@HT lekkere les dan vast! Fijn hoor. En met Tara zal het kwestie van 'doen' zijn maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan soms... begrijp ik wel hoor.
@Baudy aiii.... wat een gedoe! Startmotor is toch gauw paar honderd euries volgens mij?
Heerlijk gereden
samen met zo'n jonge vrolijke meid (van de nieuwe stal dus, moet iedereen nog beetje leren kennen dus als ik met iemand meega weet ik niet precies wat ik kan verwachten ....) die lekker op tempo bos doordraaft en galoppeert en paard goed onder controle heeft. Bente vond het erg gezellig want andere paard paste precies qua tempo en 'energie' zeg maar. Dus denk dat we weer een leuk rijmaatje erbij hebben. Was dus geen stapritje
maar wel lekker bosritje
Citaat:
vhu, ik vind het echt knap dat je zo'n rit gewoon aandurft met Bente ! zo lang heb je haar per slot van rekening nu ook weer niet..
dank je
was ook voor het eerst met zoveel aanspanningen dus wel beetje afwachten wat zou gebeuren. Gelukkig ken ik de omgeving (en de andere menners, scheelt ook, weet je waar je mee op pad gaat) dus ik had zoiets als het niet gaat sla ik af en maak ik zelf wel een ritje. Volgend jaar misschien een (paar) keer Enjoy the Ride of zoiets kunnen gaan doen, ik vind die ritten rijden gewoon erg leuk. Dus stiekem werken we daar wat naar toe (en naar mendurance
).
Citaat:
Was Bente braaf in optocht? Dat gaat bij ons helaas echt niet, vinden we erg jammer, maar de lol is er af als je tot bloedens toe die mondhoeken kapot rijdt vind ik Zeker omdat hij anders altijd zo superbraaf is, dan doe ik 'm dat liever gewoon maar niet aan. Ik weet het, ben een softie
Nou ik vind je geen softie hoor, geef je groot gelijk. Snuitje was ook totaal geen succes in een tocht, dat was echt drama. Is toch niets aan dan voor zowel paard als menner... vind ik dan.
Bente vindt het allemaal wel eng zo af en toe, dat merk ik aan haar. Maar ze is tot nu toe dan, eigenlijk zo vreselijk braaf want als ik met haar praat en haar dus geruststel ontspant ze zich toch langzamerhand en gaat ze steeds fijner en makkelijker lopen. Halthouden is gelukkig echt geen probleem en ze is nog nooit ergens doorheen gelopen. Haar 'gedoe' is eerder op de plaats gaan springen (ook niet fijn maar dan blijf je in ieder geval op een plek
)
Volgens mij vindt ze het met andere paarden op stap gaan wel leuk, ook echt 'in' de groep, dus dat ze niet perse voorop wil. Met onder het zadel is dat net zo. Hoop dat het zo blijft. En ik ben ook wel heel blij dat ze dit zo oppakt, weet je toch nooit van te voren.
En nu moet ik dus weer verder met mijn hoorcollege van morgen