@ Jenkins: ligt inderdaad beter dan op die laatste foto, als ze tegen de ogen drukken is het niet aangenaam voor de pony.
@ Laura: sterkte, hopelijk word je snel beter! Super dat Tum het zo goed doet!
@ jouke_h: leuk dat je met die vriendin haar paardje aan de slag kan! Wel jammer als die basis weg is. Heb ik ook al aan de hand gehad met het paardje van een vriendin van me, ik reed er wel maar recreatief mee, maar toch, het beestje kon wel wat. Toen ik er een paar maanden gestopt was, was het allemaal om zeep, het paardje wou zelfs niet meer langer dan 5 passen galopperen, dan al maar te zwijgen over de nageeflijkheid en ontspannenheid!
Die vriendin heeft haar paard uiteindelijk wel verkocht, dat was het beste wat ze ooit heeft kunnen doen, dat beestje moest een baasje hebben die voldoende tijd in hem steekt en correct kan paardrijden en daar voldeed zijn vorige eigenares niet aan.
Pff ik heb zoo veel zin om vanalles te doen: Romeo longeren, hem inspannen en een ritje gaan maken, tuig en wagen poetsen, gaan wandelen met de hond, gaan shoppen met vriendje, met vrienden weggaan,... Maar ik moet studeren, en dan word ik enorm lui
Ik heb maandag mijn eerste examen, en we krijgen geen blokperiode, dus moet ik toch wel doordoen. Dan heb ik wel 10 dagen vrij voor mijn tweede (en laatste) examen. Pff maar ik heb dus écht geen zin!