Maar ga mijn grote hoed opzetten denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar ga mijn grote hoed opzetten denk ik
Ik heb maandag mijn eerste examen, en we krijgen geen blokperiode, dus moet ik toch wel doordoen. Dan heb ik wel 10 dagen vrij voor mijn tweede (en laatste) examen. Pff maar ik heb dus écht geen zin!
klaar. Scheelt wel dat ze bruin is
dus nu heb ik 2 sneetjes in me vinger haha. En nog even gelongeerd
EN heerlijk gepoetst, kijk maar hoe relaxed hij dan is:

Bij sil is het idd niet zo moeilijk, je ziet niet snel dat hij vies is. Maar wassen vind ik leuk om te doen, dus zal hem dan vast ook wel wassen
Als ik ben gaan rijden, mijn tuig en de wagen grondig, en Romeo gaat ook nooit vies het land op.(maar meestal is hij wel weer vies als hij van het land af komt
)
) en het lamoen is zo ver als het kan ingeschoven, tot tegen het haakje waar de broekriem aan bevestigd wordt. Maar nu zit het uiteinde van het lamoen iets voorbij het schoftje, alleen als Romeo echt aan het trekken is, zit het lamoen goed. Als we dus op een vlakke weg rijden en de strengen een klein beetje doorhangen, gaat het lamoen voor het schoftje liggen tegen Romeo aan.
..
(pas 2 keer mee gereden, 1 wedstrijd en 1 keer om te voelen hoe die in de hand lag)

Op 20 juli gaan we ze weer bezoeken als we terugkomen uit Spanje.