Tine, wat een zwembad....

VHU, Ster vond kinderwagens ook niks
. En vooral niet de ouders die de kinderwagen half achter een boom trokken voor de veiligheid wanneer je langs kwam. Dat kwam op Ster over als een serieuze, verdekt opgestelde aanval
.Hier vanmorgen mist, het voelde dus koud aan. Op stal was de mist gelukkig weg, de bak voor 80% droog en heb dus goed kunnen longeren (met het nieuwe bit van Nouvel). Ik had willen rijden, maar lichamelijke ongemaken weerhielden me
. Er waren nog weer 2 paarden met humor vandaag; ontsnapten voordat ze in de paddock gelaten werden. En een lol dat die beesten hadden in het bos (omheind, geen paniek
). SH en ik steeds de paadjes afsluiten, maar elke keer vonden ze een 3e paadje tot ze per ongeluk een verkeerde paddock inliepen
. Eén had nog een halster om, dus die kon ik grijpen, de ander koos weer het hazepad. Die liep zichzelf later klem en konden we zo alsnog de paddock in sturen
prachtig.
volgende hoek komt er dus een mevrouw met een buggy de hoek om grooooote schrik, hij sprong echt wel drie meter opzij zeg maar
wat een water! Jouw paarden zijn in ieder geval goed getraind om door een waterbak te lopen, daar ontkomen ze nu niet aan

Clau wat een werk, zo'n samenvatting
. Respect