje is klaar met vakantie werk jeetje wat veel mensen
ik heb vandaag alleen maar gewerkt en voor de rest niks gedaan ben nu met me moeder astrix en obelix aan het kijken
morgen ga ik weer richting coevorden even met uzma rijden en de living van de vrachtwagen opruimen en schoonmaken dan hoeft dat volgende week niet meer
VanHuisUit
Geplaatst: 12-08-11 22:37
Fijne samenvatting Lanous! JEetje dat wordt afkicken PrinsjeH!
@Tallechie het is vanaf donderdag 30/8 t/m zondag 3/9. Weet nog niet of ik kan schrijven, want eerst wist ik niet of ik met mijn rooster zou kunnen schrijven. Maar nu heb ik mijn rooster en ... heb nog niets staan. Dus ga heel graag schrijven en als ik niet hoef te schrijven ga ik natuurlijk kijken
bicci
Geplaatst: 12-08-11 22:46
ben ik weer!!!
@prinsje,...jou zie ik zondag
over breda hipique, ...dan ben voor brooke ter hoogte van delfzijl
en dan nu...........
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
**TROTSSSS**
gepoedercoate kermit de kikker van van Boxtel.
voor de beeldvorming, ik ben 1,65m....de stip van mij 1,49m
Nouvel
Geplaatst: 12-08-11 22:50
da's vooral errrugg groen! gave wagen hoor, veel plezier ermee!
vhu, ik weet nog niet of wij naar breda gaan, ga het even onthouden!
lanouska, wow knappe samenvatting!
har zijn liefde voor zijn baasje (met hooi ) is groot!
maar, had al bedacht, als we zo eens meedoen ergens, doen we de trailteam kleding aan..baatje brooke promoten
askazita
Geplaatst: 12-08-11 23:00
frensie welkom nouvel fijn dat fifi weer goed loopt ollie aan het schoonmaken dennis veel succes met de keuring maisie succes met je wedstrijd bicci leuk ik hou zelf alleen niet zo van groen
We hebben vandaag voor de 3e keer met Asmiro gement. Het ging goed hij begint al wat nagefelijk te lopen soms en heb deze keer wel een foto, ik zou ook een filmpje hebben op een veld maar dat was niet goed gegaan. Volgende week moet ik even oefenen in de wei voor de vaardigheid dus dan komen er wat duidelijkere foto's of een filmpje een paar foto's van vandaag (ik ze uit een filmpje dus die komt misschien ook nog wel) en onze kar
dankje dit leek me wel mooi bij Asmiro. er was er nog 1 die kon maar dan iets smaller/kleiner en echt recreatief en donkerblauw met gele randen dus koos al snel voor deze
happytime
Geplaatst: 12-08-11 23:49
ik als eerste mee met de samenvatting van lanoeska..tjeetje moest ff 6 pagina"s doorspitten. en een kermit-de-kikker-mobiel.....leuk hoor en de filmpjes van nouvel gekeken..longeren kan ik wel, doe het meer dan mennen en rijden,maar dat aan de lange leidsels.....pffff dan lopen ze met mij...moet erachter aan rennen(als ze me niet meesleuren ) goede conditietraining voor mij vandaag dagje ermelo geweest,leuk hoor de kwpn-veulentjes gekeken en de 3 jarige merries,merk wel dat ik er al 2 jaar uit ben.(fokkerij dan)
Maisie
Geplaatst: 13-08-11 07:11
Bicci gefeliciteerd met je kar !!! Ben ook met een groene begonnen dennis heel veel succes en plezier vandaag !!! Asmiro voor de kar. Leuke foto's Ollie succes met wassen en poetsen IT kwam ook nog even voorbij maar heeft het druk
Nou ik ben er vandoor. Kijken of de vlechtjes er nog in zitten en dan op pad.
Ik zit me zelf al weer helemaal op te vreten, vraag me nu al af waar ik aan begonnen ben. Pony's staan er nog netjes. bij. Zal vandaag nog wel 6x dood gaan ofzo..... Heb vriendje de opdracht gegeven zijn camera mee te nemen.
mooie kar bic! @vhu; breda hippique, ik kan eigenlijk wel gaan natuurlijk, maar kost 't entree? Waar is het eigenlijk (behalve ''in breda'' ) @askazita; ook gave kar! hopelijk daan nog lief gaan slapen, tallechie vroeg naar stal om veale z'n gedrag te observeren.
nou, ik lag om 10u op m'n nestje. Vriendje kwam om half 2 thuis, en vanaf toen heb ik echt rot geslapen Mag zo weer naar m'n werk toe, hopelijk gaat deze dag een beetje snel voorbij