Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zou zeggen volg je gevoel. Jij komt op mij altijd heel nuchter over en ook echt niet zo van direct gedoe en ongerust. Van griffelbeen breuken weet ik niets, wel dat rotstraal echt vreselijk pijnlijk kan zijn voor een paard maar ik heb nog nooit gehoord van rotstraal waar ze op verschillende plekken verdikkingen van krijgen op hun been, rotstraal zit toch in de hoef.... dus die snap ik niet zeg maar. Hoe dan ook, ook ik zou zeggen op trailer en naar kliniek, scan/foto, kijken wat er precies zit. Kreupel op hard of zacht zegt vaak iets over wat beschadigd is, hard of week deel (hard=bot, week=pees/band e.d), heb ik ooit begrepen uit mijn hoefsmid cursus die ik ooit heb gevolgd jaaaaaaaren terug (ben dus ook kwijt of het nu was op harde kreupel = hard deel of juist zacht
).
) bij paardjes geweest. Vanochtend los gehad en vanavond allebei gelongeerd. Bente lekker lang zodat ik morgen direct op kan stappen en Blondie natuurlijk maar even. Blondie was overijverig
geweldig topic van je ritje, zag hem gister ook gelijk staan in de nieuwsflits 
Elke keer als haar buurman eraan komt dan spoot ze er vandoor en ik had er gewoon totaal geen rem meer op. Ik weet het ook niet meer zo goed met wat voor bit ik moet gaan rijden......ze is gewoon niet meer te houden. Rij nu met een KK Scholingsbit, maar daar loopt ze nu dus dwars doorheen...iemand nog tips?
Tine toch.....chagrijnig valt gelukkig bij ons wel mee, alleen als ze niet genoeg aandacht krijgen......maar de rest klopt wel ja hihihi.
_Dingetje_ schreef:Rij nu met een KK Scholingsbit, maar daar loopt ze nu dus dwars doorheen...iemand nog tips?
Mijn mening is als je het als rem wil gebruiken, scherper en scherper, 't de beste optie is het om z'n benen te binden 

ik vind Friezen over het algemeen supergaaf om te zien maar ben altijd nogal van ze onder de indruk
bij mijn vorige stal stonden er regelmatig Friezen om te beleren voor de wagen. Een Fries, we noemden haar Douzen
was zoooooo mooi en lief nou die had ik wel willen hebben hoor. Maar weet niet of ik ermee overweg kan daar ikzelf dus nogal watterig ben

dank u