. Weet ook niet hoe het in de reglementen staat mbt slag aan de zweep. Maar goed, dat is weer een paar fases verder. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) praten. Gelukkig gaan jullie niet zo hard op het moment.

verzorger van haar heeft goed werk gedaan vwb bakwerk onder het zadel
er wordt nu volop in het huis getimmerd en gesloopt
Vanacht heerlijk geslapen in de B&B zijn echt heerlijke bedden.
hier helaas met Hero twee keer meegemaakt vrijwel helemaal over de voorstang een keer er dwars onder geklapt (en dat alles op een dag
).... wat een gedoe was dat. Hij is toen ook een weekje beetje stijvig geweest ... Was ook met vrachtwagentje. Dacht dat dat veiliger was dan met trailer vervoeren nou dus echt niet (bij Hero en bij zo'n soort vrachtwagentje). Was vrachtwagentje waarbij ze naar achteren staan met rijden en waarmee hij naar buiten kon kijken. Die gek dacht dat hij over de stang heen kon klimmen zo van waar is de nooduitgang
heb ook net een erbij besteld voor Ollie. Had net een nieuwe voor Ber gekocht maar die nog niet opgehad. Dus die kon ik nog ruilen. Een Bucas deken zit altijd erg goed bij haar.
Ollie poestbeurt. Moet vanavond nog lesgeven dan doe ik altijd iets rustiger aan anders hou ik het niet vol.
heerlijk geslapen die nacht! We komen nog een keertje terug
ik kan er ook niet tegen vind het heel stressvol en vermoeiendCitaat:Ik zou daar maar slecht tegenkunnen
maar het wat al zo laat en ik wilde niet bij HAP langsgaan had daar echt geen puf voor. Dus boel dichtgeknepen en getapet. Vanacht twee keer boel losgehaald en nieuw eromheen het klopte als een gek deed zo zeer. Kon er niet van slapen.
en vinger is nu nog helemaal naar en ik ook
,aan de hand,zigzaggend door de hekken en bulten zand zo'n 25 meter geploeterd met sun aangespannen aan de hand....wat een avontuur
helaas nog 3 weken zo opgebroken,route voor fietsers kan ik niet nemen...pas niet tussen de paaltjes door
.
. Tweede keer dat de hond weer naar haar toe rende kwam ze achter me staan gelukkig. Maar ze vindt het heel eng. Gelukkig was hondenbaas van deze lieve hond zo aardig dat we ze poosje met elkaar hebben laten aanklooien en toen vond ze die hond in ieder geval niet meer eng maar schrik zit er flink in.
ik kan echt niet stil zitten zodra ik me iets beter voel...sorry....
doe wel heel kalm aan hoor...t'is meer strompelen dan hardlopen, en mag maar 4 x 1 minuut joggen en daar tussen dan 2 minuten wandelen,...nek en arm gaan goed...en ben zonder pijnstillers vandaag, dat is al bijzonder op zich..