[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:53

Kan hem hier wel meenemen en opsturen ik moet woensdag ff mee mijn laarzen ophalen die waren kapoet.

Buckje

IvysToeter schreef:
Rafiki wil graag een leren halster in het donkerbruin :j
ik denk dat zijn leren halster die hij nu om heeft het binnenkort gaat begeven.

Knight rider heeft kleine donkerbruine veulenhalstertjes.. hangen bij Fugers.

L_Rivaldo

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

bedankt meiden!

Kan helaas bij eppeljeck geen br dekens vinden alleen van hun eigen merk?:S

Ga vandaag ook mennen met riv en misschien met tum in de bak :D

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:54

Hij drinkt wel. Hij heeft nu zijn eten wel op. probleem is dus snachts en s ochtends. Laura er is niets veranderd dus nieren lijkt me niet.

We hebben het hele huis opgeruimd. Geeft toch wel een fijn gevoel.

Leuke foto's buck, jammer dat de deken niet past.

Tine mooi dat P zich zo vermaakt. En buitenlucht is inderdaad super

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:55

Bij epplejeck lagen ze in de winkel maar weet niet of dat te ver voor jou is Heemskerk?

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:00

Volgens mij reed ik er wel langs toen ik wedstrijd had in wormerveer? Volgende keer is dat op zondag helaas zijn ze dan niet open.

Ga nu maar effies douche ben zo duf en wil beide pony's ook voor de kar hebben (zeg ik nu is wel lekker warm hier, maar buiten brrr :brr: )

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:04

Op google ff zoeken daar staan ze nog wel, ik zag er ook eentje op een site in belgie staan in maat 147.
kan je die van buckje niet overkopen als die er toch uitgroeid?

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:07

Mijn stal word vandaag gedaan voor me en Buck word ook ff lekker gemend. Ideaal! Kan ik lekker hier blijven want ben niet je van het.
Mijn handjes werken niet mee, dinsdag moet ik naar ziekenhuis krijgt gipsspalk. om mijn botjes omhoog te houden die zakken weg.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:07

hihi dat zou mooi zijn :P.. maar zie dat die best nog past bij haar :P..
Tum heeft nu nog die hb op, maar het schuurt zo erg doordat hij ruim bij de borst zit (hij is erg iel gebouwd) dus vind dat gewoon erg sneu..

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:08

Buckje schreef:
Mijn stal word vandaag gedaan voor me en Buck word ook ff lekker gemend. Ideaal! Kan ik lekker hier blijven want ben niet je van het.
Mijn handjes werken niet mee, dinsdag moet ik naar ziekenhuis krijgt gipsspalk. om mijn botjes omhoog te houden die zakken weg.

Klote meis, het zit je effe niet mee met je lichaam he?.. hopelijk voel je je snel weer wat beter!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:14

jammer dat tum zijn deken schuurd.. is idd sneu.

ik ga nu op verjaardags feestje bij mn oppas kindje :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:20

is je ring al gemaakt lot?

Fugers... ja ik ga daar niet helemaal heen rijden in de hoop dat het halstertje er hangt en dan met het grote risico dat hij niet past en ik weer die kant op moet rijden.
dan zouden ze hem hier bij freddy's ook wel hebben als hij van knight rider is.
en anders wacht hij maar tot de HK.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:39

Zag leuke foto's van meisje op de bok. Zou alleen (als het mijn pony was helemaal) wel eisen dat ze minstens een cap op zet. Als er iets gebeurt bij jij als eigenaar aansprakelijk! Maar ja, ik zou ze ook nooit laten galoperen. Eerst dressuurmatig de boel voor elkaar.

Wat is Kay toch een knappert <3

Voor Dribbel toch maar even overleggen met da, lijkt me. Als is het maar voor je eigen geruststelling.

Lekker een opgeruimd huis, ik moet nog beginnen. Maar zo eerst de stallen en wei uitmesten. Manlief is mest aan het uitrijden, kan hij dat nog mooi meenemen.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 15:51

@buckje, en toch kan het zomaar zo zijn :) Diddle doet namelijk tegen mij ook anders dan tegen anderen.
En ook paarden hebben mensen waarmee het zomaar niet kan klikken :)

leuke fotos gezien! :D schattige dekentjes :)

Ben net terug van stal :o het was gewéldig koud :o we hebben bijna 10 kilometer gewandeld, geweldig!
Maar het was vooral koud :')
heb nog een paar fototjes, maar eerst ''ontbijten'' :o

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 16:16

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 17:19

Afbeelding
DeeDee en Diddle :))
Met Deed's baasje :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 17:24

Heb de br in maat 127 past perfect bij mijn meiden.

Vandaag twee tweespannen gereden, ze waren een beetje stuiterig allemaal, maar wel braaf. Eentje voor het eerst in het span, wel enkelspan gelopen. Even wennen hoor, andere ponys

Typt niet lekker op mobiel.

Roeke heeft de deken nog in verschillende maten, komt die van mij ook vandaan

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 18:25

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 18:32

Zo ben ook weer thuis.

twee heerlijke manches gereden foutloos, echter was op het einde de pijp een beetje leeg bij Bruutje.

@Tallechie, wat fijn dat je de beeb hebt gevoeld ;) en een dikke knuf voor je hond :(:) rijst met een beetje bouillon doet wonderen, hebben jullie geen avondwinkel of iets dergelijks (shell station) in de buurt waar je dat kunt halen ?
@Melanie, wat een heerlijke combinatie om naar te kijken, écht überschatig <3
@Naaltje , jullie hebben ook heerlijk genoten in het bos en zijn erg goed bezig geweest ;)
@Dennis, ik ben benieuwd hoe het gegaan is vandaag *gaat ffies foto bekijken*
@Buckje, wat een gave dekentjes <3

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:41

Zo ben ik ook weer.
Beetje rare dag. Veel te laat opgestaan. Toen beetje toestanden hier want manlief had gisteren / vandaag allerlei gedoe over kantoor in Cairo (is hij verantwoordelijk voor), dat is ontruimd, buitenlandse mensen die daar werkten allemaal geevacueerd en gelukkig op vliegtuig gegaan. Ben ik even blij dat hij daar niet toevallig nu was. Hij zit daar zo eens in de 6 /8 weken een week. Maar goed morgenochtend vertrekt hij dus naar India dus daar moet dan van alles voor worden gewassen en klaargelegd. Wilde nog met de poowns gaan tweespannen maar vond het toch te koud (begrijp van Naaltje...wat een gave foto trouwens...dat dat echt zo was :brr: ).

Dus maar even wezen poetsen en enorm in de wei bezig geweest met grond vlakken bij de plekken waar de boel wat omgeploegd was. De grond was nog net bevroren, dan kun je met een ijzeren hark de boel goed recht krijgen. Flink stuk gedaan, ziet er weer netjes uit. Hoop dat ik morgen nog stuk kan doen. En dan komt er binnenkort flink wat zand, voor over de wei, zodat de boel wat wordt ge-egaliseerd en ik er ook met de wagen in kan rijden. Hoef ik niet steeds de weg op en kan ik wat vaker gewoon een half uurtje/drie kwartier dressuren of zoiets.

@Tallechie bouillon met rijst en stukjes kip werkt inderdaad perfect bij hondenmagen die van slag zijn. 't Is toch wel een hondje met wat zorgen :(:) Wat goed zeg dat jullie zo aan het opruimen zijn geweest (nesteldrang ;) ).
Heel mooi filmpje van Damon gezien <3 en prachtig koppie van Kay.

Kan niet zeggen dat ik niet van het verkopen ben. Heb genoeg paarden/pony's in mijn leven gekocht en verkocht. Maar ik heb altijd wel heel goed gelet of ze goed terecht komen en ik heb ook altijd aangeboden ze weer terug te nemen als het niet zou lukken. Soms is het gewoon niet anders, ben je klaar met paard/pony en doe je iemand anders enorm veel plezier met jouw paard/pony. En ik denk dat de pony/het paard dat heel goed in de gaten heeft. Ik vind persoonlijk dat een paard/pony er niet blij van wordt als hij altijd op nr 2, 3 of 4 staat. Maar dat zal wel helemaal aan mij liggen hoor, hou ik zelf ook niet van :+

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 19:54

vhu geen nesteldrang, :-) verbouwingsrotzooi.
De kamers beneden zijn klaar en die hebben we dus opgeruimd. En alles beneden even gezogen en gestoft.

Leuke foto's naaltje.
Iedereen lekker bezig geweest.

Ik heb vanmiddag even voetbal gekeken (via de tv) en even aan de studie geweest. Ik ga zo in bad en lekker op de bank hangen. Gisteren en vanochtend toch wat te veel gedaan

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:06

zo ik heb bijgelezen maar ga even mee met de samenvattingen van hierboven.

gisterochtend ging de wekker al vroeg omdat ik naar houten moest, ik tanden poetsen maar ineens voelde ik me niet lekker, gelukkig stond de wc in de badkamer en hup alles kwam eruit, daarna nog 2 keer, niet normaal, maar toen ging het wel weer,dus toch maar in de auto gestapt op naar houten,eenmaal daaraan gekomen, ff verkent, kopje thee gedronken, maar ik mocht weer rennen, want zelfs dat bleef niet binnen :(

dus helaas kon ik niet bij thijs achterop, hoe graag ik wilde, het ging echt niet. gelukkig kon er iemand anders bij thijs achterop, maar thijs had 1 bal teveel en werd 12e terwijl er 11 doorgingen naar de finale.

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:17

Naaltje schreef:
Afbeelding
DeeDee en Diddle :))
Met Deed's baasje :)

Wauw wat is hij lekker wollig!! Net een shettie in het groot! :+:

tine10 schreef:
Zag leuke foto's van meisje op de bok. Zou alleen (als het mijn pony was helemaal) wel eisen dat ze minstens een cap op zet. Als er iets gebeurt bij jij als eigenaar aansprakelijk! Maar ja, ik zou ze ook nooit laten galoperen. Eerst dressuurmatig de boel voor elkaar.

Qua cap heb je helemaal gelijk zal ik de volgende keer ook aan denken normaal doe ik dat ook met kids op de kar maar waarom nu dan niet ? :(

Mel, wat superschattig met Damon!!

VHU, idd ik zocht ook voor de paardjes een goed tehuis en Pleun verkocht met contract.
Bij Paco had ik zo iets als ik daar maar snel vanaf ben (hij was na ik dacht wel goed terecht gekomen hier in de buurt). Toen hij op internet stond kreeg ik enorm veel mensen die de volgende week wilde komen kijken maar ik wilde hem echt liever die dag nog kwijt dan de volgende dag Buck veranderde enorm door hem hij zetten echt de boel op stelten..Pako is trouwens inmiddels al wel weer een keer of 3 door verkocht, en vraag me af waar hij nu is mensen willen niks laten weten.

Caadhola

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:27

Vanhuisuit-Ik ben lid van de Blijde Rijders

Bit-Dandy hapt er al naar zodra het in de buurt komt,Lotte doet juist haar hoofd omhoog.

Tallechie-wat fijn dat je de baby heb gevoeld.hond met problemen
Evelinee-Als je mee wilt komen met de indoors,red je het niet met de shetten,keus kan je alleen zelf maken
Naaltje-Leuke foto's.
Ollie-mooi dat het goed ging,ik vond het wel een leuk parcours.

We zijn 7e geworden in Houten,even een hapering gehad in de hindernis(was even de weg kwijt)anders had er een 5e plaats in gezeten,helaas.
Hij heeft zijn benen uit zijn kont gelopen,wat ging dat hard zeg.
Vanmorgen zelfde indoor gereden met Lotte,die deed het goed,geen super snelle tijden,maar wel foutloos.
We waren super tevreden met haar.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 20:46

Lot, waar heb jij je sulky vandaan? Vind hem zo leuk. Zit te denken om terug te gaan naar een 2 wieler voor Damon.