Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjolvir schreef:Dan moet je deze wedstrijd nog even met haar vlammen he?!
(ben zwaar uitgehoord over Faira, maar kon niets negatiefs verzinnenaangezien ik haar altijd alleen zich maar keurig heb zien gedragen)
wolkj schreef:Sjolvir schreef:Dan moet je deze wedstrijd nog even met haar vlammen he?!
(ben zwaar uitgehoord over Faira, maar kon niets negatiefs verzinnenaangezien ik haar altijd alleen zich maar keurig heb zien gedragen)
Hihi nee ze gedraagd zich eigenlijk altijd voortreffelijk! Ze liep gister ook als een zonnetje voor de wagen, dus op hoop van zegen zaterdag ook weer !
Door wie ben je uitgehoord ?
Vind t wel lastig dat ze waarschijnlijk niet echt binnen de knhs verder gaat en ik de Z niet nog ff geprobeerd kan hebben
Dennis schreef:Ik denk dat de B en L samen blijven, maar de hippiade tickets alleen voor de L zijn. Dus dat je met een 2e of 3e plaats zelfs 1e om door te gaan kan zijn.
Pauk schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor zaterdag. Is voor mij lang geleden dat ik wedstrijden gereden heb maar nu dit zo dicht in de buurt is moet het gewoon weer is gebeuren.. Zal vast niet goed genoeg zijn voor de hippiade maar daar doel ik ook niet op
Pauk schreef:Ik heb me ook ingeschreven voor zaterdag. Is voor mij lang geleden dat ik wedstrijden gereden heb maar nu dit zo dicht in de buurt is moet het gewoon weer is gebeuren.. Zal vast niet goed genoeg zijn voor de hippiade maar daar doel ik ook niet op