Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ga je de oogkleppen er niet onderdoor doen? 
zo lang heb je haar per slot van rekening nu ook weer niet..

Heel mooi bij jouw breezzz
Zeker omdat hij anders altijd zo superbraaf is, dan doe ik 'm dat liever gewoon maar niet aan. Ik weet het, ben een softie
.Dus door naar het einde van de parkeerplaats en hopla voor de auto ff broek naar beneden. Poe wat een opluchting.hi hi. Hop weer in de auto en weer verder dacht ik.Maar de auto dacht daar anders over.Deed niks meer met starten.Geen enkel geluidje......................heel hard gevloekt.......En natuurlijk nog altijd niet lid van de wegenwacht.....Toch maar gebeld.Dus nu wel lid van de wegenwacht.Gelukig kreeg ik korting omdat ik wel al lid van de anwb was.Heb ik anderhalf uur zitten wachten....bbrrrr.....Tikt de anwb meneer even op de startmoter en jawel hij doet het weer.
Broerlief zegt dat dat geen kwaad kan
Dus dat geloof ik maar..
Met iemand uit de omgeving van Achtmaal, om daar de omgeving te verkennen vanachter de paardenbillen. Kan slechter dacht ik zo!
Smickey2011 schreef:_Dingetje_ schreef:die vloog van bibo naar babo
dit is te grappig... klinkt als walcheren???
of klopt dat niet???

samen met zo'n jonge vrolijke meid (van de nieuwe stal dus, moet iedereen nog beetje leren kennen dus als ik met iemand meega weet ik niet precies wat ik kan verwachten ....) die lekker op tempo bos doordraaft en galoppeert en paard goed onder controle heeft. Bente vond het erg gezellig want andere paard paste precies qua tempo en 'energie' zeg maar. Dus denk dat we weer een leuk rijmaatje erbij hebben. Was dus geen stapritje
maar wel lekker bosritje
dank jeCitaat:vhu, ik vind het echt knap dat je zo'n rit gewoon aandurft met Bente ! zo lang heb je haar per slot van rekening nu ook weer niet..
was ook voor het eerst met zoveel aanspanningen dus wel beetje afwachten wat zou gebeuren. Gelukkig ken ik de omgeving (en de andere menners, scheelt ook, weet je waar je mee op pad gaat) dus ik had zoiets als het niet gaat sla ik af en maak ik zelf wel een ritje. Volgend jaar misschien een (paar) keer Enjoy the Ride of zoiets kunnen gaan doen, ik vind die ritten rijden gewoon erg leuk. Dus stiekem werken we daar wat naar toe (en naar mendurance
). Citaat:Was Bente braaf in optocht? Dat gaat bij ons helaas echt niet, vinden we erg jammer, maar de lol is er af als je tot bloedens toe die mondhoeken kapot rijdt vind ik Zeker omdat hij anders altijd zo superbraaf is, dan doe ik 'm dat liever gewoon maar niet aan. Ik weet het, ben een softie
)
.
) heb ik buiten ook poosje met slof gereden en toen ik wat meer vertrouwen kreeg met martingaal, hielp prima. Haar vorige eigenaar reed haar zo af en toe met een pessoabit als ze haar te sterk vond. Ik reed in de bak gewoon met dubbel gebroken aurigan trensje maar buiten werd ze 2x zo groot & enthousiast, dan hield ik haar dus niet en ik wilde niet aan de pessoa of stang