Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
ARhythmical schreef:Nog steeds meelezer sinds we Simba ( van Ollie1) gekocht hebben.
Inmiddels foto's van onze pony's in mijn profiel ( dank aan Ollie) natuurlijk ook de wedstrijdfoto's van Simba -Wat een kanjer op z'n eerste dressuurwedstrijd onder het zadel 200 punten!
Begin mei komt Ollie met Brutus naar ons toe op vakantie dan gaan we ook met Simba mennen!!![]()
Voor ons een heel andere tak van paardensport maar het lijkt ons heel leuk om mee te maken.
Ik ken alleen ponydrivingSalland dat is vlak bij ons, dan ga ik met de meiden naar de marathon kijken, maar ik geloof dat het dit jaar niet doorgaat?
NienSCHaap schreef:ARhythmical, haha en dat kost soms een boel tijd om je profiel op oorde te krijgen, moet zeggen dat hij nog langs niet af is hoormaar ja moet er eerst weer zin en echt tijd voor hebben om te doen.
Sonjim, haha AR goed gevonden
ARhythmical schreef:Nou komt de aap uit de mouw...je bent zo vroeg met Simba op pad gegaan ( 06.30) omdat je dacht dat Nederland zo groot was![]()
Nee, dus het ëinde"was er al om 9.15![]()
![]()
High tea had ik niet op m'n tuinbankje wel prachtig Simba uitzicht...en Rhythmical,Eve en prachtige meiden!