Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
dat is een huis vol, geweldig!
Is het al mei ????????
ARhythmical schreef:Nog steeds meelezer sinds we Simba ( van Ollie1) gekocht hebben.
Inmiddels foto's van onze pony's in mijn profiel ( dank aan Ollie) natuurlijk ook de wedstrijdfoto's van Simba -Wat een kanjer op z'n eerste dressuurwedstrijd onder het zadel 200 punten!
Begin mei komt Ollie met Brutus naar ons toe op vakantie dan gaan we ook met Simba mennen!!![]()
Voor ons een heel andere tak van paardensport maar het lijkt ons heel leuk om mee te maken.
Ik ken alleen ponydrivingSalland dat is vlak bij ons, dan ga ik met de meiden naar de marathon kijken, maar ik geloof dat het dit jaar niet doorgaat?
)
maar ja moet er eerst weer zin en echt tijd voor hebben om te doen.
we vermoeden tuigpaard x KWPN of NRPS, ze heeft mooi wat knie actie (dus net leuk, niet overdreven veel). Ze is moeite van bezichtiging echt waard, als je van voorwaarts vlot en dit type houdt, dus als jullie iemand weten die zoiets zoekt, zeg het voort (thanks alvast Tallechie). Ik heb geen aandelen, helaas.
NienSCHaap schreef:ARhythmical, haha en dat kost soms een boel tijd om je profiel op oorde te krijgen, moet zeggen dat hij nog langs niet af is hoormaar ja moet er eerst weer zin en echt tijd voor hebben om te doen.
Sonjim, haha AR goed gevonden
gekletst
. Het is inderdaad jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen want dan hadden we gewoon alles kunnen combineren.... en elkaar kunnen helpen daar waar nodig 
. Vanaf maandag gaan we (weer
) aan de lijn en hopelijk zijn we dan van de zomer weer een beetje 'in shape'.....
houd te veel van eten.
maar inderdaad vorig jaar was ik super mooi veel afgevallen maar helaas door persoonlijke omstandigheden en lichamelijke klachten ben ik het ook weer aangekomen en voor me gevoel nog meer
dus moet er nu 2x zo hard aan werken en dat gaat me nog niet zo makkelijk af.
(en toch knap dat het gelukt is daar ik geen autoliefhebber en geen ochtendmens ben).... Ik had wel met je willen ruilen vanmiddag qua uitzicht (inclusief Thom dan
)
ARhythmical schreef:Nou komt de aap uit de mouw...je bent zo vroeg met Simba op pad gegaan ( 06.30) omdat je dacht dat Nederland zo groot was![]()
Nee, dus het ëinde"was er al om 9.15![]()
![]()
High tea had ik niet op m'n tuinbankje wel prachtig Simba uitzicht...en Rhythmical,Eve en prachtige meiden!