Grappig van Sam
Citaat:
Ik zou daar maar slecht tegenkunnen
ik kan er ook niet tegen vind het heel stressvol en vermoeiend
Gister ongelukje met uitlaten Gretha. Ik heb ze aan zo'n looplijn, soms, meestal heb ik gewoon een 'normale' lijn vind ik veel handiger met uitlaten dan lopen ze waar het mag gewoon los mee. Maar 's avonds is de looplijn makkelijker, hou je ze net wat beter in de gaten. Op een of andere manier ging dat lijntje om mijn vinger heen en trok Gretha toen net aan. Gevolg echt een hele flinke snee precies op de plek waar ik een poosje terug ook al zo'n vervelende wond had. Ahhhhh deed zo vreselijk pijn en bloed gulpte er echt uit
maar het wat al zo laat en ik wilde niet bij HAP langsgaan had daar echt geen puf voor. Dus boel dichtgeknepen en getapet. Vanacht twee keer boel losgehaald en nieuw eromheen het klopte als een gek deed zo zeer. Kon er niet van slapen.
Vanochtend toch maar even langs HAP... had dus wel gehecht moeten worden konden ze nu nog gaan proberen of schoonmaken en toch tegen elkaar plakken dan maar. Heb voor laatste gekozen maar aiaiai wat een pijn kan dat doen
en vinger is nu nog helemaal naar en ik ook
En ook nog tetanusspuit.
Dus ik ben zielig
Dus maar even niet paardrijden vandaag moet eerst maar even niet meer zo zeer doen en mag 48 uur niet nat worden e.d. dus kan niet zoveel eigenlijk.