Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) durven ze het nu wel aan. Nu was ik net getest en negatief dus durfde het zelf ook wel aan. Ik vind het hier wel steeds spannender worden, zeker ook in mijn werk. Maar ja, wat doe je er aan ... zelf goed opletten denk dat dat het belangrijkste is. Maar lastig hoor als ze zo strak erin zitten...daarom zoek ik het nu niet op. Is zonde als ik het verpest. Komt wel weer.Citaat:VHU, angst breng je snel over op paarden.
ondertussen gewoon aan het werk natuurlijk en financiering nieuwe woning regelen. Natuurlijk luxe problemen maar ik kan er niet zo goed tegen als ik zoveel tegelijk moet doen. Dus vandaag maar een heeeeeel lang eind gewandeld met de honden. Dat is altijd erg rustgevend 

niet eens zozeer voor de paardensport maar gewoon in het algemeen. Als er iets toch goed is voor mensen is het sporten. En bij welke sport ben je 15 minuten intensief met elkaar in contact.... nog niet eens bij judo of worstelen
(15 minuten intensief contact ziet de GGD als kans op besmetting met corona als je contactonderzoek gaat doen).