[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:50

@Ips: heel veel sterkte, morgen :(:) , weet dat paard van kimmie hier op bokt ook vaker een hevig verdikte koker had.

@Tine: wat een water, wow, gelukkig gaan de paardjes er goed doorheen.

@Claud: oh, wat leuk meertal en je samenvatting _/-\o_ , schaam me bijna, want de laatste tijd heb ik niet zo veel tijd/fut om op iedereen te reageren :o .

@Marjola: gewonnen!

@Gem: hahaha, heuse klopjacht.

O ja, dochter heeft Romeo niet zelf gereden, tijdens de les, was voor grote heel ervaren mevrouwen en Romeo's gelegenheidsruiter :') , pupke heeft alleen droog gestapt.

En ik heb vandaag wat mee gemaakt 8)7 :roll: := , heeft met paarden te maken, maar kan het niet maken het op internet te zetten... :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:56

Je maakt me nu wel nieuwsgierig Avaluna!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:01

Het is zo'n verhaal, moet er even goed voor gaan zitten, dan ga ik eens aan een pb beginnen aan de geïnteresseerden.
*ben nog steeds nogal perplex, merk ik*

Iemand al iets van Aks, gehoord?

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:08

*zwaait*

een hele dikke :(:) voor ipsilonka. Denk aan je morgen hoor :(:)

Ik lees mee, echt.
Maar mijn paard staat heel de week een beetje verwende cavia te spelen in de wei. En ik maak ook niet veel meer mee dan mensen die ontslagen worden en items die op de verkeerde locatie liggen :') Niet boeiend dus :+

oke, en nieuwsgierig geworden door post van avaluna :))

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:21

ava is perplex van paarden akkefietje...je maakt ons idd nieuwsgierig !! :=

Ipsilonka...wat betreft Pablo, het een hoeft niet met het ander verband te hebben....hij kan gewoon een ontstoken koker hebben, en nog steeds last van zijn spat ofzo......ik duim heel hard voor je, snap wel dat je h'm vreselijk knijpt..zijn geen leuke dingen !! maar ik hoop echt dat je goed nieuws ontvangt morgen...we denken aan je !!
duimerdeduim, duimerdeduim !!!

Mijn ene hondje had vanavond ineens een opgezwollen kop...een soort pitbullhusky.... := := maar goed, wel even bij DA geweest..waarschijnlijk een allergische reactie......balen.....straks nog even een paar keer checken of het nu weg trekt..ben net thuis met haar..

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:33

avaluna schreef:
Het is zo'n verhaal, moet er even goed voor gaan zitten, dan ga ik eens aan een pb beginnen aan de geïnteresseerden.
*ben nog steeds nogal perplex, merk ik*

Dat wordt uiteraard een pb'tje aan Gem :j .

Claud1: holymoly...... fanatieke bijlees-actie :oo . Is echt niet persé nodig om op alles te reageren hoor, dat hou je hier nooit vol in dit kippenhok :D . Jij hebt iig een leuk feestje gehad in Braboland en veel lol in je meertaltrainingen. Lol met je knol, dat is het belangrijkste :)) .

Biancacoo: nee, ik heb idd niemand van hier op FB zitten. Topic is voor mij genoeg, hoef iedereens verhalen niet 2 x te lezen, dan ben ik 2 x zo lang bezig :') _O-

Ipsie, positief denken! *zend positieve vibes*

Gem Chaos had haar agenda vnaaf weer niet op orde. Ik dacht de info / vergadering in Venlo en het 10 minuten gesprek van zoon goed geregeld te hebben, maar helaas..... in de mail van Venlo stond dat ze testlessen hadden tot 17.00 uur en daarna vergadering. Helaas bleek dit niet aansluitend te zijn maar moest ik wachten tot 17.45 uur..... en dat ging niet want ik moest om 18.50 uur weer in Echt zijn. Gelukkig was ik niet de enige die dat verkeerd begrepen had.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 22:18

Bedankt dames. Ik ben gewoon nerveus.
Ik ben ook nieuwsgierig avaluna!!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 07:46

Goedemorgen !
Ips, heel veel succes met pablo vandaag ! We denken aan jullie !

Hondjes gevoerd, straks kort relaxed rondje, dit weekeind een "wedstrijd" in hardenberg.

Fijne dag allemaal.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 08:43

Goedemorgen
Ips veel succes, hopelijk valt het allemaal mee

Mijn bus krijgt zo zijn winterbanden. Daarna "lekker" huishouden doen. Amerigo en Rembrand krijgen even een vrije dag. Vanavond dan nog naar les met Thabor

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:22

winterbanden ! haha..ja daar word het vanzelf weer tijd voor..
succes met de les van thabor dan alvast..
volgens mij is vhu ziek..ze is al een poosje afwezig.....Beterschap dan maar... :(:) :(:) :(:)

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:49

Goedemorgen.

Baudyh, fijn dat het dak weer bijna dicht is. Hopelijk kunnen de paardjes weer snel naar huis.

Ips, ik duim voor je vandaag! Sterkte :(:)

Avaluna, je maakt mij ook wel nieuwsgierig nu naar wat je hebt meegemaakt.

Aks, :wave: Een verwende cavia :')

Biancacoo, hond met allergische reactie. Weet je ook waarvan ze die heeft gekregen?

Gem, niet handig dat de afspraak niet aansluitend bleek te zijn. Gelukkig was je niet de enige die dat verkeerd had.

Biancacoo, dit weekend op wedstrijd met de honden? Spannend.

Tine's bus krijgt winterbanden. Ik vond het vanochtend op de fiets ook behoorlijk koud. En vanavond les met Thabor, veel plezier!

Ik zit ook alweer op mijn werk...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:52

is er al nieuws van IPS toevallig?

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 10:56

Claud...ze heeft gisteren Distels uit de grond geplukt en mee rond lopen rennen in haar bek..8)7 en e.e.a opgegeten van de wortels..de sap is dus giftig 8)7 .....handige ik..die dat ook niet wist...
het ziet er allemaal weer rustig uit vanmorgen..en ze was erg enthousiast en is mee geweest met trainen, lekker rustig aan, supergoed gegaan, gelukkig maar....

Bicci...ik denk dat de uitslag nog wel even op zich laat wachten...geen idee om hoe laat ze bij de arts moet zijn met pablo.....is altijd wel spannend dat meeleven...

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:01

jah idd.
onbewust toch mee bezig hele dag...

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:11

Biancacoo, gelukkig dat je weet wat de reactie heeft veroorzaakt. Welke hond vreet nou distels? Dat prikt toch!! Ik wist ook niet dat die giftig waren. Gelukkig dat het goed is gegaan. Hopelijk doet ze het niet nog een keer.

Hier vliegen al de hele ochtend straaljagers over. Zal wel een oefening zijn maar officieel is vliegbasis Twente toch dicht dus snap niet waarom ze hier overvliegen :?

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:28

We zijn weer thuis. Het valt mee. Fijne arts trouwens. Hij loopt rechts slecht als gevolg van links. Weer foto's gemaakt en ik stuur m de foto's van bodegraven nog even op. Heb een supplement meegekregen en moet en kan dan meer gaan stappen. Rust roest in dit geval.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:42

Goed nieuws dus Ips...nu nog meer tijd geven om spat te laten vergroeien en stappen....
gelukkig geen andere gekke dingen erbij zeg..pffff....
en idd...rust roest...

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:54

@Ips: pfff, dat is dan toch altijd wel een opluchting :(:) , hopelijk doen het supplement i.c.m. meer beweging hun werk.

@Biancao: oh, gelukkig dan wel duidelijk waar het van is, is het al minder gezwollen?

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 12:59

ow gelukkig ips....

fijn te lezen !

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 13:27

Ips, fijn te lezen dat het meevalt.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 13:49

Avaluna..ja, ze ziet er weer bijna normaal uit..gelukkig maar, ze lijkt er verder ook geen last van te hebben...

t'is best fris buiten.....ga straks de houtkachel maar aanmaken....

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:37

[MW] Oproep voor hulp aan de mensen Filipijnen

Mocht één van jullie 5 euro kunnen missen voor de slachtoffers van de Filipijnen, dan kan ik dit aanbevelen.

De kinderen in het kindertehuis zijn gelukkig ongedeerd. Ze hebben samen bedacht om iets te doen voor de mensen op hun eiland. Samen met de buurtkinderen maken ze voedselpakketten, die 1 x per dag weggebracht worden naar dorpen verderop door een hulpverlenersorganisatie.
De Nederlandse eigenaar van het kindertehuis staat bij ons op stal en regelt de financiën. Elke cent gaat naar dit doel.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:40

@Janouk: oh, fijn dat je ook even meld dat je "bekend" bent met het tehuis, ik zag je topic idd en dacht al even navragen, anders misschien ook iets voor SG's topic ;) , ik moet namelijk nog wat centjes aan goede doelen verdelen, soort belofte van mezelf aan haar...

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 16:51

Tadaaaaa

Afbeelding

Bianca en Ips: gelukkig lijkt het mee te vallen

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 17:04

Pffff Ips wat zul jij opgelucht zijn .... :(:)
*\o/* gaaaaaave kar Tine, wat mooi die subtiele rode accenten echt super *D

En ik ben gisteren heel vroeg naar bed gegaan en heel rustig aan gedaan want wilde zo graag vanochtend met Aks mooi rondje gaan doen. Dat is dus gelukt. Aks met tweewieler en Diddle en ik met Ollebol onder het zadel. We zijn wel heeeeel natgeregend, zo zeg tot op mijn ondergoed. Maar het was super gezellig en prachtige route :D

Toen naar huis, onder de douche en nu zit ik bij te komen. Zit nog meer bij te komen want Biancocoo heeft me gemaild wat ze voor me heeft gemaakt ooooo zo mooi....