[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:16

Arhytmical: ik zie Dalfsen staan bij jouw naam ... ben in mijn tienerjaren alle vakanties kind aan huis geweest bij kennissen in Dalfsen. Woonden midden in het bos, superfijne herinneringen....

NienSCHaap

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:17

Wat leuk ARhythmical, ik lees op je profiel 7 kinderen :D dat is een huis vol, geweldig!
Mooie pony's op je profiel zeg en fijn dat Simba een goed huisje heeft gekregen :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:21

ah leuk, nieuws van nieuwe baasje van simba! *\o/*

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:22

*\o/* Is het al mei ???????? *\o/*

@ARhythmical, We gaan je gewoon enthousiast maken voor het mennen, daar zijn we hier goed in ;)

ARhythmical schreef:
Nog steeds meelezer sinds we Simba ( van Ollie1) gekocht hebben.
Inmiddels foto's van onze pony's in mijn profiel ( dank aan Ollie) natuurlijk ook de wedstrijdfoto's van Simba -Wat een kanjer op z'n eerste dressuurwedstrijd onder het zadel 200 punten!
Begin mei komt Ollie met Brutus naar ons toe op vakantie dan gaan we ook met Simba mennen!! *\o/*
Voor ons een heel andere tak van paardensport maar het lijkt ons heel leuk om mee te maken.
Ik ken alleen ponydrivingSalland dat is vlak bij ons, dan ga ik met de meiden naar de marathon kijken, maar ik geloof dat het dit jaar niet doorgaat?

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:26

Arhithmical, de eerste letters van je bokt naam staan voor aangespannen rijden dus welkom hier en dat mennen komt wel goed, als je het eenmaal gedaan hebt wil je niet meer zonder mennen is mijn ervaring.

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:27

Gem: In Dalfsen is het idd heerlijk wonen, wij zitten ook in het buitengebied vlak bij Vilsteren ook midden in het bos. Ollie vertelde dat Simba niets geeft om verkeer, maar dat hebben we hier ook bijna niet :D

NienSCHaap: jij hebt ander ook een heel mooi profiel gemaakt!! Met hele mooie foto's.
Zelf kreeg ik geen foto's geplaatst maar Olga kreeg het wel voor elkaar ( ben niet eens heel blond :D )

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:30

ARhythmical, haha en dat kost soms een boel tijd om je profiel op oorde te krijgen, moet zeggen dat hij nog langs niet af is hoor _O- maar ja moet er eerst weer zin en echt tijd voor hebben om te doen.

Sonjim, haha AR goed gevonden :D

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:31

Mooie pony's en goed rijdende dochters heb je ook Arhithmical.

VHU die bonte is leuk, alleen zou ik de rijfoto's verwijderen en opnieuw maken daar lijkt ze namelijk door de ligging van het zadel een heeelee lange rug te hebben, voor de wagen heeft ze dat niet dus ik denk dat het aan de foto ligt, maar menigeen kijkt daar helaas niet doorheen.

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:31

Ollie : Fayegale zuchtte vandaag ook al dat het nu wel maart is maar daarna nog geen mei..ze wil april overslaan geloof ik. Simba ging weer toppie vandaag. Ik heb op het bankje zitten genieten.
Tuinbankje geen bankje op de bok...sorry iedereen...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:32

Mijn kennissen woonden aan de Sterrebosweg, een paar honderd meter (naast camping Starnbosch, heet die geloof ik)

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:33

de bok komt nog wel, daar zorgt Ollie wel voor.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:33

Zo zeg 7 kinderen en ook nog paardenspul, da's knap staaltje planning en organisatie +:)+
Weet soms met een kind, nu twee honden, twee katten, een man en een paard plus een pony en baan echt niet hoe ik zorg dat ik ook nog iets sociaals doe of slaap :?

Afstamming merrie is onbekend, zit paspoort bij met onbekendxonbekend :+ we vermoeden tuigpaard x KWPN of NRPS, ze heeft mooi wat knie actie (dus net leuk, niet overdreven veel). Ze is moeite van bezichtiging echt waard, als je van voorwaarts vlot en dit type houdt, dus als jullie iemand weten die zoiets zoekt, zeg het voort (thanks alvast Tallechie). Ik heb geen aandelen, helaas.

Zit te wachten tot Wiske wakker wordt om uitgelaten te worden maar ze is nog soort van bewusteloos :+

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:35

ARh, Haha ja inderdaad de bok komt nog wel, ik zit voorlopig ook gewoon op een bankie te kijken vanaf de grond.

VHU, Wat geef je wiske dan wel niet dat hij niet wakker word?

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:36

NienSCHaap schreef:
ARhythmical, haha en dat kost soms een boel tijd om je profiel op oorde te krijgen, moet zeggen dat hij nog langs niet af is hoor _O- maar ja moet er eerst weer zin en echt tijd voor hebben om te doen.

Sonjim, haha AR goed gevonden :D

Haha Moet ik toch (nog) uit de droom helpen. Rhythmical is onze welsh A pony, ik heb hem sinds hij 3 is, hij is nu 17.
De oudste zoon Kevin is op hem begonnen , Kevin was toen 6 nu 20..
Bokt wilde niet registreren onder Rhythmical toen er maar ARhythmical van gemaakt....
Maar enthousiast meelezer van jullie hoor, Ollie en ik opperden al dat het jammer is dat ze zo ver weg zit, anders had ze er grooms bij!

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:39

Gem: Camping Starnbos is ook aan onze kant van Dalfsen, achter het station.Wij zitten nog dichter naar Vilsteren toe. De wereld is toch altijd weer minder groot dan we denken!

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:42

sonjim schreef:
de bok komt nog wel, daar zorgt Ollie wel voor.

mmm, Simba was meer dan super compleet,met heel veel fijne spullen, maar het wagentje neemt ze in mei mee _/-\o_ _/-\o_

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:44

Zooo, ben ik even het hondje uit wezen laten en de pony's gevoerd en hebben jullie :list: gekletst ;)

@Sonjim, jij bent nog scherp zo laat op de avond met de 1e letters AR :=
@ARhythmical, wat fijn dat Simba het vandaag weer zo goed deed... ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog heel erg mis..... :o . Het is inderdaad jammer dat we niet dichter bij elkaar wonen want dan hadden we gewoon alles kunnen combineren.... en elkaar kunnen helpen daar waar nodig ;)

Meiden , met de bok komt het wel goed... daar zal ik zeker voor zorgen :D
Laatst bijgewerkt door Ollie1 op 01-03-12 23:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:44

AR (ha ha, ik ga je gewoon lekker AR noemen :D ): ik liep altijd van het station naar de Sterrebosweg met een rugzak. Heerlijk om dat stuk te wandelen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik heel veel van NL ken, omdat ik 10 jaar lang beroepsmatig gevaren heb. Dus NL is voor mij inmiddels heuuuul klein :o .

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:54

Gem, gaaf waarvoor heb je gevaren? haha ja als je veel plekjes van Nederland kent is het inderdaad snel klein.
Zo ken ik nog wel iemand die dat gevoel behoorlijk heeft en het liefste naar het buitenland wil vertrekken.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:57

@Gem, ik ben niet zo'n autorijder en dan vind ik Nederland best nog groot :o

Vanochtend weer lekker dressuurmatig getraind met Bruutje, want tjsa het is vandaag 1 maart en over 17 dagen moeten we 'ons beste beentje voor zetten' ;)
en vanmiddag lekker wezen High-tea'en , met zoonlief en mijn vriendin met haar dochter...was écht gezellig maar niet goed voor de lijn :o . Vanaf maandag gaan we (weer :o ) aan de lijn en hopelijk zijn we dan van de zomer weer een beetje 'in shape'..... _/-\o_

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-12 23:59

Haha Ollie hier nog iemand die aan de lijn doet maar naar Carnaval ben ik behoorlijk blijven steken op mijn gewicht :+
Zondag waren we uit eten geweest, me vriend, schoonouders en meiden die bij mijn schoonouders in het eetcafe en cafetaria werken toen ook nog een ijsje genomen _O- houd te veel van eten.
Maar ga nu me uiterste best weer doen wil voor Juni wel "in shape" zijn eigenlijks, maar dan moet ik nog heeel hard werken.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 00:01

@NienSchaap, dan kunnen we elkaar een handje geven ;) . Moet wel zeggen dat ik het rigoreus aan ga pakken dit keer... dus als ik vanaf maandag een beetje sjago reageer dan weten jullie waar het van komt _O-

ARhythmical

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 00:02

Nou komt de aap uit de mouw...je bent zo vroeg met Simba op pad gegaan ( 06.30) omdat je dacht dat Nederland zo groot was _/-\o_
Nee, dus het ëinde"was er al om 9.15 :D :D

High tea had ik niet op m'n tuinbankje wel prachtig Simba uitzicht...en Rhythmical,Eve en prachtige meiden!

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 00:04

We nemen je niks kwalijk dan O:) maar inderdaad vorig jaar was ik super mooi veel afgevallen maar helaas door persoonlijke omstandigheden en lichamelijke klachten ben ik het ook weer aangekomen en voor me gevoel nog meer :+ dus moet er nu 2x zo hard aan werken en dat gaat me nog niet zo makkelijk af.

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 00:04

Jij hebt hem door :o := (en toch knap dat het gelukt is daar ik geen autoliefhebber en geen ochtendmens ben).... Ik had wel met je willen ruilen vanmiddag qua uitzicht (inclusief Thom dan :P ) :j

ARhythmical schreef:
Nou komt de aap uit de mouw...je bent zo vroeg met Simba op pad gegaan ( 06.30) omdat je dacht dat Nederland zo groot was _/-\o_
Nee, dus het ëinde"was er al om 9.15 :D :D

High tea had ik niet op m'n tuinbankje wel prachtig Simba uitzicht...en Rhythmical,Eve en prachtige meiden!