ik heb ook snelsluitingen als lichtogen ideaal.
spannend hoor dat je nieuwe kar er komt. *wacht zelf nog geduldig tot kar van fabriek komt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelli schreef:
Voorkant
Achterkant
Met iemand ernaast.
Die van mij wordt zeg maar zwart waar deze karren rood en oranje zijn. En is "zilver"/RVS op de plekken net als bij die rode wagen.
De bekleding van de bankjes en de bokkussen wordt donker bruin.
Aan de achterkant word de bekleding tegen de kar zwart, netals de windels om de steunen die worden ook zwart.
De wielen worden zwart in het hart van het wiel en zilver aan de uiteinde van de spaken zeg maar.
Evelli schreef:ik ben 1.82 lang en ik kan er ruim opzitten, zit ontzettend lekker
pony is niet zo groot he
Denk dat die man die ernaast staat ook wel groot is trouwens
Evelli schreef:jaover 3 maanden
is wel de uiterste levertijd hoor
hij moet nog helemaal gebouwd worden enzo
boktkussen word nog 5 cm breeder gemaakt, men kont is te dik
Evelli schreef:Cis, hoe goed zitten de keertwendingen in het achenbach erin? Want dat is mijn grootste struikelpunt, raak in de knoop enzo.
Dennis schreef:Evelli schreef:Cis, hoe goed zitten de keertwendingen in het achenbach erin? Want dat is mijn grootste struikelpunt, raak in de knoop enzo.
Moet je bij mijn zusje zijn, die heeft haar KB wel gehaald. Ik achenbach niet.
Hij is wel gaaf hoor. Hij lijkt op die foto kleiner dan die van mij. Ik ben heel benieuwd! Heb je ook een verplaatsbaar bokkussen? Ik kan de mijne aan de zijkant, maar ook in het midden zetten. Vind het in het midden veel fijner zitten, heb hem in het midden gezet en hij is er niet meer vandaan gekomen sinds ik hem heb.